Ένα μικρό Τζακ Ράσελ τεριέ είναι η αφορμή για τη συζήτηση που έχει ξεσπάσει: μπορεί ένα ζώο να είναι υποψήφιο για Όσκαρ; Γνωρίζει από ερμηνεία; Ο Ούγκι του The Artist αποτελεί το λαμπρό παράδειγμα ότι «ναι, μπορεί».
Ο Ούγκι είχε ενθουσιάσει το κοινό ήδη από τις Κάννες. Του δόθηκε μάλιστα και ειδικός Χρυσός Φοίνικας για την παρουσία του στην ταινία του Μισέλ Χαζαναβίσιους. Ο Ούγκι δεν είναι απλά ένα χαριτωμένο σκυλάκι στο The Artist. Έχει ρόλο και δίνει ερμηνεία.
Δεν άργησε, λοιπόν να ξεσπάσει η συζήτηση για το εάν θα πρέπει ή όχι ένα ζώο να είναι υποψήφιο για Όσκαρ ερμηνείας.
Οι θαυμαστές του Ούγκι απαντούν ναι και έχουν ξεκινήσει εκστρατεία σε Facebook και Twitter για να πείσουν την Ακαδημία να του χαρίσει μια υποψηφιότητα. Στο Facebook υπάρχει, μάλιστα, και γκρουπ με τίτλο «Consider Uggie» (δηλαδή σε ελεύθερη μετάφραση «Σκεφτείτε να δώσετε μια υποψηφιότητα στον Ούγκι»).
Γιατί, όμως, η Ακαδημία είναι τόσο αρνητική στο να δώσει μια υποψηφιότητα σε κάποιο ζώο;
Σύμφωνα με έναν χολιγουντιανό μύθο, στην πρώτη τελετή απονομής των βραβείων Όσκαρ το 1929, οι περισσότεροι από αυτούς που είχαν κληθεί να ψηφίσουν, είχαν επιλέξει τον Ριν Τιν Τιν, το διάσημο γερμανικό ποιμενικό του βωβού σινεμά.
Ωστόσο, η Ακαδημία, θέλοντας να προωθήσει ένα πιο σοβαρό προφίλ έδωσε το χρυσό αγαλματάκι στον Εμίλ Τζένινγκς που φυσικά ήταν άνθρωπος.
Πιο κοντά στα Όσκαρ έχει βρεθεί μόνο ο Μπαρτ η Αρκούδα, σταρ ταινιών όπως το The Edge και Οι Θρύλοι του Πάθους που το 1998 παρουσίασε το Όσκαρ Ηχητικού Μοντάζ.
Την ίδια ώρα, ο Στίβεν Σπίλμπεργκ επιλέγει για πρωταγωνιστή του τον Τζόι το άλογο για το War Horse.
Με μια Ακαδημία που δεν προωθεί ούτε τις υποψηφιότητες ηθοποιών που υποδύονται ζώα (όπως για παράδειγμα ο εξαιρετικός Άντι Σέρκις που υποδύεται τον Σίζαρ στον Πλανήτη των Πιθήκων και έχει πίσω του παρόμοια καμπάνια για μία υποψηφιότητα), είναι μάλλον δύσκολο να δούμε σύντομα κάποιο ζώο να παίρνει το χρυσό αγαλματίδιο.
Ο Ούγκι είχε ενθουσιάσει το κοινό ήδη από τις Κάννες. Του δόθηκε μάλιστα και ειδικός Χρυσός Φοίνικας για την παρουσία του στην ταινία του Μισέλ Χαζαναβίσιους. Ο Ούγκι δεν είναι απλά ένα χαριτωμένο σκυλάκι στο The Artist. Έχει ρόλο και δίνει ερμηνεία.
Δεν άργησε, λοιπόν να ξεσπάσει η συζήτηση για το εάν θα πρέπει ή όχι ένα ζώο να είναι υποψήφιο για Όσκαρ ερμηνείας.
Οι θαυμαστές του Ούγκι απαντούν ναι και έχουν ξεκινήσει εκστρατεία σε Facebook και Twitter για να πείσουν την Ακαδημία να του χαρίσει μια υποψηφιότητα. Στο Facebook υπάρχει, μάλιστα, και γκρουπ με τίτλο «Consider Uggie» (δηλαδή σε ελεύθερη μετάφραση «Σκεφτείτε να δώσετε μια υποψηφιότητα στον Ούγκι»).
Γιατί, όμως, η Ακαδημία είναι τόσο αρνητική στο να δώσει μια υποψηφιότητα σε κάποιο ζώο;
Σύμφωνα με έναν χολιγουντιανό μύθο, στην πρώτη τελετή απονομής των βραβείων Όσκαρ το 1929, οι περισσότεροι από αυτούς που είχαν κληθεί να ψηφίσουν, είχαν επιλέξει τον Ριν Τιν Τιν, το διάσημο γερμανικό ποιμενικό του βωβού σινεμά.
Ωστόσο, η Ακαδημία, θέλοντας να προωθήσει ένα πιο σοβαρό προφίλ έδωσε το χρυσό αγαλματάκι στον Εμίλ Τζένινγκς που φυσικά ήταν άνθρωπος.
Πιο κοντά στα Όσκαρ έχει βρεθεί μόνο ο Μπαρτ η Αρκούδα, σταρ ταινιών όπως το The Edge και Οι Θρύλοι του Πάθους που το 1998 παρουσίασε το Όσκαρ Ηχητικού Μοντάζ.
Την ίδια ώρα, ο Στίβεν Σπίλμπεργκ επιλέγει για πρωταγωνιστή του τον Τζόι το άλογο για το War Horse.
Με μια Ακαδημία που δεν προωθεί ούτε τις υποψηφιότητες ηθοποιών που υποδύονται ζώα (όπως για παράδειγμα ο εξαιρετικός Άντι Σέρκις που υποδύεται τον Σίζαρ στον Πλανήτη των Πιθήκων και έχει πίσω του παρόμοια καμπάνια για μία υποψηφιότητα), είναι μάλλον δύσκολο να δούμε σύντομα κάποιο ζώο να παίρνει το χρυσό αγαλματίδιο.
tanea.gr
madata.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.