Για τον άγγελό μου...


Ένας-ένας, περνούν το κλουβί μου..
Είμαι πολύ γέρος, πολύ ταλαιπωρημένος, πολύ εξουθενωμένος. Δεν υπάρχει τρόπος...
Τρόπος για να γυρίσω πίσω τον χρόνο. Δεν μπορώ να τρέξω. Δεν μπορώ να παίξω. 
Τινάζουν τα κεφάλια τους αργά και συνεχίζουν το δρόμο τους..

Ένας μικρός, ηλικιωμένος και καταπονημένος σκυλάκος.
Φαίνεται πως δεν είμαι επιθυμητός άλλο. 
Κάποτε είχα ένα σπίτι, κάποτε είχα ένα κρεβάτι..
Ένα ζεστό μέρος, κάπου όπου με τάιζαν..

Τώρα το τρίχωμά μου είναι γκρίζο, και τα μάτια μου ανοιγοκλείνουν αργά.
Ποιος θέλει ένα σκυλί τόσο γέρικο και αδύναμο; 
Η οικογένειά μου αποφάσισε ότι δεν άνηκα πια σε αυτούς, 
η συμπεριφορά μου ήταν λάθος.

Οποιαδήποτε δικαιολογία έφτιαξαν στο κεφάλι τους, 
δεν μπορεί να δικαιολογήσει πώς με άφησαν εδώ λες και ήμουν νεκρός. 
Τώρα κάθομαι σε αυτό το κλουβί, όπου ημέρα με την ημέρα, 
εκείνα τα νεότερα σκυλιά υιοθετούνται μακριά.

Όταν έφτασα σχεδόν στο τέλος της γραμμής της ζωής μου, 
είδες το πρόσωπό μου και επιτέλους είχα την ελπίδα
Είδες μέσα από το γκρι, και παρότι τα πόδια μου λύγιζαν από την ηλικία
αισθάνθηκα ότι είχα ακόμα ζωή μακρυά από αυτό το κλουβί..

Με πήρες σπίτι, μου έδωσες φαγητό και ένα κρεβάτι.
Μοιράστηκες το μαξιλάρι σου με το φτωχό κουρασμένο κεφάλι μου. 
Αγκαλιαζόμασταν στοργικά, παίζαμε και μου μιλούσες χαμήλοφωνα.
Με αγάπησες τόσο πολύ και ήθελες να το γνωρίζω.

Μπορεί να πέρασα το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μου με μια άλλη οικογένεια,
αλλά τους επισκίασες με μια αγάπη τόσο πολύ ισχυρότερη
Και υπόσχομαι να επιστρέψω όλη την αγάπη που μπορώ να σου δώσω, 
σε ΕΣΕΝΑ, αγαπημένε μου, όσο θα ζώ.

Μπορεί να είμαι μαζί σου για μια εβδομάδα ή για χρόνια.
Θα μοιραστούμε πολλά χαμόγελα, και αναμφισβήτητα πολλά δάκρυα. 
Και όταν ο καιρός έρθει κι ο Θεός κρίνει ότι πρέπει να φύγω, 
ξέρω ότι θα κλάψεις και η καρδιά σου θα θρηνήσει για αυτό.

Και όταν θα φθάσω στη γέφυρα,
οι σκέψεις μου και η καρδιά μου θα είναι ακόμα με εσένα.
Και θα καυχηθώ σε όλους που θα με ακούσουν, 
για τον άγγελο που έκανε τις τελευταίες ημέρες της ζωής μου τόσο υπέροχες....


0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld