Ταξίαρχος ΚΕΤΘ Αυλώνα: ''Απαγορεύεται το τάϊσμα των σκύλων - Αφήστε τα να ψοφήσουν''


Κρούσμα βασανισμού σκύλων στο ΚΕΤΘ Αυλώνας


Σοβαρή καταγγελία από την Αυλώνα και το ΚΕΤΘ (κέντρο εκπαίδευσης τεθωρακισμένων), δημοσιεύτηκε στο postin.gr. Με εντολή του Ταξίαρχου Π. Β., αυστηρή και απόλυτη προς όλα τα στελέχη αλλά και τους απλούς φαντάρους απαγορεύεται αυστηρά να ταιστούν οι περίπου 10 σκύλοι του στρατοπέδου.
 

Η εντολή μάλιστα είναι επακριβώς "Αφήστε τους να ψοφήσουν" και οποιοσδήποτε φαντάρος παρακούσει κινδυνεύει με βαριά καμπάνα. 


Το ζήτημα είναι πολύ σημαντικό μιας και η κατάσταση των ζώων κρίνεται κρίσιμη (υπάρχει ρινική αιμορραγία, ενώ τα ζώα είναι τελείως σκελετωμένα) και απαγορεύεται ακόμα και να ταιστούν από τα περρισεύματα του μαγειρίου. 

Δε γνωρίζουμε για ποιο λόγο ο συγκεκριμένος αξιωματικός επιδεικνύει τέτοιο σαδισμό απέναντι σε ανυπεράσπιστα ζωντανά, αλλά είναι αναγκαία η παραδειγματική τιμωρία του συγκεκριμένου Ταξίαρχου.

123 σχόλια:

  1. Όντως, κάποιος πρέπει να ψοφήσει ... "ταξίαρχε" ... διαφωνούμε στο ποιος. Ένας Μαυροσκούφης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν έφεδρος αξιωματικός του Ε.Σ., δυσκολεύομαι να πιστέψω τα λόγια ενός ανώτατου αξιωματικού. Εάν στέκει το άρθρο αυτό, θλίβομαι.. Αλλά η αυθεντικότητά του, με προβληματίζει λίγο. Έστω οτι μισεί τα ζώα για κάποιο λόγο που δεν καταλαβαίνω, ένας στρατιωτικός που κατάφερε να φτάσει στον βαθμό του Ταξχου, δεν νομίζω οτι θα έλεγε κάτι τέτοιο, γνωρίζοντας τι μπορούσε να επακολουθήσει.

      Διαγραφή
    2. Προς Φιλιππος Χειλουδακης:
      Φιλε εφεδρε αξιωματικε(δοκιμε με αλλα λογια)δυστηχως ειχα και εγω παρομοια εμπειρια το 2000 στο ΚΕΤΕΧ στην Πατρα.
      Ο εκει ταξιαρχος(δε θυμαμαι ονομα μετα απο 13 χρονια....)εδωσε εντολη ενα μεσημερι να μαζευτουν τα σκυλια(νομιζω 5-6 ηταν)και να τα πανε με σταγιερ(το θυμαμαι αυτο)σε μερος που δε γνωριζω,αλλα νομιζω ηταν το πεδιο βολης,καπου προς την ΜΟΜΑ να τα εκτελεσουν με τα G3A3.
      Δυστηχως βρεθηκαν 2 γλυφτηδες να εκτελεσουν την διαταγη,αφου βεβαια ο ταξιαρχος αναγκαστηκε να ταξει τιμιτικη αδεια σε οποιον το κανει!!

      Διαγραφή
    3. Δεν πιστεύω ότι ένας άνθρωπος που θέλει να είναι υπεύθυνος για τόσους νέους , να συμπεριφέρεται τόσο αλγεινά σε ζώα που αποτελούν και άσφάλεια του στρατοπέδου του. Για κάτι άλλο θα πρόκειται , ιδιαίτερα αν τα σκυλιά είναι εκπαιδευμένοι φύλακες του στρατού
      Κώστας

      Διαγραφή
    4. @reporter τους μαμας τους γλυφτιδες στο ξυλο μετα ετσι και τους πετυχεις στον δρομο η οχι? =.=

      Διαγραφή
  2. ο λογος του σαδισμου ειναι οτι ο ανθρωπος ειναι φανερο οτι τρωει παντοφλα σπιτι του απο τη γυναικα του και επιβαλεται στους αλλους μεσω του βαθμου του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρότσουτσουνίαση μέγιστου βαθμού και μαλακίνση εγκεφάλου 5ου βαθμού !!

      Διαγραφή
  3. Ax kai na borousame na paroume ta ypoloipa xronia apo thn anaksia zwh aftou t skoulhkiou kai na th dwsoume sta skylakia....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σωστη σε βρισκω κυκλοφορει τεραστια ΨΥΧΟΠΑΘΕΙΑ...

      Διαγραφή
  4. ΓΕΝΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΣΤΡΑΤΟΥ ΕΠΙΤΕΛΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΡΧΗΓΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ Εκπρόσωπος Τύπου: Τηλ.: 210 - 6555840 Γραφείο Τύπου: Fax: 210 - 6553012 E-mail: ektyega@army.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΚΑΤΟΨΥΧΕ !!!! καραγκιοζακος μεγαλος εισαι ... αλλα , μια μερα θα το βρεις μπροστα σου αυτο!!! αληθεια ... η γυναικα σου τι κανει τωρα ? ξερεις ?? βλακα , ε βλακα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. kai tora ti tha ginei ? tha perimenoume na doume tin aggelia thanatou ayton ton athoon plasmaton? as paei kapios na ta parei eleos iparxei nomos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αληθεια "ταξιαρχε" σου αξιζει θανατος με τον πιο σκληρο τροπο.. Και σε εσενα και σε οποιον μαλακα κυκλοφορει εκει εξω με το ιδιο "μυαλο"..
    Αναρωτιεμαι μονο.. Πω μπορουν;! Ψυχη δεν εχουν να νιωσουν; Πως τολμανε να αγγιζουν η να αγνοουν τετοια πλασματα που τελικα οπως φαινεται αξιζουν πολλα περισσοτερα απο οσα τους δινονται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να μας φέρει νόμο που να αναφέρει αναλυτικά ότι πρέπει ο ίδιος να τάιζεται!Γιατί για τα αδέσποτα υπάρχει,για εκείνον δεν νομίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. θλίβομαι.....ειναι άνθρωπος??????? με αισθήματα??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι καραγκιοζης που βγαζει τον κομπλεξισμο του σε αυτους που δεν μπορουν να αμυνθουν... Ε ρε τουφεκι που χρειαζεται το *****πανο...

      Διαγραφή
  10. προφανώς πρόκειται για ψυχικα διαταραγμένη προσωπικότητα κ όχι απλώς για παλιανθρωπο. . μόνο ψυχή δεν έχει μέσα του. αλήθεια για άνθρωπο μιλάμε ;..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. tin mana sou tin poutana skato stratokavle pou tha afisis na psofisoun ta skilia na psofisis esi o idios na apalaxtoume esto apo enan kathisterimeno anthropo p kani teties malakies palia vlaka tou eleous

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όταν μαθαίνει να λειτουργεί σαν ρομποτάκι , χάνει τα συναισθήματά του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ο ταξίαρχος κετθ είναι τεθωρακισμένος και όχι πυροβολητής... από αυτό και μόνο φαίνεται το στημένο του άρθρου! κάποιος φαντάρος θα είναι ο οποίος δεν πήρε την άδεια που ήθελε και είπε να βγάλει το άχτι του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο γελοίε!!Μόλις είδες "Ταξίαρχος Π.Β." θεώρησες ότι είναι του Πυροβολικού,αλλά δεν πρόσεξες τις τελείες που υποδηλώνουν ότι είναι αρχικά ονόματος...Αν ψάξεις,θα δεις ότι όντως λέγεται Π.Β.,και μάλιστα το επώνυμό του είναι το πιο συνηθισμένο στην Ελλάδα!
      Τετράβλακα!

      Διαγραφή
  14. Ειτε ισχυει,ειτε οχι,ας παρουμε τηλεφωνο να τους πουμε να τους πουμε να το ψαξουν. Ας κανουμε τουλαχιστον οτι μπορουμε. Και αν μπορει κανεις να παεινα πει δυο λογακια στον στρατοκαυλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανωνυμε 11:38 δεν καταλαβες κατι φιλε.
    Το Π.Β που αναφερετε δεν ειναι το σωμα.
    Λεει το αρθρο: Με εντολη του ταξιαρχου Π.Β(αρχικα ονοματος και επωνυμου του).
    Δεν εννοει Πυροβολικου.Αν εννοουσε αυτο δεν θα εβαζε τελεια αναμεσα στο Π και το Β....
    Απλο φιλε μου.
    Φιλικα,Κωστας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ίδιο άρθρο το έχω δει παραλλαγμένο σε 3 blog! και το σκυλί ρινορραγία έχει, ούτε θανατωμένο,ούτε σκελετωμένο το βρίσκω! αααα και προτείνω να ασχοληθείτε ίσως με τους πραγματικούς σκελετωμένους ανθρώπους που ψάχνουν στα σκουπίδια και να σταματήσετε να παίζετε με καριέρες ανθρώπων από μένος ή επειδή ψάχνετε με κάτι να ασχοληθείτε! αλλά οκ ας αφήσω το "ρεπορτάζ" να συνεχιστεί!

      Διαγραφή
  16. ΜΑΛΛΟΝ ΘΕΛΕΙ ΤΑ ΑΠΟΦΑΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΕΡΝΗ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ Ο ΛΙΓΟΥΡΗΣ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΑ ΔΙΝΗ ΣΤΑ ΣΚΥΛΙΑ . Ο ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ????? ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ΔΕΝ ΤΑ ΑΚΟΥΗ η ΦΟΒΑΤΕ ΝΑ ΕΠΕΜΒΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπάρχει κάποιο νέο σχετικά με αυτό το θέμα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο συγκεκριμένος "κυριος" ο θεος να τον κανει θα πρεπε εκτος απο το να τον βαλουν αμεσα σε ενα ψυχιατρικο τμημα , να τον αφισουν να ψωμολυσαξει της πεινας μεχρι να πεθανει απο ασιτια !!!!! Αλλα θα ηθελα να ριξω την μπαλα σε εναν εξισου υπευθυνο , το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ που εξετειας του ακομα τετοιοι ανωμαλοι και αισχροι ανθρωποι καταλαμβανουν θεσεις οπως αυτή του ταξιαρχου και ωθουν την χωρα μας εκτος απο την οικονομικη κατρακυλα σε ΗΘΙΚΗ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΡΑ ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ !!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι σχεση εχουν οι αξιωματικοι,το ΔΝΤ και τα αδεσποτα?Αυτο θα ηθελα να το μαθω κ εγω.ΟΛΟ μαλακιες ειστε,οτι του κατεβει του καθενος λεει εδω μεσα.Μακαρι ολη αυτη την αγαπη που εχετε για τα αδεσποτα να την ειχατε κ για τους αστεγους που πραγματικα πεθαινουν και δεν ειναι ζωα ειναι ΑΝΘΡΩΠΟΙ.Δεν ειδα ποτε κανεναν να κανει καμια κοινοποιηση να μαζευτουν λεφτα για να φανε συνανθρωποι που εχουν πραγματικα αναγκη

      Διαγραφή
  19. kante kati loipon kai afiste ta logia kai ta keimena..kante kati me autous pou mas ntropiazoun...o theos omos einai megalos kai blepei kai doksa to theo o kathenas arga i grigora tha parei auto pou tou aksizei..kai pistepse me mauroskoufi vlaka ekei sti kolasi pou tha pas o skulos tha krataei ti koutala.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΓΕΕΘΑ ΑΜΕΣΑ !!!!! Η ΠΡΑΞΗ ΑΥΤΗ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΑΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ... ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΦΑΝΤΑΡΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙ !!!! ΕΚΕΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΝΙΩΘΟΥΝ !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. eleos! ti mpourdes einai autes pou diabazo?!
    gia na to kanei auto o taksiarxos kati tha kserei...
    episis stin monada pou imoun kapote...eixame 2 koproskula mesa...tin imera se plisiazan na fan k to bradu se gabgizan..eleos k ton 1 mia fora m epitethike!! meta ego imoun o kakos pou tou karfosa tin ksinfolonxi? k meta tin alli mera irthan k ta pira ola!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο ανάπηρος συναισθηματικά παίζει να είσαι;λίγες κλοτσιές θα του είχες ρίξει όταν σε πλησίαζε για να φάει και αυτό κάτι.Λες και δες σας ξέρουμε,τώρα θα σας μάθουμε εσένα και όλους τους ομοίους σου!Ελπίζω να πρόλαβε να στην ρίξει καλή την δαγκωνιά,ΑΝ σε δάγκωσε!

      Διαγραφή
    2. vre ai sto diaolo vlaxe.. to mono koproskulo hsoun esu kai pou sou epite8hke den se etrwge oloklhro?? san esena dustuxws exoume para pollous.. trava autoktona na hsyxasoume kai emeis kai eidika ta uperoxa plasmata pou den sou exoun kanei tipota ... VOURLO... profanws ta vazeis me auta ta zwakia giati den mporeis me kanenan allon...

      Διαγραφή
    3. oxi eutixos dn prolabe na me dagkosei! k ama dikeologite auti tin simperifora tou skulou..tote dikeologiste k tin dikia m! imoun se autoamuna m epitethike k amunthika!
      to xeri pou se taize dn to epitithese! aplo! tora ama eixe o kopros eixe tasis autoktonias kala na pathei!

      Διαγραφή
    4. μαλλον καταλαβε το σκυλι τι πουστοπαιδο εισαι γιατι τα σκυλια αυτα τα καταλαβαινουν δεν ειναι σαν τον ανθρωπο παπαρα....

      Διαγραφή
    5. h mallon to skuli itan malakismeno k ithele na autoktonisei! ιthalesta k pathesta!

      Διαγραφή
    6. tin ksinfolonxi na tin valoyn ston kolo soy....gataki!!!!

      Διαγραφή
    7. dn mporo pleon! tin edosa stin mana s!

      Διαγραφή
    8. Λαθος!Δεν ειχατε 2 σκυλους.Ειχατε 2 σκυλους και ενα κοπροσκυλο:Εσενα ανωνυμε!

      Λες οτι ησουν σε αυτοαμυνα.Εστω.Υπαρχουν ομως κι αλλοι τροποι.Και εμενα καποτε μου επιτεθηκε ενα σκυλι.Απλα του εριξα-για να αμυνθω-2 κλωτσιες και αυτες αντανακλαστικα.Το ιδιο σκυλι λιγες μερες μετα το χαιδεψα.Προφανως δεν εφταιγε αυτο.Ισως εκανα κατι εγω και το τρομαξα και μου επιτεθηκε.

      Διαγραφή
    9. Ψοφο κακο ρε αναπηρε σου ευχομαι...και τη ξιφολογχη βαλτη στο πατο σου

      Διαγραφή
    10. Opa file tin ksifolonxi tin edosa se allonou mana...tora ama tin thelei k i dikia s tha prepei na bro alli! sorry kiolas! :/
      Agapite/h reporter kaneis lathos dn eixame mono 2 skulous, emena to koproskulo, eixame k tin mana s tin sklula alla auti dn pianete!
      Episis dn itan apo kaliteres idees na tou rikso mono klotsies..gt dn itan kanena koutabaki!

      Διαγραφή
    11. Pou na gamane 10 arapides mexri na sou vgi to kolantero poustopsixe k sto tilikso sto lemo mexri na pethanis pes to onoma sou re poustara pesto k tha sou po meta ti esti fovos

      Διαγραφή
    12. Rota tin mana s na s pei to onoma m...k ama dn to thimate tote pes tin na kopsei tis partouzes!
      Telos panton Baggeli me lene...k episis mpes stin lista..k otan erthei i sira s..ela me ton kolo, tha s exo k bazelini!

      Διαγραφή
    13. Ρε ΒΛΑΚΑ πές μας και το όνομα σου...να δόυμε πόσα αρχίδια έχεις...η μόνο στα ζώα και με Ξιφολόγχη τα δίχνεις???? ΜΑΛΑΚΑ

      Διαγραφή
    14. ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΒΑΓΓΕΛΑ.....

      Διαγραφή
  22. Ξερουμε το σκυλι πως το επαθε αυτό???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τι να πω δεν ξερω.για το περιστατικο ή για τα σχολια? Για το περιστατικο δεν εχω ιδεα απο ελληνικπ στρατο αλλα σογουρα αποτελει καυακριτεα πρανη.εαν καποιος γνωριζει που πρεπει να γινει συσταση γι αυτο ας μας πει να κανουμε ολοι μια ομαδικη..οσο για τα σχολια
    ....σε σενα που σου γαβγιζε το σκυλακι που ΛΕΣ οτι ταιζες τη μερα εχω να σου πω πως και λιγα σου κανε!! Αν σε ειχα εγω μπροστα μου θα σε ειχα ξεσκισει οχι απλα να σου γαβγιζω.τραβα ψοφα γιατι μονο αυτο αξιζεις κακοψυχο ανθρωπακι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τρείς λαλούν κ δυο χορεύουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. εσυ να ψοφησεις παλιοκαραβανα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Όταν υπηρετούσα στο Λαγό διδυμοτοίχου στο 564- 30 ΜΚ/ΤΑΞ το 2003, είχα φάει καμπάνα από τον υποδιοικητή του τάγματος ως θαλαμοφύλακας επειδή είχαμε πάρει εντολή απο τον ίδιο να μην αφήνουμε να πλησιάζουν τους λόχους κτλ εκείνη τη στιγμή έσπασε ο διάολος το ποδάρι του και την ώρα που περνούσε από το λόχο (σπάνια) έυχε να είναι ένας σκύλος απ'έξω.. ρωτάει ποιός είναι θαλαμοφύλακας και του λέω εγώ και μου απαντάει αύριο να βγείς στην αναφορά τάγματος.. Δεν θυμάμαι ακριβώς πόσες μέρες φυλακή έφαγα.. Μας είχε πει πως μπορεί να είναι άρρωστα κτλ κτλ.. Αλλά δεν ήταν τόσο μαλάκας ώστε να μας πει να μην τα ταίζουμε. Εδώ μιλάμε για βασανισμούς.. Κρίμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ! ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τέτοιους τύπους πρέπει να τους μάθουμε επιτέλους ότι όχι απλώς δεν πρέπει να απαγορεύεται να τα ταϊζουμε αλλά ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να τα ταϊζουμε γιατί ο έξυπνος άνθρωπος έχτισε τα σπίτια του πάνω σε χωράφια που ανήκουν και στον ίδιο και στα ζώα. ΚΑΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ. Και τους στέρησε και την τροφή και το νερό και όλα. Μας το παίζεις και καλός με πρόσχημα την εκκλησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. θα τσατίστηκε φαίνεται, γιατί θα έμαθε ότι εκτός από το μισό στρατόπεδο, θα του είχαν πηδήξει και τα σκυλιά την γυναίκα του... χεχε

    LATER

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΑΝΩΝΥΜΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΕ ΠΟΥ ''ΣΕ'' ΓΑΒΓΙΖΑΝ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΚΟΠΟΙΟΥΣΕΣ (ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΑΡΕ..), ΨΟΦΑ ΤΩΡΑ, ΓΕΛΟΙΕ, ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ !!!! ΜΠΟΥΡΤΖΟΒΛΑΧΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Meta apo esena xisopartola!
      k sta @@ m ama me bgazeis kompleksiko k oti "kakopoiisa" to kaimeno k kala skulaki! Klaio me to poso ligo eos katholou mualo exete merikoi!! -.-

      Διαγραφή
    2. Κριμα που το κακο του ιντερνετ ειναι αυτο...να λενε τις πιπες τους οι κοτες...γιατι απο κοντα δε παιζει να τα πεις ποτε αυτα...γιατι οι φαπες θα σφυριζουν στα αφτια σου.

      Διαγραφή
    3. Katoura ta mpoutia s k meta pane stin mana s na s allaksei panes! K apo konta ta leo k apo to internet ta leo..oso gia tis fapes dn eimai k toso sigouros pitsirika!

      Διαγραφή
  31. Επικοινωνία με ΓΕΕΘΑ : hndgset@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΤΑΞΙΑΡΧΟΥ ΣΤΗΝ ΑΥΛΩΝΑ ΜΕ ΠΑΡΕΠΕΜΨΑΝ ΣΤΟ ΓΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΚΕΙ ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΕΝΑ ΚΥΡΙΟ ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΟ ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΩ ΟΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Η ΜΥΤΗ ΤΟΥ ΣΚΥΛΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΑΠΟ ΚΑΥΓΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΟΘΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΕΝΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΞΙΑΡΧΟ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΕΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΚΥΛΙΑ ΔΑΓΚΩΣΑΝ ΕΝΑΝ ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗ ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ.ΕΧΟΥΝ ΖΗΤΗΣΕΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΖΩΟΦΙΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ.......ΑΥΤΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΕΠΙΣΗΜΑ ΑΥΤΑ ΜΕΤΑΦΕΡΩ.ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΑ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΚΟΠΟΙΕΙ ΖΩΑ ΔΙΩΚΕΤΑΙ ΠΟΙΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΟΧΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕΝΟΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΙ ΖΩΑ ΝΑ ΤΑΙΖΟΥΝ ΟΠΩΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΓΙΝΕΤΑΙ....ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμe ''3 Δεκεμβρίου 2013 - 12:44 π.μ'' , αυτό έλειπε τώρα να μας κάνεις και ''μαθήματα'' ανθρωπιάς και να μας πεις (όπως κάνετε όλοι οι σκατόψυχοι..) να ασχοληθούμε με το τάισμα των ανθρώπων, γιατί είσαι πολύ ευαίσθητος και πονάει η ψυχή σου.... Άιντε απο κει που ρθες, κι εσύ, λοιπόν και μπες να διαβάσεις τίποτα άλλο στο internet...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΕΤΣΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ @@ ΡΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΕ.. ??? ΑΣ ΣΕ ΠΕΤΥΧΑΙΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΕΔΕΙΧΝΑ ΕΓΩ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ @@ ...

    Υ.Γ. ΜΑΘΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ , ΠΡΩΤΑ, ΒΛΑΧΟΟΟΟΟΟ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Fae fasolada prin ertheis k pare fora gia na m ta klaseis!!
      Y.G. k siga min sas efieroso k to onoma m..arketous exoun na me prizoun tin imera..dn tha exo k esas!

      Διαγραφή
  35. Καλά έκανε!! τα σκυλιά είναι αιτία μόλυνσης στα στρατόπεδα και επίσης γαυγίζουν ακατάλληλες ώρες και δεν σε αφήνουν να κοιμηθείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΛΕΣ ΜΑΛΑΚΕΙΕΣ ΜΑΘΕ ΠΡΩΤΑ ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΣ ΑΡΡΩΣΤΙΕΣ ΕΤΣΙ ΕΥΚΟΛΑ ΑΠΟ ΖΩΑ ΕΔΩ ΤΡΩΤΕ ΛΙΓΜΕΝΑ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΤΟ ΝΑ ΤΑΙΣΕΙΣ ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΕ ΤΑ ΑΠΟΦΑΓΙΑ ΣΕ ΑΔΕΣΠΟΤΟ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΑ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΑΡΡΩΣΤΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΘΙΚΙΑ ΠΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΤΣΙ ΣΤΑ ΖΩΑ ΑΜΟΡΦΩΤΟΙ ΜΠΟΥΡΤΖΟΒΛΑΧΟΙ!

      Διαγραφή
    2. εισαι τοσο μ@@@@@ς η προσπαθεις κ άλλο:::

      Διαγραφή
  36. Μπράβο στον Ταξίαρχο, ένας μπογιας επιτέλους ρε παιδιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα καθυστερησει ο μπογιας...η μανα σου εχει τα @@ του στο στομα της...

      Διαγραφή
  37. na pas na g@.......s m@l@k@ κομπλεξικε ανώμαλε που τα αποθημένα σας να ξεσπατε στα αδεσποτα....ντροπη σας που θελετε να λεγεστε κ ανθρωποι κτήνη ειστε κ τιποτα αλλο...ουστ ρε.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ayta ta paidia tha dwsoune tin zwi gia tin patrida ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΣΙΓΑ ΜΗ ΤΟΥ ΚΑΡΦΩΣΕΣ ΤΗΝ ΞΙΜΦΟΛΟΧΗ ΑΔΕΛΦΑΡΑ ΠΟΥΣΤΑΡΑ ΜΠΙΝΕ ΓΑΜΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ
    ΑΓΑΜΗΤΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ, ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΗΔΕΣ, ΑΣΧΗΜΟΙ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΤΕ ΤΑ ΚΟΜΠΛΕΞ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ ΣΤΑ ΖΩΑ
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΙΑ ΔΙΚΗ ΡΕ ΜΟΥΝΙΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΝΕΜΕΣΙΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΩΣΑΤΕ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΜΑΛΑΚΕΣ 3 ΦΟΡΕΣ ΠΙΣΩ.
    ΚΑΤΙ/ΚΑΠΟΙΟΝ ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΙΣ ΤΗ ΖΩΗ ΑΠΟ ΖΩΝΤΑΝΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ.
    ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΟΛΟΙ
    ΣΚΑΤΑ ΝΑ ΦΑΤΕ ΜΑΛΑΚΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tora tromaksa!!! Fobithika!!! Pao na kano sex me tin manoula s gia na ksexasto k na xalaroso!! Apanta se auto to post se kanena 2oro pou tha exo teleiosei!

      Διαγραφή
  40. Πού είναι ο Χάτσιος να επιβάλει την τάξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. enas alithinos stratiotis prepi na kseri prota na agapaei alla eistai poustofloroi stratiotes. Eseis pou milate etsi kai kakopoioite adespota poly apla eistai twso floroi kai kompleksikoi pou prepei kapou na epivlithite wste na noiwsetai dynatoi. dn eistai anthropoi eseis dn noiwtheto to pono tous estw kai ligo sxeftite ligo na eisastan sti thesei tous na peinousate kai na eisastan eksw sto kryo me - vathmous estw gia ligo valte stin thesei tous twn eafto sas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Παιδια περαν του οτι τα λυπαμαι τα σκυλια οι τηθεται χοντρο ζητημα υγειας.
    Γενικα στα στρατοπεδα υπαρχουν πολλοι κυνδινοι μολυνσης των ατομων και πολυ παραπανω αν υπαρχουν αδεσποτα μεσα σε αυτο επιβαρυνουν κατα πολυ την κατασταση.

    Πραγματικα αγαπω τα ζωα λυπαμαι τα αδεσποτα που δεν φταινε αλλα με 3000-5000 φανταρους μεσα εκει πρεπει να προσεχουμε σε τυχον πανδημιες. Οτι παταμε και οτι ακουμπαμε τα μεταφερουμε σε χωρους που κοιμομαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και για πες ακριβως τι μπορει να κολησεις απο ενα σκυλο?
      απο τους υπολοιπους φανταρους κινδυνευει η υγεια σας και οχι απο τα σκυλια...

      Διαγραφή
  43. poios malakas;;;; fantazomai poso xontros tha eisai xontromalaka.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ντροπη.δεν ξερω τι αλλο να πω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Η είδηση ειναι ψευτικη. Ο ταξίαρχος ειναι φίλος του πατερα μου και εχει 2 σκυλιά σπιτι του που φροντίζει. Ολο βλακείες γραφετε για να επιτύχετε δε ξέρω και εγω τι. Ο ξαδερφος μου επίσης τωρα μπηκε στρατο και ειναι εκει στο ΚΤΕΘ και δεν εχει ακουστεί τιποτε απο ολα όσα εσέις αναφέρετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ολοι λετε τα δικα σας εγω λεω ενα πραμα, Αν ειστε φιλοζωοι ολοι σας μαζεψτε τα αδεσποτα και βαλτε τα σπιτια σας , και ζουνε ολοι καλα κ ευτυχισμενοι, οντως η ειδηση παιζει να ειναι fake , αλλα οσον αφορα τα κακομοιρα τα αδεσποτα, αντι να κραζετε τον καθε καθυστεριμενο καντε εσεις οι ιδιοι κατι και αφηστε τα posts απο το pc σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, φίλε, επειδή είναι ανθρωπίνως αδύνατο να υιοθετήσουμε όλοι μας τα αδέσποτα σκυλιά, αλλά ακόμη κι αν ήταν εφικτό (διότι η φιλοζωία δεν εξαρτάται κι από την οικονομική δυνατότητα του καθενός, κι ελπίζω να με κατανοείς), το ζήτημα δεν είναι να μην υπάρχουν αδέσποτα, αλλά να υπάρξει σωστή ηθική ανατροφή όλων μας και τιμωρία για τον κάθε "καθυστερημένο" όπως λες (που δεν πρόκειται για νοητική καθυστέρηση, αλλά για πνευματική ανωμαλία) ώστε να μην υπάρχουν τέτοια φαινόμενα.
      Το νόημα δεν είναι να υπάρχουν άνθρωποι που θα περιμαζεύουν τα σκυλιά που θα πετάει ο κάθε ένας άλλος στον δρόμο, αλλά ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΤΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΖΩΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ. Βέβαια, μέχρι εκεί φτάνει ο νους σου και αυτό λες. Δεν είναι κακό ότι δεν μπορείς να σκεφτείς ως την ουσία, αλλά μην το παίζεις ξερόλας όταν δεν μπορείς.

      Διαγραφή
  47. ΘΑΝΑΤΟΣ ΜΕ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΕΙΝΑ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΩΣ ΝΙΩΘΟΥΝ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ. ΑΛΛΑ ΠΟΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΝΟΜΟΙ ΘΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΠΟΒΡΑΣΜΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Βοηθήστε να σωθεί το σκυλάκι με ρινορραγία στο ΚΕΤΘ Αυλώνα
    http://dogw0rld.blogspot.gr/2013/12/voithiste-na-swthei-to-skylaki-me-rinorragia-sto-keth-aylwna.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Σε αυτή την περίπτωση η λύση είναι να κοιτάξει κάποιος την νομοθεσία, και να πράξει ο,τι προβλέπεται από τον νόμο. Εάν δεν έχει δικαιοδοσία για τα αδέσποτα, μπορούν να κάνουν επώνυμες καταγγελίες οι ίδιοι οι φαντάροι ή οι χαμηλότερου βαθμού αξιωματικοί του στρατοπέδου και να υποστεί τις ανάλογες κυρώσεις ο εν λόγω "κύριος." Διαφορετικά, θεωρώ ότι είναι απαραίτητη η επέμβαση των ιδιωτών· να πάρουν τα σκυλιά από το στρατόπεδο και να τα βοηθούν εκείνοι, είτε ως αδέσποτα, είτε να βρεθούν οικογένειες υιοθεσίας για τα σκυλιά. Τουλάχιστον κάποιου είδους φροντίδα για τα ζώα.

    Ξέρουμε το ονοματεπώνυμο του εν λόγω "κυρίου;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μοναδικός υπεύθυνος για τα αδέσποτα σύμφωνα με το Ν.3170 (ΦΕΚ 191/2003) άρθρο 7 είναι ο δήμος, δηλαδή στη συγκεκριμένη περίπτωση ο Δήμος Ωρωπού.
      Είναι αναφαίρετο δικαίωμα του διοικητή να διατάξει κάτι που δεν είναι παράνομο, ακόμα και όπως και εγώ πιστεύω δεν είναι σωστό.
      Όποιος έχει αντίρρηση μπορεί με τα στοιχεία που έχει να απευθυνθεί στη δικαιοσύνη.
      Για το πειθαρχικό κομμάτι, επειδή πολλοί είπαν "να τιμωρηθεί", αν υπάρχουν πειθαρχικές ευθύνες, προϊσταμένους έχει.
      Πόσοι γνωρίζουν αν το ΚΕΤΘ έχει δείξει πραγματικό ενδιαφέρον για την επίλυση του θέματος, αλλά δεν έχει βρει ανταπόκριση;
      Για το θέμα των ευθυνών γιατί δεν εστιάζουμε στο ότι οι ΔΗΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ και κατηγορούμε αδιακρίτως αναρμόδια άτομα;

      Διαγραφή
    2. Ακριβώς επειδή οι από πάνω δεν πρόκειται να τιμωρήσουν (ούτε παραδειγματικά με την ελάχιστη ποινή) έναν γλείφτη τους (διότι για να πάρεις βαθμό, πρέπει το 70% της προαγωγής σου να προέρχεται απ'την ικανότητά σου στην τσατσιά των ανωτέρω), είπα ότι πρέπει να γίνουν μαζικές καταγγελίες επωνύμως. Εάν κινητοποιηθούν 2-3 άτομα, δεν πρόκειται να γίνει τίποτα.
      Πρέπει να υπάρξει δραστήρια συμμετοχή και αυτή η κινητοποίηση πρέπει να γίνει σε οποιαδήποτε υπηρεσία είναι αρμόδια, όποια κι αν είναι αυτή. Εφόσον ο διοικητής του στρατοπέδου έχει το δικαίωμα να μην θέλει τα σκυλιά στο στρατόπεδο, οφείλει ο δήμος να πράξει τα δέοντα. Στον δήμο, λοιπόν, όλοι μαζί για το ζήτημα.
      Ripsse81, ευχαριστώ για την ενημέρωση. Πάντως, εδώ που τα λέμε, όχι μόνο δεν είναι σωστό από μέρους του διοικητή αυτό που κάνει, αλλά είναι επιεικώς απαράδεκτο. Εάν τον ενοχλούν τόσο πολύ τα ζώα, μπορούσε και ο ίδιος να διαμαρτυρηθεί στον Δήμο και να απαιτήσει την άμεση μεταφορά τους από το στρατόπεδο. Αλλά το να παρατάς τα ζωντανά στο έλεος του θεού και να τα βλέπεις λιπόσαρκα και να τα αφήνεις να αργοπεθαίνουν είναι παλιανθρωπιά.
      Εάν φυσικά ισχύει η δημοσίευση!

      Διαγραφή
  50. Το 2011 πεθανε ενας φανταρος απο μηνιγγιτιδα.Ειχε περασει απο το 95 ΤΥΕΘ της Ροδου οπου διαπιστωθηκε απο φανταρο-γιατρο τι ειχε,αλλα οταν πηγε στο 401 ηταν ηδη πολυ αργα για το παιδι.Μερες ολοκληρες παραπονιοταν οτι δεν ειναι καλα και τον εστελναν σαν μπαλακι απο στρατοπαιδο σε στατοπαιδο.Ολο το στρατοπεδο ξεσηκωθηκε(μαζι και το αγορι μου) αλλα τους μπαλωσαν τα πραγματα με μπουρδες και προληπτικο χαπι εδωσαν ΜΟΝΟ στο γιατρο που τον εξετασε παρολο που πολλοι ειχαν ερθει σε επαφη μαζι του.Αργοτερα στη ΣΕΑΠ Ηρακλειου σε γαζωνανε οι ψυλλοι καθε βραδυ και στο ιατρειο δε σου δινανε τιποτα.Τα κοτοπουλα που μαγειρευανε βρωμουσανε απο χιλιομετρα κι οσοι τρωγανε πηγαινανε στο ιατρειο και ξημερωνονταν με διαρροιες.Εχετε λοιπον το ΘΡΑΣΟΣ μερικοι τριτοκοσμοκοι που αναφερεστε στα αδεσποτα ως "αιτια μολυνσης"(το φατσεα μου θυμησε αυτο,εστια μολυνσης λεγεται) να μιλατε για συνθηκες υγιεινης και δημοσια υγεια;Αληθεια η οχι το αθρο,οι περισσοτεροι Διοικητες στρατοπαιδων θελουν να εξαφανιστουν τα αδεσποτα για την κακη εικονα και μονο.Το τι και πως δεν τους ενδιαφερει.Απλα να μην τα βλεπουν.Και αυτο ειμαι μια μεγαλη ΑΛΗΘΕΙΑ που κανενας μα κανενας δε μπορει να την αρνηθει.Ο μεγαλυτερος κυνδινος δυστυχως,ανωνυμοι που βγαλατε τα αντερα σας στα σχολια,ειναι η πλυση εγκεφαλου που σας κανουν στο στρατο κι ακομα να το παρετε χαμπαρι,ακομα και τωρα που βγηκατε παλι στην κοινωνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Μην αφήσετε ένα μαλάκα καραβανά να κάνει τα δικά του.Ο άνθρωπος είναι ψυχάκιας και επικύνδινος δεν εξηγείται διαφορετικά.Κινητοποιηθείτε καλοί μου φαντάροι πρίν είναι πολύ αργά.Μην αφήσετε τα καημένα τα σκυλιά να πεθάνουν από ασητία.Δεν φταίνε σε τίποτα.Εσάς φυλάνε και κρατούν συντροφιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Κομπλεξικος καραβανας που νομιζει πως ετσι δειχνει τον αντρισμο του....
    τι να πω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Dwste ston taciarxo fakelaki xontro na deite pws tha taisri ta zwakia...einai dunaton afou se ola ta stratopaida perisseuei faghto kainprotimoun na to petane para na to dinoun sta zwskia....ksuloste tous olous re tou malakes pou exoun galonia k nomizoun oti einai kati...anandra skoulikia...kai stin geitonia mou exw duo stratopaida k kakopoioun epishs ta zwa...opote to oti dhthen dagkwse kapoion paxies dikaiologies....peite tou oti k aytounou k ton upoloipon trizoun oi karekles tous...na etoimastoun siga siga...den uparxei kalutero pragma apo tin suntrofia enos zwou...oso gia to oti auto pou epathe to zwo einai apo tsakwmo apo me alla skulia malakies.to zwo h xtupithike ston toixo h ton klwsthsan sto proswpo...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ENAS AKOMI KOMPLE3IKOS STRATOKAVLOS P EXEI PROVLIMATA M TN OIKOGENEIA T K OUTE M T ALLO 3ERW GW K 3ESPAEI G ARXI ST SKULIA K META STS FANTAROUS !!!

    AMAN PIASO K T GURISO T 50ARI ST KOLO TH T PW EGW TH ARESEI N MN TN TAHZOUN AYTOS TN MALAKA !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Αυτήν την απαγόρευση την είχα ακούσει και όταν ήμουν Χαϊδάρι. Αλλά τα στελέχη μας λέγανε ότι είναι εικονική και ταΐζαμε κανονικά τα σκυλιά του στρατοπέδου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Θα πρέπει μερικοί να ντρέπεστε. Κανείς ταξίαρχος δεν θα έδινε τέτοια διαταγή γιατί 100% την επόμενη μέρα θα βρεθεί σπίτι του αφού θα υπάρξουν μαζικές αντιδράσεις. Το ανυπόγραφο άρθρο είναι ένα ψέμα που το πιθανότερο κάποιο κωλοφάνταρο (ΕΠ.ΟΠ ή ΕΜΘ, όχι στρατιώτης) το έγραψε γιατί θα έφαγε καμιά καμπάνα. Κατά καιρούς βγαίνουν παρόμοια δημοσιεύματα για στρατιωτικούς. Δεν είμαι ούτε στρατιωτικός ούτε τον ξέρω τον άνθρωπο.

    Από εκεί και πέρα κάτι σχόλια του τύπου "Καλέ έκανε ο ταξίαρχος" θεωρώ πως γίνονται από δυστυχισμένους ανθρώπους. Κακώς τους βρίζετε μερικοί. Αυτοί οι άνθρωποι θέλουν την συμπόνια μας για τα ψυχικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Σίγουρα είναι βιασμένα από τον γκόμενο της μάνας τους που τα γάμαγε και αυτά την ώρα που γαμούσε και αυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανωνυμε ειχα κι εγω τετοια εμπειρια οταν υπηρετουσα.Ηταν στο ΚΕΤΕΧ στην Πατρα το 2000.
      Ο εκει Ταξιαρχος ειχε δωσει διαταγη να μαζευτουν τα αδεσποτα και με σταγιερ να οδηγηθουν στο πεδιο βολης και να εκτελεστουν.Οι περισσοτεροι δεν δεχθηκαμε να εκτελεσουμε την διαταγη,ουτε οταν εταξε τιμιτικη αδεια.Ωστοσο τοτε βρεθηκαν δυο γλυφτηδες να το κανουν....
      Μη με ρωτησεις το ονομα του Ταξιαρχου.13 χρονια μετα δεν το θυμαμαι....

      Διαγραφή
  57. Η συντονισμένη προσπάθεια των φιλόζωων έσωσε τα αδέσποτα του ΚΕΤΘ Αυλώνα!

    http://dogw0rld.blogspot.gr/2013/12/i-sintonismeni-prospatheia-twn-filozwwn-eswse-ta-adespota-tou-ketth-aylwna.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. τηλ ταξιαρχίας για να μιλήσει όποιος θέλει με το γραφείο ταξιάρχου: 22950-42292

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Το ιδιο γινεται κ στο κευπ λαμιας,υπαρχει εντολη να νην ταιζονται απ τους στρατιωτες κ ουτε καν να τα χαιδευουν,χωρις βεβαια οι σκυλοι να ειναι σ' αυτη τη κατασταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Μοναδικός υπεύθυνος για τα αδέσποτα σύμφωνα με το Ν.3170 (ΦΕΚ 191/2003) άρθρο 7 είναι ο δήμος, δηλαδή στη συγκεκριμένη περίπτωση ο Δήμος Ωρωπού.
    Είναι αναφαίρετο δικαίωμα του διοικητή να διατάξει κάτι που δεν είναι παράνομο, ακόμα και όπως και εγώ πιστεύω δεν είναι σωστό.
    Όποιος έχει αντίρρηση μπορεί με τα στοιχεία που έχει να απευθυνθεί στη δικαιοσύνη.
    Για το πειθαρχικό κομμάτι, επειδή πολλοί είπαν "να τιμωρηθεί", αν υπάρχουν πειθαρχικές ευθύνες, προϊσταμένους έχει.
    Πόσοι γνωρίζουν αν το ΚΕΤΘ έχει δείξει πραγματικό ενδιαφέρον για την επίλυση του θέματος, αλλά δεν έχει βρει ανταπόκριση;
    Για το θέμα των ευθυνών γιατί δεν εστιάζουμε στο ότι οι ΔΗΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ και κατηγορούμε αδιακρίτως αναρμόδια άτομα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι ακριβώς. Καταρχήν, ισχύων νόμος για τα ζώα συντροφιάς είναι ο 4039/12 που αντικαθιστά τον 3170/03. Βέβαια και αυτός τα ίδια λέει όσον αφορά τα αδέσποτα, είναι ευθύνη των δήμων.
      Αν το ΚΕΤΘ έχει δείξει ενδιαφέρον για την επίλυση του θέματος θα υπάρχει γραπτή επικοινωνία με το δήμο. Εξάλλου υπάρχει και διαταγή του ΓΕΣ επ' αυτού, σύμφωνα με την οποία (αντιγράφω από το zoosos.gr): "Στις περιπτώσεις εμφάνισης αδέσποτων ζώων θα πρέπει να ειδοποιούνται οι Δήμοι (που έχουν και την αρμοδιότητα και την ευθύνη) και επικουρικά τα Φιλοζωικά Σωματεία, ώστε να γίνονται στειρώσεις, η σίτιση και οι θεραπείες των ζώων των ζώων που διαβούν στα στρατόπεδα."
      ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ, ακόμα και αν υπήρξε επικοινωνία του ΚΕΤΘ με το δήμο και ο δήμος αδιαφόρησε, αυτό δεν αποτελεί ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δικαιολογία για την εικόνα ενός υποσιτισμένου και άρρωστου ζώου εντός του στρατοπέδου. Ο χώρος του στρατοπέδου είναι υπό την ευθύνη του διοικητή και δεν έχει κανένα απολύτως "αναφαίρετο" δικαίωμα να απαγορεύσει (αν όντως το έκανε τελικά) τη σίτιση τους. Το να αποτρέπεις ή απαγορεύεις σε κάθε ενδιαφερόμενο να τα ταΐσει συνιστά παθητική κακοποίηση η οποία τιμωρείται όπως και η ενεργητική κακοποίηση. 1-5 χρόνια φυλακή και ως 15.000 ευρώ χρηματική ποινή.
      Υπάρχει και ερμηνευτική εγκύκλιος του Αρείου Πάγου σχετικά με το θέμα σίτισης των αδέσποτων οπού ξεκαθαρίζεται ότι δεν μπορεί να απαγορευτεί στον οποιοδήποτε να ταΐσει ένα αδέσποτο. Οι δήμοι έχουν την υποχρέωση όχι το μονοπώλιο. ;)

      Διαγραφή
  61. ΣΚΑΤΟΨΥΧΕ!!! ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ΣΕ ΑΝΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ, Ε??? ΝΙΩΘΕΙΣ ΩΡΑΙΑ ΟΤΑΝ ΒΑΣΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΡΓΟΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΑΘΩΑ ΖΩΑ, Ε??? ΒΓΑΛΕ ΤΑ ΚΟΜΠΛΕΞ ΣΟΥ ΣΤΑ ΖΩΑΚΙΑ, ΑΣ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΠΑΛΙ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Genikos, tha sumfoniso pos o tropos tou einai lathos, alla, to skeptiko tou sosto. Kati prepei na ginei me tous koprous sto stratopedo stin Aulona, parousiastika ekei propersi ton Oktombrio kai epatha sok, oxi apo to poso kakometaxirismena itan ta skulia, alla apo ton arithmo tous. Parepiptontos se pliroforo pos einai kalofagomena, kalutera toulaxiston apo tous fantarous. To na kathese omos na klegese gia ta ''kakomira'' skulakia pou i kathe ageli xepernaei ton arithmo ton 10 tis perisoteres fores, den einai idietera logiko. Ean den to theoris prepon, na doseis ta stoixia sou na sou ta feroun spiti, ola, kai ta arosta...Giati meta apo kapoio simio einai kai thema igiinis. I sosti lisi edo einai na milisoun me ton Dimo Aulonas kai na ta mazepsoun, to ti tha ta kanoun den me afora, auto pou me afora einai na exafanistoun mesa apo to stratopedo giati exei paraginei to kako.

      Διαγραφή
    2. Φυσικά και φέρει και ο δήμος ένα μερίδιο ευθύνης. Αφού είναι τόσα πολλά που δημιουργούν πρόβλημα σε κάποιους (αν και το άρθρο έλεγε για 10 σκύλους) θα μπορούσε να τα μαζέψει και με τη βοήθεια κτηνιάτρων να τα στειρώσει, έτσι ώστε τουλάχιστον να μην γίνουν περισσότερα... Σέβομαι ότι κάποιοι δεν τα πάνε καλά για δικούς τους λόγους με τα ζώα, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω να απαγορεύει ο ταξίαρχος σε όποιον ΘΕΛΕΙ να ταίζει τα σκυλιά (που φυσικά δεν φταίνε σε τίποτα) με το ΔΙΚΟ του περίσσευμα από το φαγητό! Όσο για τον άλλο τον π@π@ρ@ στα πιο πάνω σχόλια που είπε ότι κάρφωσε την ξιφολόγχη στο σκυλάκι δεν έχω να του πω τίποτα... Απορώ πως κοιμάται τα βράδια... Εύχομαι τα ουρλιαχτά του σκύλου την ώρα που του έμπηγε το μαχαίρι στην καρούλα του να τον στοιχειώνουν μιά ζωή... Αν και δυστυχώς δεν θα ιδρώσει το αυτί του... Χαίρεται ο σαδιστής με το να προκαλεί πόνο σε ταλαιπωρημένες και αθώες ψυχές... Το αίμα στα χέρια σου δεν θα φύγει όσο και να τα πλένεις...

      Διαγραφή
  62. Σε απάντηση στον Dogo Argentino:
    Γνωρίζω, επειδή υπηρετούσα στο ΚΕΤΘ ότι έγιναν ενέργειες παραπάνω από μία φορά, χωρίς αυτές να βρίσκουν ανταπόκριση πάντα. Το πρόβλημα είναι χρόνιο. Αφήνουν σκυλιά εκτός του στρατοπέδου, αυτά εισέρχονται, πάνε γύρω από τα εστιατόρια, αναπαράγονται και δημιουργούν αγέλες.
    Τις νύχτες οι αγέλες, αποδεδειγμένα από υπάρχουσες αναφορές, εκδηλώνουν επιθέσεις σε κληρωτούς οπλίτες και στελέχη, με κίνδυνο τραυματισμού και έχουν δημιουργήσει πρόβλημα στην εσωτερική λειτουργία του στρατοπέδου.
    Αντιμετωπίζουμε αντίστοιχο πρόβλημα στην αγροτική περιοχή που βρίσκεται η κατοικία μου. Το καλοκαίρι από το Μάιο και μετά, μας αφήνουν αδέσποτα σκυλιά οι κάτοικοι του λεκανοπεδίου, προφανώς επειδή «Υπάρχουν ταβέρνες και δε θα πεινάσουν…» . Αυτά αναπαράγονται και γίνονται επιθετικά. Προσωπικά έχω κινδυνεύσει αρκετές φορές με το δίκυκλο μου και έχουν σημειωθεί ατυχήματα. Κάποιοι έρχονται κατά καιρούς και τα ταΐζουν. Ο δήμος δεν τα μαζεύει.
    Μετά έχουμε έξαρση της ΛΥΣΣΑΣ στην Ελλάδα και όλοι λένε πως έγινε…
    Σχετικά με το φαγητό που παρασκευάζεται εντός στρατοπέδου (συσσίτιο οπλιτών) προορίζεται αποκλειστικά για κατανάλωση από τους οπλίτες. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι στη διακριτική ευχέρεια του καθενός να χρησιμοποιεί το φαγητό της υπηρεσίας ως σκυλοτροφή (νομή) ακόμη και αν είναι περίσσευμα (το οποίο περίσσευμα δίνεται στους απόρους του δήμου Ωρωπού καθημερινά), είτε μας αρέσει , είτε όχι. Άρα ο διοικητής που τελεί και οικονομικό όργανο έχει δικαίωμα να απαγορεύσει τη χρήση του συσσιτίου για νομή αδέσποτων.
    Βάση του νόμου 4039/12 (τον οποίο δεν γνώριζα και ευχαριστώ για την ενημέρωση) στο άρθρο 11 απαγορεύει την πρόσβαση στα απορρίμματα. Οπότε κάποιος που επιτρέπει την πρόσβαση των σκυλιών στα απορρίμματα παρανομεί συνειδητά.
    Ο διοικητής είναι υπεύθυνος για τη μονάδα του, προσωπικό και υλικό, ΔΕΝ είναι υπεύθυνος και για τα αδέσποτα γιατί πολύ απλά ΔΕΝ έχουν θέση εντός του στρατοπέδου και θα έπρεπε άμεσα να απομακρυνθούν από τον αρμόδιο δήμο. Ο δήμος είναι μοναδικός υπεύθυνος και για τη σίτιση τους.
    Κανένας δεν νομίζω ότι απαγόρευσε σε ενδιαφερόμενο ΦΟΡΕΑ ή ιδιώτη να παρέχει βοήθεια στα αδέσποτα. Όπως και επίσης πιστεύω ότι κανένας δεν απαγόρευσε σε οπλίτη να πάρει σκυλί εκτός στρατοπέδου . Ποτέ όμως δεν έχω δει ποτέ κάποιον να φέρνει σκυλοτροφή εντός στρατοπέδου για να ταΐσει, αντίθετα έχω δει πολλούς "ευαισθητοποιημένους" να κλέβουν από το φαγητό του συσσιτίου .
    Είμαι φιλόζωος, έχω τρία σκυλιά που τα αγαπάω, ποτέ δε δημιούργησα πρόβλημα σε τρίτους και πιστεύω ότι μόνο το κράτος με την παρέμβαση του – εφαρμογή του νόμου, μπορεί να δώσει λύση.
    Εν κατακλείδι δικαιολογώ τη διαταγή του Ταξιάρχου, κατανοώ ότι υπάρχει πρόβλημα, νιώθω τουλάχιστον προσβεβλημένος από αυτά που γράφονται τις τελευταίες μέρες στα BLOG για βασανιστές στρατιωτικούς.
    Είμαι άνθρωπος ανοιχτός στο διάλογο και όποιος μπορεί με τις ενέργειές του να δώσει λύση, και όχι να κατηγορεί, ας το κάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιτέλους διάβασα και ένα σοβαρό σχόλιο.Βγαίνει ο καθένας και σχολιάζει ,ότι βλακεία θες την διαβάζεις.Τα αδέσποτα δεν φταίνε αλλά δεν έχουν θέση στα στρατόπεδα.Και στην περιοχή του Σκαραμαγκά στο Παλάσκα τα ίδια.Συχνά πυκνά κάποιο μηχανάκι θα πέσει ή θα γλυτώσει από τύχη το πέσιμο.Μετά αναρωτιόμαστε πως και έγινε το κακό(φόλα) το οποίο είναι απαράδεκτο αλλά πες το σε κάποιον που έσπασε τα πόδια του από αγέλη.Πρέπει να τα φροντίζουμε αλλά εκεί που πρέπει και σωστά (στείρωσης κλπ).

      Διαγραφή
    2. Παραπάνω, αγαπητέ Ripsse81 στην απάντησή σου στο σχόλιό μου, σου απάντησα ότι ο διοικητής, εάν φυσικά ισχύει η είδηση, είναι απαράδεκτο να διατάζει τους στρατιώτες του να αφήνουν τα ζώα άρρωστα και υποσιτισμένα. Ειδικά ως στρατιωτικός μπορούσε να εισηγηθεί στους ανωτέρους του και να απαιτήσει από τον Δήμο Ωρωπού να πράξει τα δέοντα. Μπορούσε ο ίδιος ως ιδιότης να έρθει σε επαφή με τα αρμόδια φιλοζωικά σωματεία της περιοχής, ή μπορούσε και ο ίδιος να διατάξει τη μεταφορά των ζώων εκτός στρατοπέδου, ακόμη κι εάν επρόκειτο να τα αφήσουν ακριβώς έξω από το συρματόπλεγμα του στρατοπέδου!
      Απ'όσο αντιλαμβάνομαι υπάρχει νομοθεσία η οποία του δίνει κάθε δικαίωμα να απομακρύνει τα σκυλιά από το στρατόπεδο, αλλά η διαταγή του να τα αφήσουν να πεθάνουν και να γνωρίζει ότι τα ζώα πάσχουν από ασθένειες άμεσα τον μεταφέρει στην νομοθεσία για κακοποίηση ζώου και σε αυτήν για ελλιπείς συνθήκες υγιεινής για τους φαντάρους του. Εφόσον τα ζώα είναι άρρωστα, είναι και εστίες μικροβίων, ίσως και μόλυνσης, και για τους ανθρώπους που τα συναναστρέφονται, σωστά;
      Προσωπικά δεν θεωρώ ότι τα ζώα επιβαρύνουν τόσο πολύ το συσσίτιο του στρατοπέδου ή ότι δεν έχουν θέση στο στρατόπεδο (με δεδομένες άλλες άχρηστες δαπάνες που γίνονται εξίσου από τα σώματα ασφαλείας και τους δήμους και τα μεγάλα ποσά που καταλήγουν στις τσέπες υψηλόβαθμων), αλλά αυτό έγκειται στην προσωπική άποψη του καθενός και δεν σκοπεύω να το αναλύσω· δεν είναι και το ζήτημα εξάλλου.
      Αυτό στο οποίο συμφωνούμε όλοι, πιστεύω, είναι ότι εφόσον ο εν λόγω Ταξίαρχος δεν είναι ευχαριστημένος από την παρουσία των σκύλων στο στρατόπεδο, είχε πάμπολλες εναλλακτικές λύσεις και προφανώς δεν έχει χρησιμοποιήσει καμία, σωστά; Διότι το να αφήνεις τα σκυλιά να αργοπεθαίνουν άρρωστα, είναι στυγνός βασανισμός, και αυτό δεν σηκώνει διαπραγμάτευση.

      Αλήθεια, κανένας δήμος ή καμιά φιλοζωική έχουν κινητοποιηθεί για το ζήτημα ενεργά (ήτοι να πάρουν τα σκυλιά από το στρατόπεδο) ή μπα;

      Διαγραφή
    3. @Ripsse81
      Από το ΚΕΤΘ πέρασα ως νεοσύλλεκτος. Μετά την ορκωμοσία πήρα ειδικότητα ολμιστή (105mm σε ελαφρύ τεθωρακισμένο) και πήγα ΚΕΒΟΠ οπότε αν και είδα αδέσποτα στις 40 κάτι μέρες που έμεινα ΚΕΤΘ δεν μπορώ να πω ότι σχημάτισα εικόνα τι γίνεται. Πάντως για επιθέσεις δεν άκουσα.
      Πάντως, όπως τα περιγράφεις ενισχύεται η άποψή μου ότι ο ταξίαρχος είναι ανεπαρκής να διαχειριστεί τα προβλήματα του στρατοπέδου. Την ίδια άποψη έχω για την περιοχή που μένεις, ότι η τοπική κοινωνία (όχι μόνο η διοίκηση του δήμου) είναι ανεπαρκής να διαχειριστεί το πρόβλημα. Και στο δικό μου δήμο υπάρχουν πάρα πολλά αδέσποτα αλλά υπάρχει σχετικά ικανοποιητική κατανόηση από τους δημότες (μερίδα αυτών) με αποτέλεσμα να "κοινωνικοποιούνται" τα αδέσποτα. Μου έχουν "επιτεθεί" αδέσποτα δεκάδες φορές, καμία φορά δεν είχα πρόβλημα (ποδηλατώ καθημερινά). Με λίγη ενασχόληση από τη μεριά μου έχω "πείσει" αυτά που συναντώ τακτικά να κόψουν τη συνήθεια να με κυνηγάνε. Βασικά, δυσκολεύομαι να καταλάβω πως γίνεται το (μακράν) πιο "εξελιγμένο" είδος στον πλανήτη, ο άνθρωπος, να μην μπορεί να κατανοήσει τη φύση ενός κατώτερου είδους και να αντιμετωπίζει πρόβλημα να το διαχειριστεί.
      Η "έξαρση" της λύσσας (δεν έχω ακούσει επιβεβαιωμένο κρούσμα σε άνθρωπο, εσύ?) έχει ως αιτία πρώτα από όλα τους ανεύθυνους νεοέλληνες ιδιοκτήτες και την αδυναμία του συστήματος να τιμωρήσει την παραβατικότητα. Συμφωνώ, όπως λες προς το τέλος, ότι η εφαρμογή του νόμου θα δώσει τη λύση αλλά έχε υπ' όψιν ότι στα κράτη που οι νόμοι εφαρμόζονται αυτό δε συμβαίνει επειδή υπάρχει ένας αστυνομικός σε κάθε γωνιά και γειτονιά αλλά επειδή οι πολίτες είναι στην πλειοψηφία τους υπεύθυνοι και ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΝ άμεσα την όποια παραβατικότητα της μειοψηφίας. Στην περιοχή σου, όπως λες, υπάρχει μόνιμη παραβατικότητα (εγκατάλειψη σκύλων). Έχει καταγγελθεί και τιμωρηθεί έστω ένας? Ή πότε δεν είδε απολύτως κανείς το παραμικρό? Πως γίνεται αυτό? Συγγνώμη αλλά οι νόμοι δεν γίνεται να εφαρμοστούν με τέτοια νοοτροπία. Δεν γίνεται να φταίει πάντα ο αστυνομικός και το κράτος γιατί δεν είναι πανταχού παρόντες να τιμωρούν την παραβατικότητα. Έτσι απλά.
      Για το φαγητό που παρασκευάζεται για τους οπλίτες συμφωνώ. Είναι αποκλειστικά και μόνο για τους οπλίτες. Για αυτό ακριβώς το σκοπό δίνονται λεφτά στο ΚΕΤΘ από τις τσέπες των ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ. Αλήθεια όμως, γιατί το περίσσευμα δίνεται στους απόρους του δήμου? Τι δουλειά έχει το ΚΕΤΘ με τους απόρους του δήμου? Η ευθύνη δεν είναι του δήμου, να επιτελεί κοινωνικό έργο? Θέλει να ασχοληθεί με τα κοινωνικά προβλήματα (ευθύνης του δήμου) ο διοικητής? Τα αδέσποτα δεν είναι κοινωνικό πρόβλημα? Θα μου πεις οι άνθρωποι προηγούνται. Συμφωνώ. Δεν θα ήταν όμως πιο ορθολογιστικό να ασχοληθεί με το κοινωνικό πρόβλημα που βρίσκεται εντός του στρατοπέδου του και ας μην είναι προτεραιότητα? Μιας και τα σκυλιά εκεί είναι άμεσος κίνδυνος για τους οπλίτες? Τελικά τι ισχύει? Ο διοικητής έχει ευθύνη για το προσωπικό και το υλικό της μονάδας του και μόνο ή μπορεί να ασχολείται και με κοινωνικά προβλήματα ακόμα και αν η εικόνα της μονάδας του δεν είναι και η καλύτερη? Όσον αφορά αυτό που είπα ότι δεν μπορεί να απαγορευτεί στον οποιοδήποτε να ταΐσει ένα αδέσποτο δεν αναφερόμουν φυσικά στο φαγητό του στρατού. Αν και, το να ρθω και να σου κλέψω τα τρόφιμα από το ψυγείο σου και να ταΐσω ένα αδέσποτο, το παράπτωμα που διαπράττω είναι κλοπή. Το ότι τάισα ένα αδέσποτο είναι άσχετο. Ας έβγαζε λοιπόν διαταγή ο διοικητής ότι το φαγητό των μαγειρείων προορίζεται για τους οπλίτες και μόνο. Όχι για τα αδέσποτα, όχι για τους άπορους. Το τάισμα ενός αδέσποτου δεν είναι παράπτωμα, όποιος οπλίτης θέλει ας τα ταΐζει από την τσέπη του, όχι από τα περισσεύματα. Σκληρό αλλά κατανοητό.
      Αυτό για το άρθρο 11 του 4039 δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει με το θέμα μας οπότε δεν ξέρω τι να απαντήσω.

      Διαγραφή
    4. Κάτι τελευταίο σχετικά με το κατά πόσο ο διοικητής είναι συνολικά υπεύθυνος για το οτιδήποτε συμβαίνει εντός του στρατοπέδου. Υποθετικό παράδειγμα: παίρνει ο αξιωματικός τους νεοσύλλεκτους και τους πάει στο πεδίο βολής για την πρώτη τους εμπειρία με τυφέκιο. Εκεί διαπιστώνει ότι στο πρανές μπροστά από το οποίο στήνονται οι στόχοι έχει εγκατασταθεί μια "στρατιά" από σκαντζόχοιρους/κουνάβια/κάποιο είδος ζώου τέλος πάντων. Το πρανές είναι γεμάτο τρύπες, ας πούμε καμιά εκατοστή, και ο αξιωματικός που τυγχάνει να ασχολείται με την άγρια πανίδα είναι βέβαιος ότι είναι σε περίοδο αναπαραγωγής το (όποιο) είδος. Άγνωστο πως συνέβη δεν είναι αυτό το θέμα μας όμως. Εσύ και γω ξέρουμε ότι το μέρος είναι πεδίο βολής και φυσικά δεν θα πηγαίναμε να κατασκηνώσουμε εκεί, ένα άγριο ζώο όμως δεν είναι σε θέση να το γνωρίζει. Παίρνει λοιπόν ο αξιωματικός βολής τηλέφωνο τον διοικητή να τον ρωτήσει τι να κάνει. Ο διοικητής έχει δύο επιλογές: ή να διατάξει τη συνέχιση της άσκησης ή να ζητήσει τη συνεργασία άλλης μονάδας και να στείλει τους οπλίτες κάποια από τις επόμενες μέρες να χρησιμοποιήσουν το εκεί πεδίο βολής. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να αφήσει τους οπλίτες ανεκπαίδευτους, σωστά? Όπως το θέτεις καταλαβαίνω ότι το σωστό είναι να διατάξει ο διοικητής τη συνέχιση της άσκησης. Δεν φταίει αυτός που τα άγρια ζώα έκαναν το πεδίο βολής τόπο αναπαραγωγής τους και δεν υπάρχει νόμος που να τον καθιστά υπεύθυνο διαχείρισης της άγριας πανίδας, σωστά? Και δεν έχει καμία δουλειά να πληρώνει πετρέλαιο από την τσέπη των ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ για να μετακινήσει τους οπλίτες του σε άλλη μονάδα για την διεξαγωγή της άσκησης, σωστά? Το ότι θα προκαλέσει ζημιά στην τοπική πανίδα είναι κάτι που δεν τον αφορά, σωστά? Στην τελική, το πεδίο βολής ανήκει στον ελληνικό στρατό, όχι στο κάθε θρασύτατο άγριο ζώο που νομίζει ότι μπορεί να φτιάχνει τη φωλιά του όπου θέλει. ΣΩΣΤΑ?

      Διαγραφή
  63. Γενικά, για να ξερετε και αν σας την πει και κανενας μαλάκας στη χώρα μας δεν απαγορεύται το τάισμα και πότισμα αδέσποτων ζώων, δεν ξέρω αν αυτό μπορεί να αλλάξει μέσα σε στρατόπεδο, η δε κακοποίησή τους απαγορεύεται από το νόμο παντού (προφανώς και εντός στρατοπέδου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Κάποιοι ζωόφιλοι (εγώ θα τους έλεγα καλύτερα ζωολάγνους ή ζωολάτρεις μιας και έχουν κάνει αυτοσκοπό της ζωής τους την φροντίδα των ζώων και τίποτα άλλο) τρώγεστε τόσο πολύ με τα ρούχα σας που προκειμένου να πετύχετε αυτό που θέλετε και είστε ικανοί να δημιουργείτε ψευδείς ειδήσεις και να διασύρετε κόσμο χωρίς λόγο. Όταν ταΐζεις ένα ζώο, το ζώο ξέρει που υπάρχει τροφή και επιστρέφει πάντα εκεί. Η οδηγία του ταξίαρχου λοιπόν να μην ταΐζονται τα σκυλιά στο στρατόπεδο, ακόμα και να δόθηκε είναι απολύτως λογική! Ένα στρατόπεδο δεν μπορεί να γίνει αγέλη ζώων, πόσο μάλλον όταν φιλοξενεί εκατοντάδες άτομα τα οποία είναι υπ’ ευθύνη ενός ανθρώπου, του διοικητή. Ένα αγριεμένο ζώο να δαγκώσει έναν στρατιώτη, κανείς δεν θα κατηγορήσει το ζώο αλλά τον υπεύθυνο! Και άντε εξήγησε εσύ σαν υπεύθυνος στους γονείς του στρατιώτη ότι φταίει το ζώο! Τις προάλλες νοσηλευόταν στρατιώτης από τέτοια περίπτωση! Και δεν αναφέρομαι μόνο στα αγριεμένα ζώα... Τα αδέσποτα για να ζήσουν τρώνε από κάδους, πίνουν νερό από υπονόμους, τρώνε ακόμα και αρουραίους και λογικό είναι αφού πεινάνε, έχουν ψύλλους, τσιμπούρια… Είναι υγειονομικός κίνδυνος για ένα χώρο όπως ένα στρατόπεδο. Επομένως ό,τι μπορείς να αποφύγεις, απόφυγέ το! Αντί λοιπόν να παίρνετε μια φωτογραφία με ένα σκυλί -από το social media ενός φαντάρου πιθανολογώ- το οποίο έχει ρινορραγία που την απέκτησε είτε από κάποιον καβγά με άλλο σκυλί, είτε γιατί έχει κάποιο πρόβλημα υγείας και να δημιουργείτε μια ψευδή είδηση για να ενισχύσετε τα επιχειρήματά σας για τα αδέσποτα, απευθυνθείτε στον δήμο που είναι ο πραγματικός υπεύθυνος για την συγκέντρωση των αδέσποτων και σταματήστε να παίζετε έτσι με καριέρες ανθρώπων! Ακόμα και να μισούσε τα ζώα και να είχε δώσει εντολή να θανατωθούν τα σκυλιά όπως γράφετε, θα γινόταν ολόκληρο θέμα και δεν θα περιοριζόταν η είδηση σε μερικά μπλόγκ τα οποία απλά κάνουν κουτουρού αναδημοσίευση. Και να γνωρίζετε ότι ο στρατιωτικός ποινικός κώδικας είναι 10 φορές πιο αυστηρός από τον πολιτικό και οι στρατιωτικοί θέλοντας ή μη είναι υπεύθυνα άτομα και δεν νοείται να πράττουν έτσι. Όταν κάποιος λοιπόν είναι βέβαιος για την γνησιότητα ενός άρθρου δεν δημοσιεύει το άρθρο και στην συνέχεια τηλεφωνεί στους υπευθύνους για να ρωτήσει εάν η ιστορία αληθεύει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Στρατιωτης ΚΕΤΘ. Εχω να πω οτι αυτο μπορει να μην αληθευει. Ολα αυτα ειναι ψεματα. ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΤΑ ΤΑΙΖΟΥΝ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ Κ ΚΑΤΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΔΝ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΖΩΟΙ Κ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΤΑΣΗ ΝΑ ΤΑ ΔΙΩΧΝΟΥΝ.ΝΑ ΤΑΒΑΣΑΝΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΣΑΝΤΟΥΙΤΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΓΕΛΝΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Η κατάσταση στο κετθ είναι χάλια. Μόνο μπροστά στα μαγειρια της 2ης είναι 20 σκυλιά και με το που πέσει ο ήλιος σου ορμάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΛΗΓΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΑΛΛΑ ΟΙ ΣΚΥΛΟΦΙΛΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Κυκλοφορεί ελεύτερο αυτό το άγριο Κτήνος? ΚΑΤΑΖΗΤΕΙΤΑΙ!!!
    ΤΟ ΠΛΟΥΣΙΟ ΕΚΤΡΩΜΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΟΣ, ΜΕ ΒΑΜΜΕΝΑ ΣΤΟ ΑΙΜΑ ΧΕΡΙΑ, ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΣΚΕΨΗ!!!!
    Ήταν και υποψήφια βουλευτής!!!
    Υπάρχει τρόπος να οργανωθούμε όλοι μαζί διεθνώς, για την τιμωρία της!!
    ΠΡΟΣΟΧΗ - ΠΡΟΣΟΧΗ!
    ΟΣΟΙ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ!
    ΚΑΝΕΙΣ - ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙ ΣΤA ΞΕΝΟΔΟΧΕΙA ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΝΗΚΟΥΝ:
    ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ BEACH HOTEL, Πρωταράς, Κύπρος, Αναστασία Beach Complex Περνέρα, Κύπρος,
    Τσόκκος Hotels & Resorts, περισσότερα από 30 ξενοδοχεία στην Πρωταράς, Αγία Νάπα, Πάφος & Sharm El Sheikh. Τσόκκος Gardens Complex Περνέρα, Κύπρος
    Δυστυχώς δεν μπορώ εδώ να σας βάλω την φωτογραφία της, πάτε στο link: https://www.facebook.com/zozo.anassis1
    να την δείτε.
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld