Κραυγή απόγνωσης από φιλόζωη! SOS για 80 ζωάκια



Όλα τα ζωάκια, σκύλοι και γάτες, που περιθάλπονται στο κτήμα στην Οινόη, διατρέχουν σοβαρό κίνδυνο δ η λ η τ η ρ ί α σ η ς από χ α λ α σ μ έ ν α κρέατα.

Όπως έχω αναφέρει λεπτομερώς σε προηγούμενη ανάρτησή μου με τίτλο «ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ…», πριν την απρόσμενη απώλεια του εισοδήματός μου το Μάρτιο 2011, διέθετα εβδομαδιαίως περίπου 400 ευρώ για την ευζωία των 80 ζώων, συμπεριλαμβανομένων – εκτός της τροφής – φαρμάκων, υγραερίου για μαγείρεμα, καθώς και πετρελαίου (ντήζελ) κίνησης για την γεννήτρια που χρησιμεύει για την άντληση νερού από το πηγάδι και για τον κ α τ α ψ ύ κ τ η που συντηρεί τα ευπαθή τρόφιμα, κυρίως δε τα κρεατικά.

‘Όπως επίσης έχω αναφέρει σε άλλη ανάρτησή μου με τίτλο «Δεν κάθομαι με σταυρωμένα χέρια», καταβάλλω καθημερινώς υπεράνθρωπη προσπάθεια, αφού μ ό ν ο για τις καθημερινές μετακινήσεις μου, ξεκινώντας από το σπίτι μου 1χλμ. προς πλατεία Ραφήνας – Πεδίον Άρεως –Σταθμός Ομονοίας – Βαρβάκειος Αγορά - Σταθμός Ομονοίας – Σταθμός Μοσχάτου – αρχή οδού Μακρυγιάννη – Σταθμός Μοσχάτου – Βικτώρια – Πεδίον Άρεως (ΚΤΕΛ) – πλατεία Ραφήνας – σπίτι μου, απαιτούνται, χωρίς υπερβολή, 5μιση ώρες και το γεγονός αυτό περιορίζει κατά πολύ την δυνατότητά μου να επικοινωνώ καθημερινώς με την φιλοζωική κοινότητα στο διαδίκτυο.

Όταν φτάνω σπίτι μου στη Ραφήνα περίπου στις 23:40, φεύγοντας με το τελευταίο λεωφορείο των22:30 από Αθήνα,ταϊζω συνολικώς 20 στόματα, δίνω φάρμακα σε 4 σκυλιά, ψιλοκόβω κρέατα για τις γάτες, καθαρίζω 3 λεκάνες με άμμο γάτας και βάζω στη φωτιά να σιγοβράσει φαγητό για τα ζώα για την επόμενη ημέρα, για να το ολοκληρώσω μόλις ξυπνήσω, μετά τον ελάχιστο χρόνο που μου απομένει για ανάπαυση πριν ξεκινήσει ο επόμενος ημερήσιος κύκλος. Δηλαδή, η φροντίδα για τα ζωάκια ολοκληρώνεται όχι νωρίτερα από τις 02:30-03:00, καθημερινώς και εξαρτάται εκείνη την ώρα αν διαθέτω ακόμη φυσική αντοχή, αν το internet café που βρίσκεται μόλις 100 μέτρα από το σπίτι μου είναι ακόμη ανοικτό και αν έχω ακόμη κάποιο υπόλοιπο προπληρωμένου χρόνου (1ευρώ/ώρα), πρέπει δηλαδή και οι τρεις προϋποθέσεις να είναι ευνοϊκές, ώστε να μπορώ να επικοινωνήσω.

Πριν δύο ημέρες, ενώ είχα καταφέρει να έχω εξασφαλισμένο ποσόν έξη (6) ευρώ και μερικά αστικά εισιτήρια που μου προσέφερε η συμφοιτήτρια και φίλη Μαρία Μ., ώστε να μπορώ να μετακινηθώ από Ραφήνα προς Οινόη και τ’ ανάπαλιν στο τριήμερο των Χριστουγέννων, 23χρονος γιος γνωστών μουΑλβανών μου έκανε απίστευτο χουνέρι και με ανάγκασε να αλλάξω τον αυστηρότατο προγραμματισμό μου, δαπανώντας από αυτά τα πολύτιμα έξη (6) ευρώ τα 4,20 για να επιστρέψω στην Αθήνα με το ΚΤΕΛ από την Οινόη, καταμουσκεμμένη από την βροχή μέχρι και τα εσώρουχά μου και με τις γαλότσες μου πλημμυρισμένες νερό, αφού περπάτησα 2,5 χλμ από το κτήμα μέχρι το χωριό, μέσα σε ασταμάτητο χιονόνερο και θυελλώδη άνεμο που δεν επέτρεπε ούτε τηνχρήση ομπρέλλας!

Θα επανέλθω αναλυτικά στην περιπέτεια που εβίωσα εξ αιτίας του 23άχρονου γιου των γνωστών μου Αλβανών, σε ανεξάρτητη ανάρτησή μου, γιατί πάντα με ενδιαφέρουν και εκτιμώ τις απόψεις σας. Στο σημείο αυτό βέβαια είμαι σίγουρη ότι αρκετοί φίλοι μου θα χαμογελάσουν ειρωνικά και θα μου πουν νοερά: «εμείς, στα λέγαμε, μ η ν εμπιστεύεσαι Αλβανούς, τά ’θελες και τά ’παθες!»

Χριστούγεννα λοιπόν ή όχι Χριστούγεννα, για όποιον περιθάλπει ζώα, είτε πρόκειται για ζώα συντροφιάς, είτε για άλλα κατοικίδια, είτε ακόμη και για παραγωγικά ζώα, όλες οι ημέρες είναι ίδιες, εγώ όμως θα έμενα αναγκαστικά καθηλωμένη στην Αθήνα, και τα ζωάκια στη Ραφήνα, νηστικά, αφού δεν μου έμειναν αρκετά χρήματα ούτε για ένα εισιτήριο των ΚΤΕΛ, Αθήνα-Ραφήνα, ώστε να πάω και να φροντίσω και τα ζωάκια μου στη Ραφήνα, έστω και αν μετά αναγκαζόμουν να μείνω καθηλωμένη στη Ραφήνα μέχρι τουλάχιστον την Τρίτη, ευελπιστώντας ότι κάποιοι φιλόζωοι ξεπέρασαν τις προκαταλήψεις τους και πήγαν σε κάποιο κατάστημα της Εθνικής να καταθέσουν 2-3 (όχι περισσότερα!) ευρώ!

Καθώς όμως έχω ξεπεράσει τις καταστάσεις και δεν αισθάνομαι οιαδήποτε ντροπή (= ενοχή), αφού δ ε ν έχω διαπράξει κάποιο αδίκημα και οδηγήθηκα στην κατάσταση που βρίσκομαι, αντίθετα είμαι υπερήφανη που κάνω ότι κάνω για χάρη αθώων, ανυπεράσπιστων και πλήρως εξαρτημένων πλασμάτων, ανιστορώντας την ταλαιπωρία τράβηξα στην Οινόη σε δύο φίλες,δέχθηκα με ευγνωμοσύνη από την πρώτη το χάρτινο 5ευρω που μου τρύπωσε βιαστικά στο χέρι, ενώ από την δεύτερη, με όλο το θάρρος της υπερ30ετούς φιλίας μας, από τα φοιτητικά μας χρόνια,της ζήτησα να μου αφήσει α κ ρ ι β ώ ς 2,50 ευρώ στη μητέρα της για να τα πάρω αργότερα, όπως και έγινε.

Με αυτά τα χρήματα, €7,50, συν τα €1,80 που μου έμειναν από την επιστροφή μου με ΚΤΕΛ από την Οινόη, πέραν της μετάβασής μου στη Ραφήνα, θα καταφέρω με απίστευτα αυστηρή «διαχείριση» του συνόλου των 9,30 ευρώ, με συνδυασμένη χρήση 24ωρου εισιτηρίου για όλα τα ΜΜΜ που μου χάρισε πριν λίγες ημέρες η φίλη συμφοιτήτρια Μαρία Μ. που προαναφέρω, να «ταξιδέψω» αύριο από Ραφήνα προς Οινόη, περπατώντας 2,5 χλμ. μέχρι το κτήμα για να δω τα ζωάκια μου εκεί, υπό την προϋπόθεση ότι θα το επιτρέπουν οι καιρικές συνθήκες, αλλοιώς δεν αντέχω πάλι να ξαναμουσκέψω στη βροχή!

Και αν τελικά καταφέρω να πάω αύριο στο κτήμα, «Θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος», την Τρίτη το πρωί θα μπορέσω να επιστρέψω Αθήνα με το ζευγάρι των φιλόζωων φίλων που εργάζονται στο Μοσχάτο, ελπίζοντας ότι θα βρω κάτι στο λογαριασμό της μη κερδοσκοπικής «ΣΕΒΑΣΜΟΣ στα ΖΩΑ», μετά την απεγνωσμένη έκκληση που έκανα την Πέμπτη, αλλά και την αποψινή Χριστουγεννιάτικη.

Σημειωτέον ότι αυτή τη στιγμή ο Πέτρος βρίσκεται στο κτήμα χωρίς σταγόνα ντήζελ και ο ύ τ ε νερόμπορεί να αντλήσει, τα δε κρεατικά μέσα στον ανενεργό καταψύκτη μυρίζουν φρικτά, εξ ού καιεκτιμώ ότι τα ζώα εκεί κ ι ν δ υ ν ε ύ ο υ ν από δηλητηρίαση.

Επίσης, η κάρτα του Πέτρου έχει ξεμείνει από μονάδες, τέλειωσε και η επέκταση χρόνου που έκανε εδώ και μέρες κι εμένα μου ήταν αδύνατον αφού δεν διαθέτω χρήματα, να τον προμηθεύσω με νέα κάρτα. Πράγμα που σημαίνει ότι αν συμβεί οτιδήποτε σε κάποιο ζωάκι ή και στον ίδιο, ο Πέτρος δ ε ν μπορεί να επικοινωνήσει με οποιονδήποτε για να ζητήσει βοήθεια ή έστω μιαν υπεύθυνη συμβουλή. Γι αυτόν άλλωστε τον λόγο δ ε ν κατάφερε να με ενημερώσει εγκαίρωςγια την έλλειψη του ντήζελ.

Το ίδιο δε, συμβαίνει και σ’ εμένα, αφού κι εγώ δ ε ν διαθέτω καθόλου μονάδες στο καρτοκινητό μου και αντιμετωπίζω ακριβώς τον ίδιο κίνδυνο, όπως ο Πέτρος, όχι βέβαια για το άτομό μου - υπάρχουν γύρω γείτονες - αλλά αν τυχόν συμβεί κάτι αιφνίδιο σε κάποιο από τα ζωάκια που φροντίζω στη Ραφήνα, ειδικά μάλιστα στην καρκινοπαθή Κανέλλα, που το πόδι της είναι σε οικτρή κατάσταση, μια τεράστια πρησμένη πληγή, σε π ο λ ύ χειρότερη κατάσταση από ότι φαίνεται στην παλαιότερη φωτογραφία που αναρτώ, και δεν είμαι σε θέση να τηλεφωνήσω στον κτηνίατρό μου για άμεσες οδηγίες, χαθήκαμε... Σχετικά με την Κανέλλα, δεν έχω δυνατότητα να προμηθευτώ ούτε τοαπαραίτητο για το πόδι της ειδικό αντιβιοτικό spray που απωθεί και τις μύγες, το CTC από τον κτηνίατρό μου στη Νέα Μάκρη που το διαθέτει, αν και κοστίζει μόνον 6 ευρώ!

Ακόμη και αν μου το προσέφερε ο φίλος και φιλόζωος κτηνίατρος, Αλέξης Ντιναλέξης, δεν διαθέτω τα απαιτούμενα χρήματα για εισιτήρια Ραφήνα – Διασταύρωση - Νέα Μάκρη – Διασταύρωση – Ραφήνα (περίπου 7,5 ευρώ για εισιτήρια συν 6 ευρώ για το spray). Kαι το συγκεκριμένο φαρμακευτικό προϊόν είναι απολύτως απαραίτητο για την Κανέλλα! Αν και καθημερινώς καλύπτω βάδην χιλιόμετρα, δεν θα αποτολμήσω να επιχειρήσω να πάω με τα πόδια από τη Ραφήνα στη Νέα Μάκρη, γιατί φοβάμαι ότι θα αφήσω τα ζωάκια μου ορφανά όταν ξεμείνω από δυνάμεις στο δρόμο, μέσα στο κρύο. Και οι καιροί έχουν οδηγηθεί στο να είναι τόσο «πονηροί», που αντί γιααλληλεγγύη, που μπορεί να μας «συντηρήσει» ώστε να καταφέρουμε από κοινού να βγούμε από την άβυσσο όπου μας γκρέμισαν, επικρατεί – και όχι εντελώς αδικαιολόγητα - απόλυτη καχυποψίααπέναντι στον συνάνθρωπο.

Επειδή η κατάσταση στο πόδι της Κανέλλας έχει επιδεινωθεί, είναι εξαιρετικά πρησμένο και έχει αρχίσει να "ανοίγει", όμως η Κανέλλα μπορεί α κ ό μ η και απολαμβάνει τη ζωή, τρώει με όρεξη καιτρέχει από δω και από κει, όσο μπορεί με τρία πόδια, αφού το άρρωστο πόδι δεν το πατάει καθόλου, και θα επιλεγεί η ευθανασία μ ό ν ο ν όταν το ζωάκι αρχίσει να εκδηλώνει α ν υ π ό φ ο ρ ο πόνο, παρακαλώ πολύ ας προσφέρει κάποιος φιλόζωος αυτό το «πολύτιμο» για την Κανέλλαspray CTC, αν υπάρχει στην Αθήνα, στο κτηνιατρικό φαρμακείο του Γερολυμάτου στην οδό Σωκράτους στην Ομόνοια… Με ένα τηλεφώνημα στο κτηνιατρικό φαρμακείο του Γερολυμάτου, θα μάθετε αν υπάρχει εκεί, εμένα δυστυχώς τα τηλέφωνά μου είναι κομμένα, γι αυτό το λόγο δενμπορώ να απαντήσω ούτε σε ευχετήρια μηνύματα, ούτε σε αναπάντητες κλήσεις, η δετηλεκάρτα μου βρίσκεται στα τελευταία 66 σεντς.

Καθαρά για λόγους ασφαλείας 80 ζώων, εσείς φίλοι φιλόζωοι που πρόθυμα συνεισφέρετε σε εγχειρήσεις και άλλες επείγουσες καταστάσεις ζώων, αυτή τη στιγμή που σίγουρα βρίσκεστε κάπου είτε μαζί με την οικογένειά σας, είτε μαζί με φίλους σας, παρακαλώ συγκεντρώστε από κοινού 20 ευρώ και στείλτε μου επειγόντως δύο ανανεώσεις χρόνου vodafon των 10 ευρώ (ώστε να έχουν και extra χρόνο δωρεάν), μία για τον Πέτρο προς χάρη των ζώων στην Οινόη και την δεύτερη για ταζωάκια στη Ραφήνα, στο κινητό μου 6943159955, μαζί και τις Χριστουγεννιάτικες ευχές σας για Υγεία, Ενάργεια, Τόλμη, Δύναμη, Επιμονή, Αντοχή, Αγωνιστικότητα και Αλληλεγγύη, τις οποίες ευχές οπωσδήποτε χρειάζομαι!

Στην πιο πρόσφατη ανάρτησή μου, την Πέμπτη 22.12.2011 με τίτλο «ΕΠΕΙΓΟΝ – ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΗ ΧΙΟΝΟΠΤΩΣΗ», εν όψει σφοδρής κακοκαιρίας και επειδή στην περίπτωση αυτή, το κτήμα με τα ζωάκια μου στην Οινόη θα αποκλεισθεί από τα χιόνια τουλάχιστον 3-4 ημέρες, όπως συνέβη το 2009, κι εγώ δεν μπορώ να μείνω εκεί αφού έχω και άλλα ζωάκια που φροντίζω στη Ραφήνα, ζήτησα υποστήριξη από πολλούς φίλους του Facebook, να προσφέρουν το αντίτιμο ενός καφέ 2-3 ευρώ, προκειμένου να μπορέσω να προμηθευτώ στο κτήμα ικανή ποσότητα σε πετρέλαιο κίνησης (για τη γεννήτρια), γκάζι (για μαγείρεμα), ξηρά τροφή και άμμο για γάτες, καθώς καιφάρμακα, επειδή εγώ, μη διαθέτοντας πλέον κ α θ ό λ ο υ ατομικό εισόδημα, πέραν των κρεατοϋπολειμμάτων που συγκεντρώνω και πηγαινοφέρνω καθημερινώς, δυστυχώς δεν είμαι σε θέση να πραγματοποιήσω οποιαδήποτε αγορά. Πλην όμως, επειδή την Παρασκευή που πέρασε και πήγα τις εληές στο ελαιοτριβείο στο Καπαρέλι Βοιωτίας, δεν πρόλαβα την Εθνική Τράπεζα στις Ερυθρές που έκλεινε στις 14:00 και έτσι δεν γνωρίζω την ανταπόκρισή σας στη συγκεκριμένη έκκλησή μου καιαν θα βρω κάποια ευρώ στο λογαριασμό της μη κερδοσκοπικής «ΣΕΒΑΣΜΟΣ στα ΖΩΑ».

Αυτό όμως που θέλω να επισημάνω είναι ότι αυτό που σας ζητάω, δηλαδή το να καταθέσετε 2-3 ευρώ, δ ε ν πρέπει να το αντιμετωπίζετε ούτε με σαρκασμό, ούτε βέβαια με περιφρόνηση,ούτε πρέπει να διστάζετε να κάνετε τον κόπο να πάτε σε κάποιο κατάστημα της Εθνικής Τράπεζας, επειδή ενδεχομένως και εντελώς λανθασμένα ν τ ρ έ π ε σ τ ε να καταθέσετε ένα τέτοιο ποσόν.

Να είσαστε βέβαιοι ότι ούτε ο/η ταμίας θα σας λοξοκοιτάξει λόγω του ποσού, αφού και εγώπροσπέφτω ικέτις α κ ρ ι β ώ ς γι αυτό το ποσόν, που θα παρέχει στα ζωάκια που περιθάλπω την ασφάλεια ότι θα μπορέσω να καταβάλω το πολύτιμο αντίτιμο ενός εισιτηρίου των ΚΤΕΛ και να μεταβώ από Ραφήνα προς Αθήνα (€2,40) για να συγκεντρώσω απαραίτητες τροφές για τα ζώα.

Σας μεταφέρω αυτό το απτό παράδειγμα: Πηγαίνοντας στο Ταχ. Ταμιευτήριο, μετά από κατάθεση φιλόζωου 10 ευρώ, για να τα πάρω, βρέθηκαν στο βιβλιάριό μου 13,60 ευρώ γιατί τα 3,60 προϋπήρχαν. Με ρώτησε λοιπόν ο Ταμίας αν ήθελα να κάνω ανάληψη ολόκληρου του ποσού, αλλά εγώ άφησα τα 3,60 να υπάρχουν. Κάναμε μια γρήγορη συζήτηση με το νεαρό Ταμία, ο οποίος σε σχετικά απαξιωτικό σχόλιό μου για τα 3,60, μου είπε ότι έχουν έρθει πολλά άτομα και έχουν κάνει αναλήψεις των υπολοίπων τους που πολλές φορές ανέρχονταν ακόμη και σε ενάμιση ευρώ… Και ελπίζω ότι με αυτό το πραγματικό στιγμιότυπο που σας μετέφερα, καταρρίπτεται οποιοσδήποτεενδοιασμός σας ως προς την σοβαρότητα του ποσού των 2-3 ευρώ.

Στην περίπτωση που παρά τον δικό μου αποδεδειγμένο καθημερινό μόχθο, δ ε ν θα έχω και την δική σας συνδρομή για να έχουν το δικαίωμα να ζούν τα 80 πρώην αδέσποτα που περιθάλπω με αγάπη, στοργή και αφοσίωση επί σειρά ετών, εν όψει μάλιστα της εφαρμογής του εγκληματικού για τα αδέσποτα νέου νόμου, ο οποίος θα εκβιάζει κάθε φιλόζωο – συνηθέστερα, κάθε φιλόζωη – που περιθάλπει στο χώρο του/της περισσότερα των δύο (2+!) ζώων συντροφιάς, συνήθως πολλών περισσότερων, έχοντας ήδη αναλώσει περιουσιακά στοιχεία υπέρ των ανυπεράσπιστων ζώων – είτενα βγάλει τα ζώα «στο δρόμο», όπου τα περιμένει άμεση και ανέξοδη «εξάλειψη», είτε να εκπορνεύεται, ώστε εν καιρώ οικονομικής κρίσης να μπορεί να καταβάλει προκλητικάυπέρογκα πρόστιμα για την διατήρηση περισσότερων των δύο οικόσιτων ζώων (!!!), δηλαδή επειδή θα επιχειρεί να κάνει πράξη (η/ο φιλόζωος) αυτό που υποτίθεται ότι είναι δημόσιο καθήκον, πλην όμως δ ε ν εφαρμόζεται αφού δ ε ν υπάρχουν δημοτικά κυνοκομεία/καταφύγια αδέσποτων - τότε οι επόμενες εκκλήσεις μου θα είναι για την συνδρομή κτηνιάτρου, ώστε να οδηγήσει στο θάνατο,τουλάχιστον μέσα στην αγκαλιά μου, 80 ζωάκια που ούτως ή άλλως θα είναι καταδικασμέναλόγω ανθρώπινης αδιαφορίας και υποκρισίας.

Θέλω να σας θυμίσω την περιπέτεια ζώων και ανθρώπων που ξεκίνησε το 2006, όταν αγοράσθηκε για το συγκεκριμένο σκοπό το κτήμα στην Οινόη, δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε τον παρακάτω σύνδεσμο για σχετικό δημοσίευμα στο ΠΑΡΟΝ της ΚΥΡΙΑΚΗΣ της 31.12.2006 («Το βαρύ χέρι της εξουσίας... πάνω σε 50 σκύλους»), και ελπίζω στη συνέχεια κάποιοι από εσάς να μου στείλουν τις δύο κάρτες ανανέωσης χρόνου vodafon που είναι απαραίτητες για την ασφάλεια των ζώων και ασφαλώς ό χ ι για μπλα-μπλα και «κουσκούς».

Να είστε σίγουροι πως με την πρώτη ευκαιρία θα ανταποδώσω την βοήθεια και την υποστήριξή σας. Ενδεικτικά αναφέρω ότι μπορώ να βοηθήσω σε οτιδήποτε έχει να κάνει με την σύνταξη εγγράφων προς δημόσιες υπηρεσίες.


Καλά Χριστούγεννα σε όλους, με Υγεία, Ενάργεια, Τόλμη, Δύναμη, Επιμονή, Αντοχή,Αγωνιστικότητα και Αλληλεγγύη…

Να είσαστε βέβαιοι ότι υ π ά ρ χ ε ι τρόπος και μάλιστα π ο λ ύ απλός, για να εξαλειφθούν ό λ ο ι ό σ ο ι προξένησαν – και σ υ ν ε χ ί ζ ο υ ν να προξενούν – στη χώρα μας και σε όσους από εμάς δ ε ν "τα φάγαμε μαζί" τους, δ ε ι ν ά …

Με πολύ αγάπη,
Φωτεινή Κυζούλη


Υ.Γ.1 Δυστυχώς κάτι πρέπει να είδα λάθος στο πρόγραμμα των δρομολογίων που έχει αναρτηθεί για τα Χριστούγεννα στο Σταθμαρχείο των ΚΤΕΛ και νόμιζα ότι υπήρχε δρομολόγιο των 22:30, αλλά έκανα λάθος και έσκασα που δεν μπορώ να πάω στα ζωάκια μου στη Ραφήνα. Αν τυχόν βρίσκεται κανείς από τη Ραφήνα στην Αθήνα για Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν, δει το μήνυμά μου και τυχόν μπορεί στην επιστροφή του να με πάρει μαζί επιστρέφοντας στη Ραφήνα, ειδικά μάλιστα αν έχει πιει και λίγο παραπάνω, ας επικοινωνήσει μαζί μου στο 6943159955 κι εγώ θα ανταποδώσω, αναλαμβάνοντας την οδήγηση.

Υ.Γ. 2 Παρακαλώ, κοινοποιείστε το! Ευχαριστώ.

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld