Χαρίζεται αρσενικό χάσκυ 1.5 ετών


Με λένε Husky και είμαι ένας αρσενικός καθαρόαιμος Husky!Είμαι 1,5 ετών και η ιστορία μου είναι η κλασική. Αγορασμένος από pet shop, στην αρχή η οικογένεια μου με λάτρευε, με πρόσεχε μέχρι που με βαρέθηκε .Το Πάσχα πήγαμε οικογενειακός διακοπές στο Πορτό Χέλι αλλά εγώ έμεινα πίσω και δεν γύρισα μαζι τους. Θεώρησαν ότι είμαι καλύτερα στην εξοχή παρά μαζί τους στην Αθήνα. 

Για καλή μου τύχη με βρήκανε κάτι καλοί άνθρωποι και με έφεραν στην Αθήνα . Ψάχνω μια οικογένεια που θα με φροντίζει, που θα με πηγαίνει βόλτες και που θα ορκιστεί ότι θα είναι μαζί μου για πάντα. Τα πάω καλά με άλλα σκυλιά, είμαι αρκετά ήσυχος για την ράτσα μου και πολύ τρυφερός. Εάν ενδιαφέρεστε να με υιοθετήσετε παρακαλώ επικοινωνήστε με την φίλη μου στο 6944 867690 ή iris.kalfopoulou@hotmail.com ή στο facebook

Αδέσποτη Ζωη / Stray-Life.gr , Αριθμός Έγκρισης Πρωτοδικείου 4606 / 2011

1 σχόλιο:

  1. ειστε αγενεστατη πραγαμτικα σας εκανα ενα κολμι μπακ να με παρετε τηλεφωνο να μιλισουμε για το χασκυ και με βριζατε απιστευτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld