Ο μίνι Ηρακλής (μαλτέζ-σιχ τσου) προς υιοθεσία

Είμαι ένας μίνι σκυλάκος που -τα τελευταία 5 χρόνια- κρατούσα συντροφιά σε δύο κυρίες. Τώρα όμως, ισχυρίζονται ότι είμαι "επιθετικός και κακότροπος" και ότι δεν μπορούν πια να με κρατήσουν.... 

Δεν είμαι σίγουρος για το μέλλον, αλλά μου φαίνεται αβέβαιο....Πιστεύω ότι δεν φταίω για ό,τι μου συμβαίνει και έχω την διάθεση να βελτιωθώ και να προσπαθήσω να γίνω "καλύτερο σκυλάκι" άν είναι να πάω σε ένα καινούργιο σπίτι που θα με αγαπάνε και δεν θα με μαλώνουνε.... 

Είμαι μια σταλίτσα, περίπου 4 κιλάκια και λένε ότι είμαι διασταύρωση Μαλτεζάκι με Σιχτσού. Άν έχετε διάθεση να με υιοθετήσετε, γράψτε ένα μήνυμα στο jennie@prostatevo.org.
Σας ευχαριστώ!
Ηρακλής.

 
 Πληροφ. 6989-864140 ή στο facebook

ΠΡΟ.ΣΤ.Α.ΤΕ.Υ.Ω Αρ. Πρωτοδικειου 2096/2012


0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld