Με λένε Μόλλυ και ψάχνω οικογένεια

Γειά σας, με λένε Μόλλυ αν και είμαι σίγουρη πως κάποτε είχα κάποιο άλλο όνομα μόνο που δεν ξέρω να σας το πω. Βρέθηκα πριν 2-3 μέρες να τριγυρνάω σε μια γειτονιά και να με κυνηγάνε πολλά αρσενικά σκυλιά γιατί είχα κάτι που λέγεται οίστρο. Πεινούσα πάρα πολύ και με ταίσανε αλλά τα αρσενικά δεν με αφήναν να φάω. Ένα βράδυ που καθόμουν στο δρόμο με την ουρά στον τοίχο κολλημένη και με 4 αρσενικά τριγύρω μου, μια καλή κυρία με πήρε μαζί της για να με σώσει, υποσχέθηκε να με στειρώσει για να μην με ενοχλούν τα αρσενικά και να μου βρει μια καλή οικογένεια να με αγαπάει. 

Η ίδια η κυρία δεν μπορεί να με κρατήσει γιατί είναι λίγο μεγάλη σε ηλικία. Τώρα μένω προσωρινά σ ένα μπαλκόνι, και είναι όλοι χαρούμενοι μ' εμένα. Λένε ότι έχω τρόπους, δεν λερώνω το χώρο μου, δεν κάνω ζημιές και κάνω την ανάγκη μου στη βόλτα. Λένε επίσης πως είμαι χαρούμενοι με όλους και αγαπώ όλο τον κόσμο. Είναι σίγουροι πως με τόσο καλούς τρόπους που έχω θα βρω σίγουρα μια οικογένεια να με αγαπάει. Δεν θα γίνω πολύ μεγάλη περίπου 10 κιλά, και είμαι κάτω από ένα έτος. Ιατρικές λεπτομέρειες όμως από βδομάδα που θα πάω στο γιατρό να στειρωθώ. 

Μήπως θέλεις να γίνεις η οικογένειά μου; Θα με πάρεις στειρωμένη και με προίκα ε τι λες; Πάρε τηλέφωνο στο 6946492400 σε περιμένω. Μπορείς επίσης να με δείς και στο facebook!

Μ.Κ.Ο Ζωφόρος 221/17.3.2009

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld