Η έννοια του σκύλου!


Πολλοί παρουσιάζουν ώς κύριο λόγο ύπαρξης των κατοικιδίων την συντροφιά που κρατάνε στον άνθρωπο. Αποτέλεσμα... το να παίρνουν ένα ζώο και να θεωρούν οτι κάθεται σαν λούτρινο στην άκρη του δωματίου.

Οχι φίλη/ε μου.
Οταν αποφασίσεις να πάρεις ζώο, και ιδίως κουτάβι σκέψου το πολύ καλα. Το κουτάβι θέλει χρόνο, υπομονή και αντοχές. Δεν είναι το ζωάκι του κλουβιού που θα το βάλεις μέσα και θα περιμένεις να κελαηδήσει για να πιείς εσύ μετα μελωδίας τον καφέ σου. Και ναι, είμαι πολύ εκνευρισμένη γιατί πήγα κι έδωσα το κουτάβι μου σε μια άχρηστη. Και τώρα το κουτάβι μου έχει αναπτύξει πολύ άσχημες συνήθειες.

Θα σας πω την ιστορία μου. 



Πρίν 3 μήνες και κάτι περπατούσα στο δρόμο, όταν μια πανέμορφη σκυλίτσα άρχισε να με ακολουθεί. (πανέμορφη για μένα - για άλλους ίσως όχι). Ξαφνικά της βγαίνουν δύο σκυλιά και της επιτίθενται. Αυτή για να γλυτώσει βγαίνει στην Λεωφόρο Αθηνών - Κορίνθου και την χτυπάει αυτοκίνητο. Αυτό ήταν..... από τότε οι τύχες μας και οι ζωές μας ενώθηκαν! Εγώ την λατρεύω....ο άντρας μου ίσως όχι τόσο αλλά σίγουρα όσο πάει την αγαπάει και περισσότερο. Το όνομά της πλέον είναι Ηρα και είναι το κορίτσι μου. Το κορίτσι μου λοιπόν μου επιφύλασσε μια έκπληξη. 3 βδομάδες μετά, στις 13 Αυγούστου 2012, έφερε στον κόσμο 3 κουτάβια! Τον Δούκα, τον Αρη και τον Νέλλο, τα δύο πρώτα ασπρόμαυρα και το τελευταίο κανελλι!

Ο Δούκας βρήκε ένα πολύ καλό σπίτι. Μια κυρία το πήρε για τα εγγόνια της. Της μίλησα στο τηλέφωνο. Το αγαπάνε πολύ το σκυλί και είναι πολύ παιχνιδιάρικο. Ο Αρης μου όμως (κοιτα παραπάνω φωτό) πήγε σε μια άχρηστη, μια ψωνισμένη κλώσσα. Φανταστείτε οτι ήξερε οτι παμε να τον πάρουμε και ακόμα κοιμόταν. Ολα της τα λέρωνε, τις είχε φάει όλα τα περιοδικά και τις εφημερίδες, έκλαιγε συνέχεια. Που ήταν όλα αυτά τα πράγματα? Στο πάτωμα? Και δεν φτάνει αυτό, μου είχε πεί ότι είναι εμβολιασμένο το σκυλί και αυτή δεν είχε κάνει τίποτα.


Διαολίστικα με την χαζή.
Τι να της πείς της ανεγκέφαλης? Οτι ένα κουτάβι 2 μηνών και θα κλαίει, και θα λερώνει, και οτι αν δεν ασχοληθείς εσύ να το μάθεις να κάνει κάποια πράγματα, δεν μπορεί να το μάθει από μόνο του? Τι ήθελε δηλαδή, να της φτιάχνει και καφέ?

Οσον αφορά τον Νέλλο, είναι ένας κούκλος. Τον κράτησα και αυτόν και την μάνα του. Εχω δύο σκυλιά στο σπίτι και δεν υποφέρω όσο αυτή.....


ΤΥΧΑΙΟ.... ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ! ΑΜΟΙΡΕ ΑΝΤΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ!


stoukoufou-tinporta.blogspot.gr

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld