Η αριστοκρατική και πανέμορφη Carla αναζητά άνθρωπο με αγάπη

Την Carla την συνάντησα στην Πλατεία της Πολιτείας όταν είχα βγάλει τον Ζορό βόλτα την προηγούμενη εβδομάδα. Ήταν βράδι και είδα ένα κοκαλιασμένο σκυλί να τρώει κάτι γαριδάκια που του είχαν πετάξει κάτι παιδιά. Με κάθε βήμα μου προς αυτήν έτρεχε πανικόβλητη σαν κυνηγημένη. Τόσα σκυλιά αδέσποτα έχω ταίσει. Ποτέ δεν λυπήθηκα ένα σκυλί όπως αυτήν. Πετώντας της κάποια μπισκοτάκια που είχα πάνω μου του σκύλου μου την έφερα σιγά σιγά σπίτι μου. Μπισκότο και βήμα...Της έβγαλα κονσέρβες και έφαγε σαν να μην είχε ξαναφάει και το νερό που πίνει ο σκύλος μου σε 1 μέρα ολόκληρη η Κάρλα το ήπιε σε δευτερόλεπτα. 

Η Κάρλα είναι πλέον ασφαλής σπίτι μου. Την πήγα στο κτηνίατρο. Η κούκλα μας έχει σοβαρή αναιμία διότι όπως μου είπε ο ίδιος "δεν είναι ότι το ζώο δεν έτρωγε καλά. Το ζώο απλά δεν έτρωγε. Μήνες είχε να φάει."΄Έχει επίσης μια πολύ σοβαρή ωτίτιδα που αν δεν έκανε τώρα θεραπεία θα είχε επηρεαστεί το τύμπανό της. Ήταν προφανές ότι ο άνθρωπος που την είχε δεν την είχε πάει ποτέ σε κτηνίατρο. Την είχε ως εργαλείο να του γεννάει κουτάβια διότι παρά την μικρή της ηλικία (2-2.5 χρονών) έχει κάνει πολλές γέννες και να την παίρνει στο κυνήγι. 

Η Κάρλα είναι ένα καθαρόαιμο Setter Laverack, μικρούλα σε ηλικία, πολύ ταλαιπωρημένη, αλλά και ένα πολύ καλό σκυλί. Σου γλείφει τα χεράκια που της βάζεις νερό και φαγητό. Με ξαναευχαριστεί όταν της βάζω φάρμακο για την ωτίτιδα και την ανακουφίζω από τον πόνο. Με πλησιάζει τώρα και πηδάει 1 μέτρο όταν με βλέπει. Είναι πανέμορφη και περήφανη και έχει μεγάλη ανάγκη από μία οικογένεια να την έχει σαν μέλος της οικογένειάς της και να αναδείξει την απίστευτη ομορφιά της. Χαρίζεται σε άνθρωπο που την λατρεύει και ιδανικά να έχει και κήπο διότι τρελαίνεται να τρέχει. Η αλήθεια είναι ότι είναι χαρά Θεού να την βλέπεις να τρέχει. 

Είναι ένα πολύ αριστοκρατικό ζώο και πάρα πολύ καλό και με άλλα σκυλάκια και με παιδιά. Δεν συμπαθεί τις γάτες μόνο. Αυτό είναι το μόνο ψεγάδι της Κάρλας, ψεγάδι διότι μου είναι αδύνατον να χρησιμοποιήσω άλλη λέξη για ένα τέτοιο ζώο. Ο κτηνίατρος είπε ότι τυχερός αυτός που θα την πάρει. Αυτός βλέπει τόσα ζώα κάθε μέρα. Ξέρει τόσα περισσότερα από μένα και τα λόγια μου που είναι τόσα λίγα και φτωχά για εκείνη.

Τηλεφ. 6979 976014 ή στο Φβ

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld