Κύπρος: Έβγαλε τα σκυλιά του βόλτα και του τα σκότωσαν


ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ! Εγκληματικό! Μόνο έτσι μπορεί να χαρακτηριστεί αυτό που έγινε, χθες, λίγο πριν από το μεσημέρι, στο χωριό Πέρα Πεδί της επαρχίας Λεμεσού. Ο Αλέξης Νεοκλέους, από τη Λεμεσό, ενώ έκανε βόλτα στο βουνό, βρέθηκε στη χειρότερη θέση που μπορεί να βρεθεί ένας φιλόζωος. Να χάσει, δηλαδή, τους πιστότερους φίλους του, τα δύο του σκυλιά, που ήταν, όπως μας είπε, εξημερωμένα.

Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε στην εφημερίδα μας ο κ. Νεοκλέους, τα δύο σκυλιά διέφυγαν της προσοχής του για πέντε λεπτά περίπου και όταν έψαξε να τα βρει, ανακάλυψε πως κάποιος, πιθανότατα άλλος κυνηγός, τα πυροβόλησε σκοτώνοντάς τα και τα έριξε σε χαντάκι. Όπως μας είπε, η αναζήτησή τους κράτησε περίπου τρεις ώρες και όταν συνειδητοποίησε τι τον βρήκε, δεν το πίστευε.


«Στα πέντε λεπτά αφότου έχασα τα ίχνη των σκυλιών μου άκουσα δύο πυροβολισμούς και είδα αυτοκίνητο τύπου διπλοκάμπινο, άσπρου ή γκρίζου χρώματος, να αποχωρεί από τον χώρο. Δεν υπολόγισα ότι κάποιος θα έπραττε μια τέτοια κτηνωδία. Όμως, αφότου πέρασαν δέκα λεπτά και έβλεπα ότι δεν ανταποκρίνονταν στο κάλεσμά μου τα σκυλιά, κατάλαβα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Τα σκυλιά μου είμαι σίγουρος πως δεν θα μπορούσαν να βλάψουν κανένα γιατί είναι πολύ εξημερωμένα και φιλικά. Δεν ξέρω για ποιο λόγο κάποιος προέβη σε τέτοια αποτρόπαια πράξη. Τα σκυλιά μου ήταν σαν τα παιδιά μου. Το ένα το είχα επτά χρόνια και το άλλο τρία. Ήταν ράτσας, με όλα τους τα χαρτιά. Δεν το χωρεί ο νους μου αυτό που έγινε», πρόσθεσε ο κ. Νεοκλέους.

Ερωτηθείς εάν έχει καταγγείλει το περιστατικό, ο κ. Νεοκλέους απάντησε θετικά και ευχήθηκε σύντομα να υπάρξει αποτέλεσμα. 



0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld