Ένα αντίο στον Balthazar του Σταύρου..


Ήταν τον Οκτώβριο του 2012 όταν δημοσιεύσαμε τα λόγια αγάπης του Σταύρου για τον αγαπημένο του σκύλο Balthazar (διαβάστε εδώ).

Ίσως κάποιοι από εσάς να θυμάστε ότι ο Σταύρος υιοθέτησε τον Balthazar από το ΣΠΑΖ. Είδε την αγγελία του και τον ερωτεύτηκε. Δεν τον ένοιαξε που ήταν μεγαλόσωμος. Δεν τον ένοιαξε που ήταν μεγάλος σε ηλικίας. Γιατί όταν νοιάζεσαι πραγματικά για ένα ζώο νοιάζεσαι δίχως προϋποθέσεις. Δίχως περιορισμούς. Και ο Σταύρος το απέδειξε.



Υιοθέτησε το πανέμορφο ροτβάιλερ και έμαθε μαζί του τι πάει να πει φιλόζωος και πως είναι να βοηθάς ενεργά τα ζώα που σε έχουν ανάγκη.

''Τώρα έχω νιώσει την ικανοποίηση του να έχω βοηθήσει ένα ζωάκι. Τώρα έχω νιώσει τη χαρά που σου δίνει το να προσφέρεις σε μια ψυχή που δεν έχει την τύχη με το μέρος του. Τώρα πραγματικά ξέρω τι σημαίνει «φιλόζωος». Τώρα πραγματικά ξέρω ότι «αν κάνω κάτι», θα κάνει τη διαφορά, έστω και για «ένα αδέσποτο μέσα σε τόσα άλλα». Και διάολε, αξίζει τον κόπο γιατί έτσι νιώθω άνθρωπος!

''Η ζωή μου μετά τον Balthazar άλλαξε για πάντα. Γιατί πλέον έχω μοιραστεί μαζί του την αγάπη και την συντροφικότητα. Γιατί έχω νιώσει την ευγνωμοσύνη στα μάτια του. Αυτά τα μάτια που τον έφεραν σε εμένα όταν είδα την αγγελία του και που τώρα που γράφω αυτές τις λίγες (!!!) γραμμές για την καμπάνια του ΣΠΑΖ, με κοιτάνε με ηρεμία και γαλήνη ενώ είναι ξαπλωμένος δίπλα μου. Με κοιτάνε και νιώθω ότι τελικά έκανα τη διαφορά. Και νιώθω ευτυχισμένος και υπερήφανος γι’ αυτό, κάθε μέρα που ζω μαζί του!'', ανέφερε τον Οκτώβριο.

Και φτάσαμε στον Ιούλη. Δύσκολος μήνας για τον Σταύρο που έχασε τον αγαπημένο του φίλο.. 

Πως να ξεπεράσεις άλλωστε την απώλεια του συντρόφου σου; Ουσιαστικά δεν την ξεπερνάς ποτέ, απλά το αποδέχεσαι και συνεχίσεις να ζεις με αυτό..

Αντίο Balthazar..


Δείτε τo Βίντεο του Σταύρου στην μνήμη του Balthazar




1 σχόλιο:

  1. δεν ξεπερνιεται και δεν ξεχνιεται φυσικά. και ποιος θέλει να ξεχασει?? εγω δε θέλω!! εχασα τη μικρή μου πριν 15 μερες. τη βρήκα χτυπημένη και ετοιμοθάνατη και μου ειχαν πει δε θα τα καταφερει. ερωτεύτηκα τα μάτια της και εκείνη πάλεψε και τα κατάφερε. μου εδωσε 13 υπεροχα χρόνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld