Σκέψεις ενός σκύλου...


Εγώ δεν κλέβω αλλά ο άνθρωπος ναι. Παρόλα αυτά στα μαγαζιά είναι γραμμένο: "Απαγορεύεται η είσοδος στους σκύλους".

 

Εγώ δεν βλαστημώ αλλά ο άνθρωπος ναι. Παρόλα αυτά στην εκκλησία είναι γραμμένο: "Απαγορεύεται η είσοδος στους σκύλους".

Εγώ δεν εξαπατώ και δεν δημιουργώ σκάνδαλα, αλλά ο άνθρωπος ναι. Παρόλα αυτά στο Κοινοβούλιο είναι γραμμένο: "Απαγορεύεται η είσοδος στους σκύλους".


Εγώ δεν έχω κάνει ποτέ πόλεμο ενώ ο άνθρωπος πολλούς. Παρόλα αυτά υπάρχει επιγραφή: "Προσοχή στον σκύλο".

 

Εγώ δεν ζητώ δωροδοκίες σε αντάλλαγμα για τις "υπηρεσίες μου", αλλά ο άνθρωπος ναι. Παρόλα αυτά είμαι υποχρεωμένος να πηγαίνω βόλτα δεμένος με λουρί, φίμvτρο και με τον φόβο της εγκατάλειψης...ειδικά όταν ο άνθρωπος αποφασίζει πως του είμαι βάρος (χριστούγεννα, πασχα, και καλοκαιρινές διακοπές).
 

Σκεφτείτε, ο άνθρωπος συμπεριφέρεται έτσι και με τους ομοίους του όταν αυτοί δεν έχουν την δύναμη και το κουράγιο για να προστατευθούν και να "αμυνθούν", γιατί είτε είναι ηλικιωμένοι, είτε εξαθλιωμένοι, είτε "'άχρηστοι"....
 
Λοιπόν, ποιος από εμάς τους δυο είναι ο "πραγματικός σκύλος";


0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld