“Η Μπουμπού είναι δίπλα μου σε όλες τις δύσκολες στιγμές”


ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΕ ΟΥΡΑ

Eπιμέλεια Άννα Κωνσταντουλάκη

Για την φοροτεχνικό Στέλλα Φερετζάκη, η Μπουμπού δεν είναι απλώς ένα χαριτωμένο κατοικίδιο. Είναι ένας αληθινός σύντροφος και μια πιστή φίλη, που βρίσκεται συνεχώς δίπλα της, από την ημέρα που ένα σοβαρό ατύχημα την οδήγησε σ’ ένα αναπηρικό καροτσάκι.

Η κυρία Φερετζάκη, μας γράφει πόσο την έχει βοηθήσει ο σκύλος της όλο αυτό το διάστημα που βιώνει αυτή την δύσκολη περιπέτεια για την υγεία της, τόσο ώστε η ίδια πλέον τη νοιώθει σα να είναι το τέταρτο παιδί της.

Αυτή είναι η ιστορία της:

“Την απέκτησα τον Αύγουστο του 2004. Ηταν δύο μηνών-χωρούσε στη φούχτα μου-την κουβαλούσα στην τσάντα μου, φαινόταν μόνο το κεφαλάκι της. Ζωηρή, παιχνιδιάρα, μας τρέλαινε όλους. Ηταν το νέο μέλος της οικογένειας, κακομαθημένη, της κάναμε όλα της τα χατήρια. Κοιμόταν περισσότερο στο κρεβάτι μας από ό,τι στο καλάθι της. Το σπίτι γέμισε με την παρουσία της, γελάγαμε με τα παιχνίδια της, τις φωνές της, τις τρελίτσες της, καταλάβαινε τα πάντα, γνώριζε τους συγγενείς και φίλους με τα ονόματά τους. Κάθε μέρα δενόμουν περισσότερο μαζί της και αυτή με μένα.

Τον Δεκέμβρη του 2006 έπαθα σοβαρό ατύχημα. Τη στιγμή που συνέβη, η Μπουμπού άρχισε να κλαίει, να κλαίει ασταμάτητα. Εμεινα στο νοσοκομείο σχεδόν δύο μήνες. Η Μπουμπού κοιμόταν στο μαξιλάρι μου και δεν αποχωριζόταν την πιτζάμα μου. Και ήρθε η μέρα που γύρισα σπίτι, πάνω σε αναπηρικό καρότσι. Οταν με είδε έπαθε σοκ, κόπηκε η φωνή της, έτρεμε, με κοίταζε δακρυσμένη. Την πήρα αγκαλιά, έτρεχαν τα μάτια μου. Ημασταν έτσι ώρα αρκετή. Από τότε είμαστε μια αγκαλιά. Στο δωμάτιό μου δεν άφηνε κανένας να μπει, μόνο το φυσιοθεραπευτή που του έκανε τρελή χαρά.

Από τότε είναι δίπλα μου μέρα-νύκτα, κοιμάται μαζί μου, παρακολουθεί κάθε μου κίνηση, δεν θέλει να με βλέπει στενοχωρημένη. Θεωρώ ότι στα άτομα με ειδικές ανάγκες, το μόνο αντικαταθλιπτικό φάρμακο είναι μια αγκαλιά και μια κουβέντα με μια... Μπουμπού.

Για μένα πλέον, αυτό δεν είναι ένα σκυλί. Εχω 3 αγόρια κι αυτό είναι το κοριτσάκι μου”.

patris.gr

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld