Αλμωπία: Tι είπε ο Αντιδημάρχος Γ. Ταγκαλίδης για το πρόβλημα των αδέσποτων






Το ότι εγώ είμαι υπεύθυνος στα χαρτιά για τα αδέσποτα, δε σημαίνει ότι έχω μόνο εγώ ευθύνη. 

Καλύψαμε ένα σεβαστό ποσό για τις τροφές, πληρώσαμε ένα όχι μεγάλο ποσό (δεν είμαι ικανοποιημένος πάνω σε αυτό) στον κτηνίατρο για να συνεχίσει τις στειρώσεις, βάζουμε τα καύσιμα στο αυτοκίνητο της φιλοζωικής. Πάμε τώρα στην ουσία. 

Παρατήρησα τώρα τελευταία ότι το πρόβλημα με τα αδέσποτα έχει γίνει ακόμη πιο έντονο. Η λύση είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί μέσω του Δήμου του δικού μας. Αυτό έπρεπε να γίνει μεταξύ όλων των Δήμων της Πέλλας, ώστε να μπορέσει να γίνει ένα καταφύγιο. 

Ο Δήμος Αλμωπίας από μόνος του είναι δύσκολο να το κάνει. Έχω δει κάποια προγράμματα, όμως απαιτούν πολλά λεφτά. Ο Δήμος αυτή τη στιγμή δυσκολεύεται ακόμη και για τα απαραίτητα. Το πρόβλημα δύσκολα θα λυθεί. Ακόμα και το καταφύγιο δεν είναι λύση. Γιατί ο νόμος λέει ότι τα ζώα περιθάλπονται και στη συνέχεια επιστρέφουν στο φυσικό τους περιβάλλον. Η στείρωση είναι καλύτερη λύση και αποδίδει και για το μέλλον. Γι’ αυτό επιμένω στον Δήμαρχο να πληρωθεί ο κτηνίατρος. Κάνοντας τις στειρώσεις δεν θα έχουμε αυτές τις αγέλες ζώων στους δρόμους. 

Επίσης να τονίσω ότι εμείς σαν Δήμος Αλμωπίας ποτέ δεν πήραμε αδέσποτα σκυλιά από εδώ για να τα πάμε σε μια άλλη πόλη. Σε διαβεβαιώνω περί αυτού. Σχετικά με τον υπάλληλο της φιλοζωικής, τον κ. Νίκο, προσφέρει έργο. Όποτε τον χρειάστηκα ανταποκρίθηκε. Επειδή όμως έχει καταθέσει τα χαρτιά του για 8μηνο πρόγραμμα, αυτά γίνονται μέσω ΑΣΕΠ και δεν μπορούμε δυστυχώς να έχουμε καμία παρέμβαση.

aridaianews.blogspot.com

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld