Ο τελευταίος ψίθυρος..



Γεννήθηκα μαζί με τις αδερφούλες μου..

Όταν είδα για πρώτη φορά το φως της ημέρας ένιωσα τόσο όμορφα και ζεστά...

H μητέρα μου μας είπε πως σύντομα εγώ και οι αδερφούλες μου θα φύγουμε από κοντά της..

Όταν το άκουσα αυτό στεναχωρήθηκα. Όμως μετά πίστεψα ότι θα τα καταφέρω κι ένιωσα έτοιμος να φύγω...

Kαθόμασταν όλοι σε μια βιτρίνα και βλέπαμε τους ανθρώπους να περνούν και να λένε πόσο γλυκά είμαστε!

Έπειτα ήρθε η μέρα που ένιωσα το άγγιγμα δυο ζεστών χεριών γύρω μου.

Όταν έφτασα σπίτι δεν ήξερα που να κάνω τσίσα μου κι έκανα μέσα στο σπίτι..Ήμουν τόσο αγχωμένος...

Δεν θα με έδιωχνε όμως ποτέ από το σπίτι..Ήμουν τόσο σίγουρος..

Παίζαμε συνέχεια και σύντομα γίναμε οι καλύτεροι φίλοι..Έκανα τα πάντα για αυτόν..Εκείνος λάτρεψε εμένα και εγώ λάτρεψα εκείνον...

Kάθε μέρα ερχόμασταν όλο και πιο κοντά ο ένας στον άλλον.. Ήμουν σίγουρος ότι τίποτε δεν θα μας χώριζε..

Μεγάλωσα γρήγορα αλλά ποτέ δεν με άφησε πίσω..Ούτε κι εγώ τον άφησα..

Λάτρευα να παίζουμε φρίσμπι στην παραλία, ενώ ο ήλιος έκαιγε τα σώματά μας..

Ξαφνικά όμως άρχισε να βγαίνει έξω και να λείπει συχνά..Σύντομα μάλιστα έφερε στο σπίτι μια γυναίκα!

Ήρθαν πολύ κοντά ο ένας στον άλλον, όμως ήξερα ότι ακόμα μ' αγαπάει..

Υπήρχε όμως κάτι που δεν μου άρεσε σε αυτήν..

Με αγνοούσε ενώ εγώ προσπαθούσα να την αγγίζω με την μουσούδα μου...

Σύντομα προστέθηκε κι άλλο ένα μικρότερο μέλος στην οικογένεια, το οποίο το λάτρεψα από την αρχή!

Όμως μια μέρα άκουσα την γυναίκα να λέει ''Μπορεί να την πληγώσει, βγάλτον έξω..''

Ο ιδιοκτήτης μου μάλωσε μαζί της, όμως γρήγορα παραδόθηκε..

Ήρθε δίπλα μου και μου είπε να μην ανησυχώ..Μου υποσχέθηκε πως θα πάω κάπου που θα είναι πολύ όμορφα..

Μα αναστατώθηκα τόσο πολύ όταν είδα ένα δάκρυ να τρέχει πάνω στο μάγουλό του..Ήξερα ότι δεν θα έρθει μαζί μου..Με πήγαινε σε ΕΚΕΙΝΟ το μέρος...

Δεν ήθελα να πιστέψω αυτό που συνέβαινε!

Μπήκα απρόθυμα στο αυτοκίνητο αγγίζοντάς τον με το πρόσωπό μου και σκεφτόμουν πότε θα τον ξαναδώ..

Είπε ένα τελευταίο αντίο και μετά άρχισε να οδηγεί..

Σύντομα σταμάτησε, μου είπε να βγω από το αυτοκίνητο και με έσπρωξε στον δρόμο..

Μετά απλά έφυγε...

Ήμουν τόσο φοβισμένος και αναστατωμένος...

Όλη την νύχτα σκεφτόμουν πότε θα έρθει να με πάρει.. Ήλπιζα... Όμως δεν ήρθε...

Άρχισα να εξαντλούμαι προσπαθώντας να ζήσω..Μετά από λίγες εβδομάδες χωρίς αυτόν ήξερα ότι η ζωή μου είχε τελειώσει...

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί με άφησε...

Ήμουν τόσο ευτυχισμένος, είχα μια υπέροχη ζωή..

Σύντομα παραδόθηκα...

Πριν όμως φύγω από αυτό το κόσμο θυμήθηκα τις στιγμές μαζί του και ορκίστηκα ότι δεν θα τις ξεχάσω ποτέ..

Και έπειτα όπως έκλεινα τα μάτια μου για τελευταία φορά άκουσα να μου ψιθυρίζει: '' Μην ανησυχείς..'' 


 ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕ ΤΟ ΤΕΤΡΑΠΟΔΟ ΦΙΛΟ ΣΑΣ..ΑΓΑΠΗΣΤΕ ΤΟΝ ΟΠΩΣ ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΑΣ..ΜΗΝ ΤΟΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΤΕ ΠΟΤΕ..ΑΥΤΟΣ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΕΣΑΣ....


dogw0rld.blogspot.com

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld