Τέσσερα μωράκια αναζητούν οικογένειες


Αυτά τα 4 μωράκια τα βρηκα μεσα στη βροχή σε μια κουτα στο πάρκο του Γεωργιάδη στο Ηράκλειο, δεν μπορεσα να τα εγκαταλείψω και εγώ. Ειναι 3 θηλυκά και 1 αρσενικό (το πιο μαυρο), θα γίνουν μεσαίο μέγεθος.


Δεν μπορω να τα κρατησω για πολύ λόγω έλλειψης χώρου και χρόνου να τα φροντίσω. Στον χώρο που τα φιλοξενώ σε 10 μερες θα επιστρεψει ο ιδιοκτήτης.Ας τους βρούμε μια οικογενεια. Ας κάνουμε αυτο που δεν εκανε ο ανευθυνος ιδιοκτητης της μητερας τους. 
Τηλ επικοινωνιας 6946492400 ή στο facebook

Τελευταία Ενημέρωση 15-2 




Τα αδερφια μου υιοθετηθηκαν, εγω γιατι περιμενω ακόμα; Μηπως επειδη ημουν η πιο μικρόσωμη δεν με ειδατε καλα; Για προσεξτε με τωρα σε σολο ποζες; Ειμαι 2 μηνων κοριτσακι και θα γινω περιπου 15 κιλα. Εκανα και το πρωτο μου εμβόλιο. Θα δωθω με βιβλιάριο υγειας και συμβόλαο υιοθεσίας. Ερχομαι και μεχρι Αθήνα ευκολα, τηλεφωνειστε στο 6946492400 ή 6979913007 
Προλάβετεεεεεε!


0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld