Χαρίζεται η Beauty, όνομα και πράγμα!


Με λένε Beauty όνομα και πράγμα… Είμαι μια ημίαιμη κοκερινα 2,5 ετών πολύ τσαχπίνα. Είμαι εκπαιδευμένη , τελείωσα την σχολή μου με άριστα, είμαι στειρωμένη,εμβολιασμενη και μαθημένη για πολλές αγάπες ! Η ιστορία μου είναι μεγάλη και πονεμένη αλλά δεν θα την πω σε όλους… μόνο σε αυτόν που θα εμπιστευτώ τα μυστικά μου! Ψάχνω ένα σπίτι για να περάσω την ζωή μου, λατρεύω τα παιδιά ,τα χάδια και το καλό φαγητό. 
Εάν σας ενδιαφέρει να ανταλλάξουμε μυστικά και να μοιραστούμε τους φόβους μας αλλά και τα όνειρα μας για την ζωή τότε στείλτε μαιλ στο iris.kalfopoulou@hotmail.com ή τηλέφωνο στο 6932201552 ή στο facebook

 

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld