Μικρό μοναχικό τσομπανάκι ψάχνει σπίτι


Ειμαι ο Ροσκο, το τελευταιο απο τα 8 κουταβακια που βρεθηκαν. Ειμαι σχεδον 2 μηνων και μου ειπανε οτι ειμαι τσομπανοσκυλακι. Τα αδερφακια μου βρηκανε ολα σπιτακι και εγω εμεινα μοναχουλης. Ειμαι μαυρουλης με ασπρη κοιλιτσα και ασπρα πατουσακια, σαν να φοραω καλτσακια. Προς το παρον με φιλοξενει μια οικογενεια και παιζω με την σκυλιτσα τους. Μου λενε οτι ειμαι πολυ παιχνιδιαρης και δεν κλαιω ευκολα. Σας παρακαλω δωστε μου την ευκαιρια να μπω στη ζωη σας και σας υποσχομαι οτι δεν θα το μετανιωσετε!!! 

Όσοι ενδιαφέρονται για τον μικρο Ροσκο μπορούν να επικοινωνήσουν με τα τηλέφωνα 6973331420 ή το email dogs.adoptions@gmail.com ή στο facebook

Θα δοθεί με συμβόλαιο υιοθεσίας, σύμφωνα με τον νόμο 4039/2012
Φιλοζωικό Σωματείο Λάρισας Anim.A.L. (Animal Adoptions Larissa). Αριθμός Πρωτοδικείου 497/2012

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld