Θεσσαλονίκη: Απειλήθηκε από αλλοδαπούς η ζωή φιλόζωης που προσπάθησε να περισυλλέξει αδέσποτο

Η Elissavet Matthail μας ενημερώνει για το πως απειλείθηκε η ζωή της στις 4 Αυγούστου στην περιοχή της Θεσσαλονίκης από αλλοδαπούς, όταν προσπάθησε να περισυλλέξει ένα αδέσποτο σκύλο στο πάρκο της Μακεδονίας με Ορέστου.

'' Λοιπόν σήμερα γύρω στις 12 (ώρα που μου είπαν ότι εμφανίζεται ο  σκύλος) μαζί με τον φιλόζωο εθελοντή Χριστόδουλο και τον πιτμπουλάκο μου Rehab πήγαμε προς αναζήτηση του σκύλου. Μετά από λίγη ώρα εμφανίστηκε ο σκύλος, πήγε να παίξει με τον Rehab  και σε λιγότερο από δύο λεπτά του πέρασα ένα περιλαίμιο μαζί με οδηγό τον χάιδεψα ..
Την ώρα που κατεβαίναμε το πάρκο για να βγούμε στη Δελφών και να πάμε για αρχή τον σκύλο σε κτηνίατρο συμβαίνει το εξής :

Ξαφνικά έρχονται προς το μέρος μου δύο αλλοδαποί και κάτι μου λένε στη γλώσσα τους και προσπαθούν να αρπάξουν τον σκύλο.. Εγώ προσπαθώ να φύγω με τον σκύλο και τότε ο ένας εκ των δύο αρπάζει από το περιλαίμιο το σκύλο κα τον λύνει.. Ο σκύλος τρομάζει και φεύγει..
Στη συνέχεια ο αλλοδαπός έρχεται καταπάνω μου με προτεταμένο σουγιά!!!!!!!!
Αρχίζω να φωνάζω: δυνατά την ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΓΡΗΓΟΡΑ, ήδη είχε πάρει τηλ/νο ο Χριστόδουλος και σε 5 λεπτά ήρθαν 4 αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ.

Εν τω μεταξύ ο αλλοδαπός που με απείλησε προσπαθούσε να διαφύγει, μάλιστα προέβαλλε αντίσταση κατά της αρχής στην διαδικασία σύλληψης του..Συνελήφθη, πήγαμε και εμείς στο τμήμα για καταθέσεις και  το λόγο έχει τώρα ο Εισαγγελέας!!!!!!

Στο συγκεκριμένο πάρκο συχνάζουν αλλοδαποί καιι δημιουργούν προβλήματα εδώ και χρόνια.. Οι κάτοικοι έχουν  αγανακτήσει εδώ και πολύ καιρό!!!!!!!!!

Και εδώ δεν σταματάει το επεισόδιο αφού τελείωσαμε από το τμήμα με παίρνει τηλ/νο ζωόφιλος (του είχα δώσει χθες το τηλ/νο μου) και μου αναφέρει πως είδε τον σκύλο στο πάρκο..Ξανατρέχω πάλι αυτή τη φορά με την Helga την πιτμπουλίνα μου και το Χριστόδουλο, ξαναπιάνουμε το σκύλο και αυτή τη φορά  έγινε το εξής:

Ερχεται καταπάνω μου ένας άλλος αλλοδαπός προσπαθεί να αρπάξει τον σκύλο καλούμε το 100 και στην προσπάθεια να μου αποσπάσει τον σκύλο αυτή μου προκάλεσε εκδορές και μώλωπες στο δεξί χέρι ..

Ο αλλοδαπός  διέφυγε ήρθε το περιπολικό κατέγραψε το συμβάν...Εκ των πραγμάτων δεν είχαν άλλη επιλογή απλά καταγράψουν το συμβάν..''

Η δίκη για το περιστατικό ορίστηκε για την Δευτέρα 6 Αυγούστου αλλά κατόπιν εντολή του δικαστή δόθηκε αναβολή  και θα γίνει την Παρασκευή 10 Αυγουστου στις 12 το μεσημέρι, στο Α΄ΤΡΙΜΜΕΛΕΣ ΠΛΗΜΜΕΛΕΙΟΔΙΚΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.. 

Η αναβολή δόθηκε διότι απουσίαζε βασικός μάρτυρας κατηγορίας, ο αστυνομικός της ομάδας ΔΙΑΣ στον οποίο αντιστάθηκε ο δράστης κατά τη διάρκεια της σύλληψης του..
 
Ζητήθηκε από την καταγγέλουσα η ποινική δίωξη του κατηγορούμενου καθώς αφέθηκε ελεύθερος!!
 
Να σημειώσουμε πως την ώρα που η καταγγέλουσα αποχωρούσε από το Δικαστικό Μέγαρο Θεσσαλονίκς δέχτηκε λεκτικές απειλές από τα άτομα που συνόδευαν τον "ελεύθερο" πλέον δράστη.. Συγκεκριμένα μου είπαν δυό -τρεις φορές "Τώρα να δείς τι θα πάθεις''

Ζητάμε την συμπαράστασή σας, να είστε όλοι εκεί! Ενωμένοι μπορούμε να καταφέρουμε πολλά!


Eνημέρωση 10/8

Ο δράστης καταδικάσθηκε σε 14 μήνες φυλάκιση με αναστολή.. Θα διεξαχθεί έρευνα αν εχει καταδικαθεί για άλλα αδικήματα και αν εκκρεμούν άλλες υποθέσεις εναντίον του.


dogw0rld.blogspot.gr

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld