Θεέ μου, άκουσε την προσευχή μου


''Σε παρακαλώ, Θεέ μου, στείλε μου κάποιον που να νοιάζεται, κουράστηκα να τρέχω, βαρέθηκα την απελπισία. Το κορμί μου είναι τσακισμένο από τον πόνο. Σε παρακαλώ, Θεέ μου, προσεύχομαι καθώς τρέχω στη βροχή, κάποιος να βρεθεί να μ' αγαπήσει και να μου δώσει ένα σπίτι, ένα ζεστό κρεβάτι, που να είναι δικό μου.

Ο τελευταίος μου ιδιοκτήτης με παραμελούσε και με έδιωξε να γυρνάω στα σκουπίδια και να ζω σαν αδέσποτο. Αλλά τώρα, θεέ μου, κουράστηκα να πεινάω και να κρυώνω πολύ, φοβάμαι ότι δεν θα προλάβω να γεράσω, με κυνηγάνε με ξύλα και με χτυπάνε με πέτρες, καθώς γύρναγα στους δρόμους, ψάχνοντας τροφή.

Δεν είμαι κακός, θεέ μου, σε παρακαλώ βόηθησε με γιατί έχω γίνει θύμα του ανθρώπου! Είμαι γεμάτος σκουλήκια και ψύλλους και το μόνο που επιθυμώ είναι ένα αφεντικό να ευχαριστήσω. Αν βρεις κάποιον για μένα, Θεέ μου, θα προσπαθήσω να είμαι καλός. Δεν θα το σκάω και θα κάνω ό, τι πρέπει. Δεν νομίζω ότι θα τα καταφέρω μόνος μου, γιατί είμαι τόσο αδύνατος και μόνος.

Κάθε βράδυ κοιμάμαι στους θάμνους και κλαίω, γιατί φοβάμαι τόσο πολύ, Θεέ μου, ότι θα πεθάνω! Κι έχω τόση αγάπη, Θεέ μου, να δώσω, που αξίζω να μου δώσουν μια ευκαιρία να ζήσω. Σε παρακαλώ Θεέ μου, απάντησε στην προσευχή μου και στείλε μου κάποιον που θα νοιάζεται πραγματικά...''

Συνάνθρωποι σκεφτείτε για λίγο και τα αδέσποτα -που κανονικά, σε μια πολιτισμένη χώρα, δεν θα έπρεπε να υπάρχουν-, ότι χρειάζονται λίγο νερό και λίγο φαγητό, σε μια ακρούλα και θα σας ανταμείψουν με ένα γεμάτο αγάπη βλέμμα... Το χειρότερο ζώο με τα πιο κακά ένστικτα, είναι δυστυχώς ο άνθρωπος...Το ζωάκι σου δείχνει την ευγνωμοσύνη του για το πιο απλό πράγμα, λίγο φαγητό και νερό, τη στιγμή που ο άνθρωπος, όσα καλά και να του κάνεις, δείχνει κακία και αχαριστία, στις περισσότερες των περιπτώσεων (ευτυχώς δεν ισχύει για όλους, δεν θα μπορούσαμε να ζήσουμε.)

santo-rinios.blogspot.gr


0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld