Χάθηκε η Ντόνα στην περιοχή του Βύρωνα

Σήμερα Τετάρτη 12.12.12 στις 21.00 περίπου πήγα στον Άγιο Λάζαρο στο Βύρωνα να πάρω φάρμακα για την μητέρα μου. Έδεσα τη Ντόνα έξω από το φαρμακείο αλλά 5 λεπτά αργότερα που επέστρεψα να την πάρω μου είπαν κάποιοι ότι είχε τραβήξει με δύναμη το λουρί, λύθηκε και έφυγε προς το Βύρωνα. Αν και έψαχνα για δύο ώρες να τη βρω, δεν τα κατάφερα. Λογικά θα γυρνάει κάπου στο Βύρωνα ή το Παγκράτι τραβώντας και το λουρί μαζί της. 

Σας παρακαλώ αν την δείτε, στείλτε μου ένα μήνυμα στο Fb ή τηλεφωνήστε μου στο 699-7661039

Ο αριθμός chip είναι 985120018671658 αλλά δεν ξέρω αν ακόμη έχει καταχωρηθεί στο όνομα μου γιατί την έχω πάρει από καταφύγιο και ενδεχομένως να είναι περασμένο ακόμη στον προηγούμενο ιδιοκτήτη που την είχε παρατήσει.

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld