Υιοθετήστε τον Γουίλι, μια γλυκιά χνουδόμπαλα 7 κιλά!


Με λένε Γουίλι και είμαι μία γλυκιά χνουδόμπαλα με τη δική μου ιστορία. Μέχρι τώρα ζούσα σε σπίτι με ακόμα ένα σκυλάκι και παιδάκια, αλλά λόγω σοβαρών οικογενειακών προβλημάτων η τωρινή μου οικογένεια αναγκάζεται να με αποχωριστεί. Έχω μάθει σε σπίτι και θα μου είναι δύσκολο να ζήσω στον δρόμο.


Είμαι γκριφόν 2 ετών, περίπου 7-8 κιλά, στειρωμένος και εμβολιασμένος. Είμαι εκπαιδευμένος στην τουαλέτα μου στη βόλτα. Μου αρέσει πολύ η ανθρώπινη συντροφια και είμαι πολύ χαδιάρης και φιλικός με ζώα και ανθρώπους! Δώστε μου μια καλύτερη δεύτερη ευκαιρία.

Για να με γνωρίσετε απο κοντά επικοινωνήστε με το 697 32 35 026 ή στο Φβ

Σύλλογος Ζωοφίλων Αγ. Παρασκευής (αρ. πρωτ. 1274/91)

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld