Με λένε Bono και ζητώ ένα σπιτάκι



Με ονομάσανε Bono αλλά μάλλον το Λάζαρος θα μου πήγαινε καλύτερα Είμαι ένας 8 μηνών αρσενικός κουταβος που δεν ξέρει κανείς από πού κρατάει η σκούφια μου… Βρέθηκα μεγάλη Δευτέρα σε ένα χαντάκι στο δρόμο έξω από την Επίδαυρο, αφυδατωμένος και αδύναμος από την ασιτία. Με πήρανε αγκαλιά γιατί δεν μπορούσα να περπατήσω. Όταν με είδε ο γιατρός είπε ότι είναι θαύμα που ζω ακόμα… 





Μετά από 10 μέρες καλού φαγητού, φροντίδας και ηρεμίας συνήλθα. Έχω χτυπήσει το μπροστινό πόδι μου και κουτσαίνω άλλα με τον καιρώ θα φτιάξει και αυτό. Είμαι 15 κιλά, μεσαίο μέγεθος, τα πάω καλά με τις γάτες και με άλλα σκυλιά, είμαι ακόμα λίγο φοβικός αλλά μέρα με τη μέρα συνέρχομαι. 



Μου λένε ότι είμαι πολύ έξυπνος και μαθαίνω πολύ γρήγορα. Έχω μάθει να μένω στο σπίτι και να μην κάνω ζημίες, περιμένω τη βόλτα μου και δεν λερώνω ποτέ μέσα και λατρεύω να παίζω με τα παιδιά! Ψάχνω την δικιά μου οικογένεια όπου θα με υιοθετήσει και που θα της είμαι πιστός για όλη μου την ζωή! 

Όποιος ενδιαφέρετε να με υιοθετήσει μπορεί να πάρει τηλέφωνο στο 6944867690 ή mail στο iris.kalfopoulou@hotmail.com ή στο Φβ.

ΠΡΟ.ΣΤ.Α.ΤΕ.Υ.Ω. ΑΣΤΙΚΗ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, Αρ. Πρωτοδικειου 2096/2012

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld