Ο μικρός Taliban ψάχνει σπίτι


Η νονά με ονόμασε Taliban γιατί είμαι ένα μαυρούλι μουργάκι που κουρνιάζω στην αγκαλιά αυτών που με αγαπούν. Έχω ανήσυχο βλέμμα και ακόμα εξερευνώ αυτόν τον κόσμο, στον οποίο ήρθα πριν 2,5 μήνες. Άκουσα να λένε ότι γεννήθηκα από λάθος, αφού η μανούλα και ο μπαμπάκας δεν είχαν στειρωθεί. Εγώ όμως αισθάνομαι μικρούλης και μόνος μου και όλα είναι τεράστια γύρω μου. 



Ο κτηνίατρος είπε ότι θα γίνω μικρό- μεσαίο μέγεθος 15 Kg maximum, αφού η μαμάκα είναι 11 Κg ημίαιμο Griffon-Canis και ο μπαμπάς 15 Kg κοντότριχο αδεσποτάκι. Επίσης , έχω ήδη κάνει τρία από τα εμβόλια μου, καθώς και έχω πάρει τις απαραίτητες αλοιφές. Είμαι καθαρούλης και έτοιμος να βρω μια οικογένεια που να με χαϊδεύει και να με φροντίζει. Μου λένε ότι είμαι γλύκας με τρομερά αυτάκια και ότι όποιος με υιοθετήσει θα με ερωτευθεί! O Τaliban, θα δοθεί με συμβόλαιο υιοθεσίας, τσιπ και με την προϋπόθεση να στειρωθεί μόλις γίνει ενός έτους .
 

Όποιος ενδιαφέρεται για εμένα , μπορεί να επικοινωνήσει με την νονά μου στο 6947838034 ή zoe.pantazo@gmail.com  ή στο Φβ.

ΠΡΟ.ΣΤ.Α.ΤΕ.Υ.Ω. ΑΣΤΙΚΗ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, Αρ. Πρωτοδικειου 2096/2012

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld