Διαφημιστική καμπάνια: ''Ικετεύω για την ζωή μου, όχι για φαγητό"


Στη Ταϊλάνδη η UniDog, οργάνωση για τα δικαιώματα των ζώων, ξεκίνησε μια διαφημιστική καμπάνια, σε μια προσπάθεια καταπολέμησης της εμπορικής παραγωγής κρέατος σκύλου.



Η εκστρατεία ονομάζεται "Beg For Life" και περιλαμβάνει φωτογραφίες σκύλων με μεγάλα μπολ σούπας γύρω από τα κεφάλια τους, τα οποία μοιάζουν με τους προστατευτικούς κώνους που χρησιμοποιούν οι κτηνίατροι μετά την επέμβαση και με το μήνυμα ''Ικετεύω για την ζωή μου, όχι για φαγητό".



Σύμφωνα με την Παγκόσμια Κοινωνία για την Προστασία των Ζώων (WSPA), εκτιμάται ότι περίπου 25 εκατομμύρια σκύλοι θανατώνονται για κατανάλωση από τον άνθρωπο κάθε χρόνο.

Η κατανάλωση κρέατος σκύλου είναι συνηθισμένη στην Κίνα, τη Νότια Κορέα και το Βιετνάμ. Ωστόσο το εμπόριο κρέατος σκύλου είναι είτε παράνομο, είτε ανεξέλεγκτο στις χώρες όπου είναι πιο διαδεδομένο, σύμφωνα με την WSPA.



Κάθε χρόνο δεκάδες χιλιάδες σκύλων μεταφέρονται απάνθρωπα από την Ταϊλάνδη προς γειτονικές χώρες , όπου συχνά γδέρνονται ζωντανά.

Τα σκυλιά αυτά είναι καθαρόαιμα ή ημίαιμα. Μπορείτε να δείτε όλες τις ράτσες. Από
γκόλντεν ριτρίβερ μέχρι τερριέ. Κάποια από αυτά αγοράζονται. Άλλα αρπάζονται από τους δρόμους, ακόμα και από τους κήπους των ανθρώπων.




2 σχόλια:

  1. Τα είδα τα πουλακια μου στοιβαγμενα σε ένα φορτηγό στο βόρειο βιετναμ, δε νομίζω οτι έχω δει κάτι πιο απάνθρωπο στη ζωη μου, με έκανε να σιχαθω που είμαι άνθρωπος :(
    Μαρία Δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. υποαναπτυκτοι οι Ασιατες !! μια ζωη ετσι ηταν , ετσι ειναι και ετσι θα παραμεινουν ...ολα τα κοσμητικα επιθετα απο ''Α'' Απολιτιστοι , Αγραμματοι, Αξεστοι και Ακοινωνητοι !! ειδικα Κινεζοι και Κορεατες ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld