Χαρίζεται ο Αντρέας ο τσοπανάκος!




Mε λενε Aντρεα αυτο το ξερω καλα! Λενε επισης οτι ειμαι τσομπανακος. Εγω δεν ξερω απ'αυτα. Ξερω ομως οτι ειμαι μικρουλης ,μη με βλεπετε που μεγαλοδειχνω! Ειμαι 7-8 μηνων καπου εκει. Ειμαι 30 κιλακια και δεν θα μεγαλωσω πολυ ακομα. Είμαι γερός και πολυ δυνατος!
 
Βοηθηστεμε να βρω κι εγω ενα σπιτακι. Κουραστηκα να τριγυριζω σους δρομους και να με διωχνουν.. Να μου πετουν πετρες, να πειναω, να διψαω και να μη μου δινει σημασια κανεις.. Δεν το αξιζω.. Ειμαι πολυ καλος, αγαπαω τους ανθρωπους κι ας μη μ' αγαπησε κανεις μεχρι σημερα....Ειμαι και ομορφουλης, με βλεπετε!

Μπορω να σας υποσχεθω πως εχω να δωσω πολυ αγαπη αλλα και προστασια σε οποιον με παρει. Φυσικά, ειμαι και στειρωμενος και εμβολιασμενος. Τι αλλο να θελει κανεις απ' τη ζωη του οταν θα εχει εμενα?? Εχω ετοιμασει ηδη τα πραγματα μου, ελατε να με δειτε και απο κοντα.. Σας περιμενω, σας εχω τοσο πολυ αναγκη! Αρ microchip: 941000015155640
 
Τηλ. 6932533228 (Αντριαννα) ή στο Φβ.

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld