Ένα μοντέλο από τα Μέγαρα ψάχνει σπίτι!


Το όνομα μου είναι Happy! Eίμαι μια 2 μηνών κουταβινα , ο κτηνίατρος μας είπε ότι είμαι 90% Κολει… αλλά τι σημασία έχει? Είμαι μια κούκλα και πολύ τσαχπίνα! Βρέθηκα ένα πρωί να τουρτουρίζω από το κρύο , πεινασμένη και πολύ φοβισμένη δίπλα σε ένα κάδο σκουπιδιών… στα Μέγαρα. 


Μου αρέσει παρά πολύ το καλό φαγητό, οι αγκαλιές , τα χάδια και τρελαίνουμε να παίζω…!
Έχω κάνει όλα τα εμβόλια μου και θα με δώσουν στην νέα μου οικογένεια με την προϋπόθεση ότι μόλις μεγαλώσω θα με στειρώσουν… δεν θέλουμε άλλα αδέσποτα κουτάβια! 


Ψάχνω για μια οικογένεια που θα με αγκαλιάσει όπως μου αξίζει, εάν νομίζετε ότι μπορείτε να αντέξετε τόση ομορφιά στείλτε mail στο iris.kalfopoulou@hotmail.gr ή τηλεφωνο στο 694 670 0700, 6944 86 76 90 ή στο Φβ και δηλώστε το ενδιαφέρων σας για εμένα!!! 


Α και ξέχασα να σας πω ότι όποιος με υιοθετήσει θα πάρει δώρο 6 μήνες δωρεάν ξηρή τροφή από την Pedigree!! 

ΠΡΟ.ΣΤ.Α.ΤΕ.Υ.Ω. - ΑΣΤΙΚΗ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, Αρ. Πρωτοδικειου 2096/2012

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld