Ο Πετράκης ψάχνει οικογένεια


Εδώ οι φίλοι μου, με έχουν ένα μήνα..
Περνάμε πολύ καλά.
Στην αρχή τους φόβομουνα.
Είναι πολύ ψηλοί, και την τελευταία φορά
που είδα κάποιον από το είδος τους,
ήταν που με πήρε από τη μαμά μου
και με πέταξε σε ένα τερααααααστιο χωράφι..

Αλλά αυτοί είναι διαφορετικοί.
Με ταϊζουν κάθε μέρα,
και έχω και φρέσκο νερό,
το πιο σημαντικό όπως είναι ότι παίζουμε
και με χαϊδεύουνε,
και μου μιλάνε με μια γλυκιά φωνή
και με λένε Πετράκη....

Με φώναξαν χτες και μου είπαν:
"Πετράκη, πρέπει να μιλήσουμε"
Ωχ, σκέφτηκα. Θα έκανα καμμιά ζημιά, και θα με μαλώσουν..

Αλλά, έκατσαν και μου εξήγησαν
ότι αυτοί έχουν πολλά σκυλάκια,
και στον ελεύθερό τους χρόνο,
κάνουν ό,τι μπορούν για να βοηθήσουν ζωάκια σε ανάγκη,
όπως ήμουν κι εγώ.
Μου είπαν ότι μου ψάχνουν έναν άνθρωπο σαν αυτούς,
που να με αγαπάει,
να με χαϊδευει, να παίζει μαζί μου.
Αυτός, λένε, θα είναι η τελική μου οικογένεια.
Αυτοί, λένε, είναι ο ενδιάμεσος σταθμός.
Δεν καταλαβαίνω και πολλά,
και να σας πω την αλήθεια, δε θέλω να φύγω,
αλλά σκέφτομαι τα αδερφάκια μου στο δρόμο που ακόμα περιμένουν,
και κλαίνε και φοβούνται,
και πεινάνε και διψάνε...
Όπως, ήμουν κι εγώ..
Δε θέλω να τα θυμάμαι.

Οπότε, σας παρακαλώ,
βοηθήστε τους ανθρώπους μου να μου βρούν αυτήν την οικογένεια που λένε.
Ώστε να σωθούν κι άλλα αδερφάκια μου από τους δρόμους.

Είμαι ο Πετράκης, είμαι 3 μηνών,
ένα μήνα τώρα, έχω πάρει 4 πόντους,
τον εναν σε ύψος
και τους άλλους τρεις στη μύτη.
Δε θα γίνω πολύ μεγάλος,
χαμογελάω συνέχεια
και είμαι ευτυχισμένος μόνο όταν είμαι γύρω από ανθρώπους.

Πετράκης


Αριθμός microchip 900164000579746 

Φιλοζωικός Σύλλογος Θήβας Άγιος Φραγκίσκος, Α.Π. 60/2013
 

Πληροφ. 6980223623 ή στο Φβ.

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld