Ημίαιμο κανίς 1,5 ετών ψάχνει σπίτι


Ειμαι ενα υπεροχο αδεσποτακι ημιαιμο κανις 15 κιλα και 1,5 ετων.Είμαι εμβολιασμενη, στειρωμενη, αποπαρασιτωμενη.




Ειμαι πολυ συνεργασιμη, υπακουη, πολύ χαδιαρα και μαθαινω γρηγορα εντολες, ξερω να περπαταω με λουρι ,εχω μεγαλη αναγκη από την ανθρωπινη παρουσια αλλα και δεν παραπονιεμαι οταν μενω μονη μου και δεν κανω ζημιες.Εχω καλααζαρ, και για αυτο παιρνω ενα χαπακι πρωι - βραδυ.




Μπορουν να βρουν μεταφορα για Αθηνα, Θεσσαλονικη
Αν θελετε να με υιοθετησετε  επικοινωνηστε εδω rozeum@gmail.com ή 6977486461



 

Τελευταία Ενημέρωση 6-7:

Tο θέμα που προέκυψε είναι ότι η Σισσυ βρέθηκε να είναι θετική στο καλααζάρ.Δυστυχώς τα χρήματα για το φάρμακο δεν υπάρχουν γι αυτό και ζητάμε τη βοήθεια σας για ένα μήνα ώστε να μπορέσει να κάνει τη θεραπεία της (milteforan) και να μπορεσει να προωθηθει για υιοθεσια!

3 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld