Η γλυκιά Σύλβια ζητάει παντοτινή αγάπη

Είμαι η Σύλβια και ζητάω σπιτάκι. Ζητάω την αγάπη που ξέρω πως κάποιος κάπου εχει στην καρδούλα του και για μένα ... Είμαι μόλις 9 μηνών και δυστυχώς στην μικρή ζωούλα μου δεν μου έτυχε ακόμα να βρώ την παντοτινή μανουλα ..Νόμιζα μία δύο φορές ότι κάτι καλό και για μένα ξημέρωσε αλλά ατύχησα ..


Οι άνθρωποι που με υοθετήσανε για λίγο με απορρίψανε χωρίς καμία προσπάθεια να με κάνουν να εγκληματιστώ στο περιβάλον τους .Πιστέψτε με είμαι πολύ καλό σκυλάκι, έχω πολύ αγάπη να δώσω όπως όλα τα αδερφάκια σκυλάκια μου ...Εμείς έχουμε γεννηθεί από την φύση μας να δίνουμε πίστη, φιλία, αγάπη και αφοσίωση παντοτινή.Η απόριψη δεν υπάρχει σε μας ποτέ εκτιμήστε το και αποφασίστε να γίνω η καλύτερη σας φίλη ... Μπορείτε να μου λέτε όλα τα μυστικά σας .τον πόνο την χαρά σας και να την μοιραζόμαστε μαζί και δεν θα σας προδώσω ποτέ! Θα είμαι πιστή φίλη!


Είμαι στειρωμένη και πολύ καθαρή, είμαι ένα κοριτσάκι χαρούμενο και τυχερό! Αν θέλετε μετά από όλα τα προσόντα μου που σας έγραψα ανοίχτε μου την αγκαλιά σας να δώ κι εγώ πως είναι να ζεί κανείς με αγάπη, ασφάλεια και φροντίδα! Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητος γιατί αξίζω πολλά και είμαι πολύ όμορφη!

Πληροφ. 6946940279 Μενη ή στο Φβ
Αριθμος microchip: 968000010098637

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld