Συγκινητική φώτο: Το τελευταίο αντίο ενός άνδρα στην καρκινοπαθής σκυλίτσα του




Αυτή η τρυφερή φωτογραφία δείχνει τον ''πατέρα'' της σκυλίτσας Ντακότα να μοιράζεται μαζί της μία από τις τελευταίες τους στιγμές. Η γυναίκα του άνδρα εξηγεί πως τράβηξε αυτή  την φωτογραφία όταν έμαθε πως έπρεπε να της πουν «αντίο».


Όπως αναφέρει την πρώτη εβδομάδα του Μαρτίου του 2013, ανακάλυψαν πως η Ντακότα έπασχε από προχωρημένο καρκίνο που είχε εξαπλωθεί γρήγορα στους πνεύμονές της. Έκαναν ότι μπορούσαν προκειμένου να της απαλύνουν τον πόνο για όσο διάστημα της είχε απομείνει, αλλά η κατάστασή της επιδεινώθηκε πολύ γρήγορα και αναγκάστηκαν να την αποχαιρετίσουν στις 15 Μαρτίου.
 

'' Ήταν η πιο συγκινητική και οδυνηρή εμπειρία που έχουμε αντιμετωπίσει μαζί με τον σύζυγό μου. Κάθε μέρα σκεφτόμαστε την γλυκιά μας Ντακότα με την εκπληκτική καρδιά. Πραγματικά δεν πιστεύω ότι θα ξεπεράσω ποτέ την απώλειά της '', αναφέρει η γυναίκα.

Και συνεχίζει λέγοντας: «Tράβηξα αυτή την φωτογραφία των δυο τους τις τελευταίες μέρες της ζωής της, δεδομένου ότι ήταν η πρώτη ''κοπέλα'' του συζύγου μου και ήταν εκεί γι 'αυτόν στις δύσκολες στιγμές, πριν ακόμα εγώ τον γνωρίσω.


Ο  σύζυγός μου έχει γράψει ένα όμορφο γράμμα για την Ντακότα, το οποίο της διάβασε πριν την αποχαιρετήσει.. Κράτησε ένα αντίγραφο ώστε να μπορούμε να θυμόμαστε τις τελευταίες λέξεις που της είπε.  

''Αντίο μικρό μου κοριτσάκι, κόρη μου, μούσα μου, έμπνευσή μου, σωτήρα μου, ήρωά μου, τα πάντα μου. RIP γλυκό μου κοριτσάκι. Μας λείπεις κάθε μέρα.." ».


1 σχόλιο:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld