Δείτε την διάσωση ενός αδέσποτου γερμανικού ποιμενικού από ποτάμι (Βίντεο)


Όταν Eldad Hagar έλαβε μια κλήση για βοήθεια βρισκόταν εκτός πόλης, αλλά ήξερε ότι έπρεπε να σώσει το σκυλί το συντομότερο δυνατόν.  Αυτή τη φορά επρόκειτο για τον Biggie, ένα γερμανικό ποιμενικό, ο οποίος ήταν αδέσποτος για 5 χρόνια και έπρεπε να διασωθεί από ένα ποτάμι του Λος Άντζελες. Το σκυλί δεν είχε καμία δυνατότητα διαφυγής και ο Eldad καλείτο να ξεπεράσει το φόβο του για τα ύψη και τις σκάλες, αφού έπρεπε να κατεβεί 6 μέτρα προκειμένου να το προσεγγίσει.


"Μόλις προσγειώθηκα πήρα ένα ταξί, πήγα σπίτι μου και αφού μετέφερα τις αποσκευές μου από το ταξί στο αυτοκίνητό διάσωσής μου κατευθύνθηκα στο σημείο. Κάλεσα την Annie Hart από την οργάνωση Bill Foundation και την φίλη μου Tiffany Norton από την ομάδα διάσωσης των γερμανικών ποιμενικών. Και οι δύο προσφέρθηκαν αμέσως να έρθουν μαζί μου. Θα με βοηθούσαν στην διάσωση και έπειτα η Tiffany θα αναλάμβανε το σκυλί.
 

Μιλήσαμε με τους γείτονες οι οποίοι κατάφεραν να μας εφοδιάσουν με μια σκάλα. Η σκάλα ήταν σπασμένη και αναγκάστηκα να χρησιμοποιήσω το τυχερό μου λουρί για να δέσω τα δύο κομμάτια. Χρειάστηκε λίγος χρόνος, αλλά δεν άργησα να πείσω τον Biggie να έρθει σε μένα. Και τότε ήταν που έλιωσε στα χέρια μου...
 

Στη συνέχεια, η ομάδα εθελοντών που βρισκόταν πάνω από το ποτάμι τράβηξε το κλουβί με τον Biggie. Βρισκόμασταν σε μία από τις φτωχότερες γειτονιές του Λος Άντζελες κι ήταν πραγματικά συγκινητικό που μια ολόκληρη κοινότητα ανθρώπων διέθεσε χρόνο και εξοπλισμό για να μας βοηθήσει. 

Όταν κατέβαινα την σκάλα για να φτάσω στον Biggie, δεν το σκεφτόμουν πολύ δεδομένου ότι είχα ένα στόχο και μια αποστολή στο μυαλό μου..να σώσω το σκυλί από το ποτάμι. Μόλις όμως πραγματοποιήθηκε επιτυχώς η διάσωση κι έπρεπε να ανεβώ επάνω, και δεδομένου ότι η σκάλα άρχισε να τρέμει, το μυαλό μου γύρισε στο παρελθόν! Όταν ήμουν έξι χρονών, ανέβηκα σε μια πολύ ψηλή σκάλα και όταν έφθασα στην κορυφή έπεσα. Ευτυχώς, δεν έσπασα κάποιο οστό, αλλά χτύπησα στο έδαφος και δάγκωσα τη γλώσσα μου πολύ άσχημα . Μπήκα στο σπίτι αιμορραγόντας άσχημα και μεταφέρθηκα εσπευσμένα στο γιατρό, ο οποίος διέγνωσε μια τρύπα στη γλώσσα μου!

Η διάσωση του Biggie με βοήθησε να επεξεργαστώ τον φόβο μου για τα ύψη!
'', περιγράφει ο Eldad.




''Ο Biggie είναι λίγο ντροπαλός, αλλά μετά από λίγα λεπτά γίνεται άψογος σύντροφος. Είναι ένας ευγενικό φίλος με λεπτή ψυχή. Τόσο στοργικός που αναζητά κάποιον για να του δώσει το ίδιο. Τυλίξτε τα χέρια σας γύρω από αυτόν και θα νιώσετε να λιώνει στην αγκαλιά σας. Κρατήστε τον από τα μάγουλα και θα δείτε την αγάπη στα μάτια του'', αναφέρει η Tiffany Norton από την ομάδα διάσωσης γερμανικών ποιμενικών.

Δείτε το βίντεο της διάσωσης





0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld