Ποιος θα χαρίσει ένα σπίτι στην γλυκιά Grace;




Mε λενε GRACE, ειμαι 14 μηνών στειρωμένη, εμβολιασμένη και σκάω απο υγεια. Όμως δεν θελω να ζω πια στο καταφυγιο! Όλο διαλέγουν κατι κουταβακια, κατι μικροσωμακια, τι κι εγώ 23 κιλα ειμαι... Τι θελετε; Να κανω διαιτα για να με παρετε; Δεν ειμαι χαδιαρα στους ξενους κι ετσι αυτοι διαλεγουν ολο άλλα σκυλάκια... 

Ομως στην Εύη που την αγαπώ και με φροντιζει, μολις φυγουνε ολα τα χαζοχαρουμενα, οταν καθεται κουρασμένη σε μια γωνιά ειμαι εγώ που παω και της κανω χαδάκια και αγαπουλες γιατι τοτε νοιώθω οτι το χρειάζεται! Αν θέλεις έναν άνθρωπο...εεεε σκύλο θέλω να πω σύντροφο στα δυσκολα και οχι ενα χαζοχαρουμενο κουτάβι, σε παρακαλώ παρε με σπιτι σου! Αρ. μικροτσίπ 900032001787387.

Τηλ. 6944 50 24 50 Εύη ή στο Φβ.

1 σχόλιο:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld