Γαργαλιάνοι: 70χρονος μαχαίρωσε σκύλο στην παραλία και επιτέθηκε στους ιδιοκτήτες του


Αντιμέτωπος με τις βαρύτατες κατηγορίες της απόπειρας ανθρωποκτονίας, της κακοποίησης ζώου, της οπλοφορίας και οπλοχρησίας είναι ένας 70χρονος Ιταλός που το απόγευμα της Τρίτης μαχαίρωσε θανάσιμα σκύλο στην παραλία της Χρυσής Ακτής στο Μάτι Γαργαλιάνων και απείλησε την οικογένεια των Ελλήνων ιδιοκτητών του, που είναι κάτοικοι Γαργαλιάνων.

Το συμβάν, που έχει συγκλονίσει την περιοχή, σημειώθηκε γύρω στις 7.30 και όπως είπε στο tharrosnews.gr, με δάκρυα στα μάτια και τρεμάμενη φωνή, η ιδιοκτήτρια του άτυχου σκύλου, Φαίδρα Γιαννακοπούλου, «με τα τρία παιδιά μου πήγαμε μια βόλτα στη θάλασσα, με το σκύλο μας. Δεν υπήρχε κανένα άτομο εκεί, δύο κυρίες ήταν πάρα πολύ μακριά και είπε ο μικρός να αφήσουμε λίγο το σκυλί να παίξει. Πριν, όμως, ο γιος μου έλεγξε εάν υπήρχε κόσμος τριγύρω ή άλλα σκυλιά. Πήγαμε, λοιπόν, και αφήσαμε το σκυλί να παίξει. Βλέποντάς μας ο κύριος αυτός, πάει και ανοίγει το τροχόσπιτο και βγήκε το σκυλί του έξω, ελεύθερο και πήγε - το σκυλί του - απειλητικά προς το δικό μας. Το δικό μας - δεν ξέρω εάν φοβήθηκε ότι το άλλο θα φάει το παιδί μας -, και άρχισαν τα σκυλιά να μαλώνουν. Έτρεξε ο γιος μου να χωρίσει τα σκυλιά και η κυρία του σκυλιού από το τροχόσπιτο φώναζε. Ο γιος μου είχε βάλει τα χέρια του στο δικό μας το σκύλο, για να γλιτώσει το άλλο το σκυλί και να τα χωρίσει. Ο κύριος είχε πάρει ένα ξύλο και χτυπούσε το σκύλο μας. Μετά που πέταξε το ξύλο, φώναξε στην κυρία και εκείνη του πέταξε ένα μεγάλο κουζινομάχαιρο. Εκεί που έπεσε το κουζινομάχαιρο, ήταν δίπλα η κόρη μου. Της φώναξα να το πετάξει μακριά, γιατί φοβήθηκα μη μας κάνει κακό με το μαχαίρι. Το κοριτσάκι το πήρε και το έκρυβε πίσω από την πλάτη του. Αυτός προσπαθούσε να της το πάρει, αλλά το παιδί απομακρύνθηκε αρκετά. Αφού είδε, εκείνος, ότι δεν μπορούσε να πάρει το μαχαίρι, φώναξε στην κυρία και εκείνη του πέταξε εκεί ένα άλλο μαχαίρι. Εγώ τραβούσα το σκύλο μας και εκείνος ενδιάμεσα στα δικά μου χέρια, φέρνει το μαχαίρι και του το χώνει με δύναμη στην κοιλιά. Το μαχαίρι σπάει και μένει η λαβή μέσα. Το έσπρωξα και τράβηξα τη λαβή από την κοιλιά του σκύλου μας. Ο γιος μου προσπαθούσε να χωρίσει τα σκυλιά, αλλά ο κύριος δεν έκανε τίποτα. Μόνο που μαχαίρωσε το σκύλο μας, προσπαθούσε να σκοτώσει το σκύλο μας. Όταν απομακρύναμε εμείς τα σκυλιά και ο σκύλος μας ήταν με τα έντερα κάτω, ο γιος μου του είπε ότι θα πάει στην Αστυνομία και εκείνος με τα μαχαίρια στα χέρια επιτέθηκε προς το παιδί μου».


Στη συνέχεια η κα Γιαννακοπούλου με τα παιδιά της μετέφεραν το σκύλο τους σε κτηνιατρείο στους Γαργαλιάνους, καθώς έφερε βαθύ τραύμα στην αριστερή άνω κοιλιακή χώρα. Μέχρι να φτάσει στο κτηνιατρείο είχε χάσει πολύ αίμα. Παρά τις προσπάθειες της κτηνιάτρου Μαρίας Παναγοπούλου, ο σκύλος λίγες ώρες αργότερα κατέληξε.


Ο 70χρονος Ιταλός ζήτησε και πήρε προθεσμία να απολογηθεί σήμερα το μεσημέρι στον ανακριτή Κυπαρισσίας.

4 σχόλια:

  1. Δεν μας φτάνουν τα δικά μας κτήνη μας ήρθαν και από την Ιταλία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. kakia mou alla ean to kananen sto diko mou skuli tha tous ekega zontanous....... pragmatika den kserw tha tous espaga podia xeria pleura na mhn mporoune na kounithoune gia meines .... pw pw xriste mou mprosta se paidakia .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ πλέον απήυδησα!Εκανα μάχες πέρυσι σ αυτά τα μέρη που περιπολούσα περιπατητή μιά ολόκληρη ημέρα για χάρη των ζώων!Παρατηρήσεις ."..απειλές" μεσω του φιλοζωικού νόμου ..αλλά μ έβλεπαν για Ούφο!Ουδέναν απο τη πατρίδα μου έχω μάρτυρα!Ρωτήστε και στη γενέτειρα πόσοι σύρονται σε προκαταρκτικές για κακοποιήσεις και δηλητηριάσεις και κομπάζουν θριαμβευτικά,γιατί όλοι σας κρύβεστε..κι η Δικαιοσύνη θέτει στο αρχείο!

    ΚΡΕΜΑΤΕ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΣΑΣ ΟΣΟ ΔΕΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΤΕ,οταν τ’ απειλούν ΠΡΟΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΕΥ ΘΥΝΣΕΙΣ! ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΡΕΥΝΑΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΕΝΑΝ ! Εναν ΚΥΝΗΓΟ ΠΟΥ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΕΙ.. ΓΙΑΤ Ι;;;;;;Η ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΕΝΤΟΠΙΣΑ ΕΝΑΝ ΑΦΟΥ ΜΗΝΥΘΗΚΕ και πρωτος ΕΞΑΔΕΛΦΟΣ!! ΑΡΑ ΘΑΜΑΙ ΟΥΦΟ !!!!Η ΜΟΝΗ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ;; !! ΑΛΛΟΣ ..ΚΑΝΕΙΣ;!Να δρά ΤΟΙΟΥΤΟΤΡΟΠΩΣ ;;;;;;;;;ΑΡΑ ΓΙΑ ΑΨΥΧΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΕ!!!Στη Τηλεόραση ..το φώναζα απο το 1990 αλλά τα Σωματεια τι κάνουν; Οι '’φιλόζωοι’' τι κάνουν ;Αν ειναι γνωστός ,φιλος.εξάδελφος,συγχωριανός,ψηφοφόρος ..ΑΣΤΟΝ!
    Εγώ η Αμοιρη και ΜΟΝΑΧΗ ΠΛΕΟΝ ΑΠΟ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ!!! ΚΑΤΑ ΠΑΝΤΩΝ!!(ΠΑ-ΤΕΡΑ,ΑΣΤΥΝ.ΥΠΟΥΡΓΟΥ,ΕΞΑΔΕΛΦΟΥ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥ (και για βελανιδιές ΜΝΗΜΕΙΑ!)..Μεχρι που μούκαψαν και ελαιώνα που αγόρασα απο '’ΜΑΝΑ ‘’
    'ΕΙΣΘΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΚΙΝΗΜΑ!! ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;;;;;;;;;!!! ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΕ Η ΥΠΑΡΞΗ ΜΑς ΣΤΗ ΓΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ!!!ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ LIKE!!
    ΟΤΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ POGROM EΞΟΝΤΩΣΗΣ ΟΙ ΟΤΑ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ..κ.α ...εγώ τολεγα στη Τηλεόραση απο το 1990 ΠΟΥ 22,ΜΙΣΟ ΔΙΣ ΔΡΧ ΓΙΑ ΖΩΑ εδίδοντο τότε και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΔΕ ΚΑΝΕΙΣ !..ΚΑΙ ΟΧΙ μόνο ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ!ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΦΡΑΙΜ μίλησα που εγκατέλειψε τα Ιπποειδή οταν έφτασαν τ αυτοκίνητα!
    Το γνωρίζετε ότι δεν λειτουργει κανένα γραφειο στο Υπουργειο; Ολο το καλοκαίρι προσπαθούσα ..οταν ο γιατρος και η ΜΆΡΘΑ ΠΟΥΛΤΙΔΟΥ Μ EΓΚΑΤΕΛΕΙΨΑΝ ! ΜΕ ΝΕΚΡΟ ΠΛΑΣΜΑΤΑΚΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ..ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣΑ ΨΥΓΕΙΟ ΣΕ ΓΝΩΣΤΟΝ ΠΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΣΑ ΣΕ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ( To ΣΑΒΟΥΡΑ!!για 30ημ γατάκι)!! κι αν δεν έστελνα ΑΝΑΦΟΡΑ στον Υπουργό ....ουδείς θα ενδιαφερόταν
    ..Με διπλή αναφορά στον Εισαγγελέα κι αφού ειχα μηνύσει εξάδελφο επεστράφη ο Ετοιμοθάνατος σκύλος !! κυνηγίου μετά 13 μήνες. Κλάπηκε και απο τον ιδιο ΚΥΝΗΓΟ!! Ποσες ΝΥΧΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΧΑΝΩ; ΡΩΤΗΣΑΤΕ ;;; ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ Ε Π Η Λ Υ Σ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΛΗ ΓΙΑ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ!!!(Αποκληρώθηκα απο το Δράκουλα Πα-τέρα!) ..ΕΙΜΑΙ ΟΡΚΙΣΜΕΝΗ!!για κάθε Αμοιρη Ζωή και Φύση!

    Ακόμα με απειλεί και καθυβρίζει" ηγέτης !" Κτηνιάτρων Ελλάδας !για δημοσίευμά μου Ιανουάριο του 2006 περί κολλαγόνου κουταβιών,μεταμοσχεύσεων και πειραμάτων......κ.ά στο Εξωτερικό άμοιρων ζώων Ελλάδας !Ως και σήμερα ότι Καταγγελίες έχω κάνει κι ΄οτι στοιχειά παρέδωσα στον Εισαγγελέα ..ειμαι Παντελώς Μόνη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τελικα τι εγινε με αυτον τον ρουφιανο-ιταλιανο? συνελληφθει? θα μπει μεσα ή εφυγε σαν κυριος??@

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld