Λαμία: Ιδιοκτήτης περιπτέρου επιτέθηκε σωματικά σε φιλόζωη με προβλήματα ακοής και στα σκυλιά της




Το βράδυ της Παρασκευής 15 Μαΐου στο Ισιαδάκι Λαμίας ιδιοκτήτης τουριστικού περιπτέρου επιτέθηκε λεκτικά και σωματικά σε φιλόζωη με προβλήματα ακοής, ενώ δε δίστασε να χτυπήσει δύο από τα σκυλιά της τα οποία είχε βγάλει βόλτα.

Όπως καταγγέλλει η Τίνα Δερβίση στον προσωπικό λογαριασμό της στο Facebook  «Την Παρασκευή το βράδυ που πήγα τη συνηθισμένη βόλτα με τα σκυλιά (3 δικά μου και 7 αδέσποτα που έχω σαν δικά μου), όταν βρέθηκα κοντά στο τουριστικό περίπτερο στο Ισιαδάκι, ο ιδιοκτήτης του περιπτέρου μου επιτέθηκε σαν ταύρος μαινόμενος. 

Με έπιασε από το λαιμό, με έσπρωξε στα χαλίκια, έβαλε το αντιπαθητικό του πρόσωπο πάνω στο δικό μου απειλητικά, και μου έριξε δυο ξεγυρισμένες ροχάλες μέσα στο στόμα αποκαλώντας με βρωμιάρα κτλ. που φέρνεις τα σκυλιά εδώ πέρα. Μετά έριξε μια βαριά ξύλινη καρέκλα σ΄ένα σκυλί και σ΄ένα άλλο μια κοτρόνα.

Κάλεσα την αστυνομία, ενώ όλοι οι συγγενείς και φίλοι φώναζαν ότι είμαι κουφή και να μη μου δίνουν σημασία (νάτος και ο ρατσισμός..). Η αστυνομία δε θεώρησε τελικά σωστό να κινήσει διαδικασία αυτόφωρου πλην μας συνέστησε ψυχραιμία.

Σήμερα πήγα στο Αστυνομικό Τμήμα Λαμίας να ζητήσω αντίγραφο του βιβλίου συμβάντων, όταν με ρώτησαν κάτι και τους είπα ότι είμαι κουφή γελάγανε μέχρι δακρύων..Αναγκάστηκα να τους πω ότι είναι αναπηρία και όχι αστείο για να σταματήσουν.

Πως μπορεί να είναι καλά κάποιος σ’ αυτή τη χώρα και ειδικά αν είναι ανάπηρη γυναίκα, όταν η αστυνομία και ο μέσος Έλληνας θεωρεί τέτοια περιστατικά ήσσονος σημασίας;»
.


Η Τίνα Δερβίση θα κατατεθεί μήνυση εις βάρος του άνδρα για την επίθεση που υπέστη τόσο η ίδια όσο και τα σκυλιά της καθώς και για εξύβριση - ρατσισμό και η υπόθεση θα πάρει το δρόμο της δικαιοσύνης. 

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld