Η αγκαλιά τους έσωσε την ζωή..




Τα δύο αυτά σκυλιά βρίσκονταν σε ένα κλουβί ενός αφιλόξενου καταφυγίου ζώων. Το μέλλον της Kala και της Keira ήταν προδιαγεγραμμένο: εάν δεν υιοθετούνταν την ίδια ημέρα θα υποβάλλονταν σε ευθανασία.

Την Δευτέρα οι υπεύθυνοι της οργάνωσης «Angels Among Us Pet Rescue», μια μη κερδοσκοπική οργάνωση στο βόρειο τμήμα της Τζόρτζια (ΗΠΑ), ανέβασαν αυτή τη φωτογραφία στο Facebook συνοδευόμενη από το εξής κείμενο: 

«Με λένε Kala, αυτή είναι η Keira. Φοβόμαστε τόσο εδώ. Οι άνθρωποι του καταφυγίου βλέπουν πόσο τρομαγμένες είμαστε αλλά μας είπαν πως σήμερα είναι η τελευταία μας ευκαιρία. Πρέπει κάποιος να μας σώσει αλλιώς έρχεται η σειρά μας. Η Keira είναι μπόξερ αλλά όχι «καθαρό». Είναι πολύ γενναία και μου λέει πως όλα θα πάνε καλά ό,τι κι αν γίνει. Μου λέει να είμαι κ εγώ γενναία αλλά δεν ξέρω αν μπορώ. Μπορείτε να δείτε τα πρόσωπά μας, η Keira ξέρει τι θα συμβεί. Μπορείτε να το δείτε στα μάτια της. Κάνει τη θαρραλέα αλλά ακούω την καρδιά της που χτυπά γρήγορα καθώς την αγκαλιάζω. Αν δεν μας σώσει κανείς, θα μας χωρίσουν. Θα τη δω να προχωρά στο διάδρομο, δεν θα γυρίσει πίσω κι εγώ θα κλαίω. Μετά θα έρθουν για μένα και εγώ δεν θα είμαι το ίδιο γενναία. Παρηγορούσαμε η μία την άλλη όσο είμαστε εδώ. Μου έδινε ελπίδα όταν την έχανα. Τώρα όλα τελειώνουν. Εκτός και αν…»

Δύο ώρες και έξι λεπτά αργότερα από την ανάρτηση, τα σκυλιά ήταν ασφαλή. Τόσο χρειάστηκε προκειμένου αυτή η απίστευτη κοινότητα φιλόζωων να τους σώσει τη ζωή.
 
Η ιστορία των δύο σκύλων προκάλεσε τέτοια συγκίνηση που κάνει τις τελευταίες ημέρες τον γύρο του διαδικτύου. 



1 σχόλιο:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld