ΜΕ ΑΓΑΠΑΣ? ΕΓΩ ΝΑ ΗΞΕΡΕΣ ΠΟΣΟ!!!!!!!


-Με παράτησες?
ΓΙΑΤΙ????
Δεν είμουν όμορφος/η?
Δεν με ήθελες από την αρχή?
Έκανα κάτι που δεν διορθώνεται?
Σε κούρασε η φροντιδα μου?
Όπως και να έχει δεν σου κρατάω κακία......παρ'όλο που, λόγω των κινδύνων που αντιμετωπίζω έξω στο κρύο και την βροχή,μπορεί αύριο να μην υπάρχω.....θέλω να ξέρεις ότι είσουν,είσαι και θα είσαι μέσα στην καρδιά μου!

 
-Με έχασες?
Ψάξε με υπομονή και επιμονή και έξω αλλά, και εδώ και σε παρόμοιες σελίδες.....είμαι σίγουρος/η ότι θα με βρείς!
Είσαι σε καλό δρόμο!!!
 
-Με ξέχασες?
Κρίμα.....γιατί εγώ δεν σε ξέχασα ΠΟΤΕ!
 
-ΔΕΝ με θέλεις πια?
ΜΗ με αφήσεις μόνο/η μου στον δρόμο....δώσε με σε κάποιον/α που θα με θέλει....ξέρω...θέλει υπομονή και χρόνο όμως....καν΄το έστω για τις στιγμές που ζήσαμε παρέα!!!
 
-Με ψάχνεις?
ΜΗ χάνεις την ελπίδα σου!!!!Συνέχισε και σίγουρα θα με βρείς!!!!!
 
-Με θέλεις?
Κι εγώ!!!Σκέψου το καλά μόνο γιατί....θα είμαι εξαρτημένος/η από εσένα....θα σε έχω ανάγκη!!!!Αν μπείς στην καρδιά μου ΔΕΝ θα βγείς ΠΟΤΕ.....κι αν μετανιώσεις που με πήρες και με αφήσεις εγώ θα αναρωτιέμαι πάντα το "ΓΙΑΤΙ"....
 
-ΜΕ ΑΓΑΠΑΣ?
ΕΓΩ ΝΑ ΗΞΕΡΕΣ ΠΟΣΟ!!!!!!!
 
MARIETTA CAT (KATSAROU)

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld