Εγκαταλελειμμένος παιχνιδιάρης σκύλαρος ψάχνει υιοθεσία


Ανήμερα Χριστουγέννων έμεινα στο δρόμο και όχι γιατί το επέλεξα εγώ απλά επειδή το αφεντικό μου με βαρέθηκε, είπε και δε μπορούσε να με προσέχει άλλο.Παρόλα αυτά εγώ εξακολουθώ να τον αγαπάω και όταν επιχείρησα να επιστρέψω κοντά του με έδιωξε με το χειρότερο τρόπο.Τι και αν με είχε δεμένο σε ένα δέντρο επι ένα χρόνο και με τάιζε όταν το θυμόταν?
Εγώ παρόλα αυτά είμαι ο πιο παιχνιδιάρης σκύλαρος που υπάρχει.Είμαι ούτε δυο έτους αλλά έχω συμπεριφορά κουταβιού.Τα πάω πολύ καλά με τους ανθρώπους καθώς και με τα άλλα τα σκυλάκια.Ειμαι υγιεστατος και χαδιαρης!Το ζευγάρι που με βρήκε δυστυχώς δε μπορεί να με κρατήσει γιατί οι ώρες εργασίας τους είναι παραπολες και μένω αρκετές ώρες μόνος μου,όχι πως έχω πρόβλημα γιατί μπορώ να μένω μόνος μου στο σπίτι όσες ώρες χρειάζεται αλλά μου λείπει πολύ η συντροφιά.....
Εαν θέλετε να σας τρελάνω με τον υπέροχο χαρακτήρα μου ελάτε να με γνωρίσετε....
Τηλ 6944211764 Δημητρης ή στο facebook


0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld