Πάτρα: Ιερομόναχος πυροβόλησε και σκότωσε κυνηγόσκυλο


Σήμερα το μεσημέρι στην περιοχή της Πάτρας και συγκεκριμένα στο βουνό Ομπλός, ιερομόναχος πυροβόλησε σκυλίτσα μπροστά στα μάτια του ιδιοκτήτη της.

Ο ιδιοκτήτης είχε βγάλει την σκυλίτσα του βόλτα όταν ξαφνικά o ιερομόναχος την εκτέλεσε μπροστά στα μάτια του με παράνομο όπλο.

Όταν ρωτήθηκε γιατί το έκανε αυτό, υποστήριξε ότι το σκυλί θα έτρωγε τις κότες που ήταν ελεύθερες στο μοναστήρι της περιοχής και έξω από αυτό..

Το σκυλί εξέπνευσε και ο ιδιοκτήτης έχει ήδη κινηθεί νομικά για την δικαίωση της ψυχής αυτού του ζώου που έφυγε έτσι άδικα και ξαφνικά.


Το περιστατικό καταγράφηκε απο την αστυνομία και ο μοναχός θα πρέπει να διωχθεί όχι μόνο για την δολοφονία του ζώου αλλά και για παράνομη οπλοφορία και οπλοχρησία.

Είναι ασύλληπτο το γεγονός πως όποιος έχει στη κατοχή του ένα όπλο, παράνομα ή μη, μπορεί να αφαιρεί χωρίς κανένα δικαίωμα την ζωή ενός ζώου.


Δείτε το βίντεο


dogw0rld.blogspot.com

2 σχόλια:

  1. Το έχω σχολιάσει το θέμα σε όλες μου τις κοινοποιήσεις. Εκδρομούλα παιδία, εκδρομούλα, να μαζευτούμε να πάμε για προσκύνημα στο μοναστήρι, και ευκαιρία να τους προσφέρουμε και μερικά μπουκέτα για να μας θυμούνται να μην το ξανακάνουν. Θα παρακαλέσω πάρα πολύ τον ιδιοκτήτη του ζώου, να επικοινωνήσει μαζί μου άμεσα, στα τηλεφωνά μου που θα βρει στον τοίχο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. παιδια ενα τηλεφωνο επικοινωνιας μαζι σας μπορω να εχω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld