Για εσένα που ζητάς να σου χαρίσουν καθαρόαιμο σκύλο


Απευθύνομαι σε όσους ζητούν να τους χαρίσουν ζώα ράτσας, επειδή δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να τα αγοράσουν. Φίλοι μου, ένα ζώο δεν κοστίζει μόνο αν το αγοράσεις. Το ζωάκι έχει το δικό του μερίδιο στον προϋπολογισμό του ιδιοκτήτη του, μήνας μπαίνει, μήνας βγαίνει! Έχετε την οικονομική δυνατότητα να αντεπεξέλθετε σε συγκεκριμένες απαιτήσεις για τη ΣΩΣΤΗ διαβίωση του ζώου όπως:

1) Kαλή ξηρή τροφή που διασφαλίζει την υγεία του -και όχι τις φτηνιάρικες που είναι "καλές" μόνο για να ταίσεις ένα κοπάδι αδέσποτα που απ΄ το ολότελα...

2) Μπορείτε να πληρώσετε την ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ για την υγεία του στείρωση αλλά και για τον έλεγχο του υπερπληθυσμού των ημίαιμων-αδέσποτων ζώων σ΄ αυτή τη χώρα;

3) Μπορείτε να του βάλετε microchip για να το βρείτε αν χαθεί και να μην καταλήξει αδέσποτο στους δρόμους, ή στα ζωοφιλικά σωματεία που τρέχουν και δεν φτάνουν να περιμαζεύουν ζώα ανεύθυνων ιδιοκτητών;

4) Μπορείτε να του κάνετε κάθε χρόνο τα εμβόλια του, συχνά την αποπαρασίτωση του, αλλά και κάθε έξι μήνες το απαιτούμενο τεστ αίματος για την πρόληψη του καλααζάρ, της ερλιχείωσης αλλά και των ασθενειών που απειλούν τις γάτες;

5) Μπορείτε αν το ζωάκι νοσήσει τελικά, να πληρώσετε τη θεραπεία η οποία συχνά είναι δαπανηρή;

6) Μπορείτε γενικότερα να το πηγαίνετε στον κτηνίατρο για εξέταση αν δεν δείχνει καλά;

7) Μπορείτε από Μάρτη μέχρι Οκτώβρη να του φοράτε 3-4 στο σύνολο λουράκια για το καλααζάρ (στα σκυλιά) τα οποία κοστίζουν 12 Ευρώ το ένα, ενώ μέσα στο ίδιο διάστημα να του βάζετε μια αμπούλα κάθε μήνα για τσιμπούρια, ψύλλους κ.λ.π. δηλαδή 8 αμπούλες που κοστίζει η κάθε μια περίπου 9 Ευρώ; 

Μπορείτε; Αν μπορείτε να τα κάνετε όλα αυτά, τότε έχετε την οικονομική δυνατότητα να αγοράσετε καθαρόαιμο ζώο! Αν δεν μπορείτε να τα κάνετε, τότε πράγματι δεν έχετε την οικονομική δυνατότητα, αλλά ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να πάρετε οποιοδήποτε ζώο, ράτσας ή όχι, ούτε καν αδέσποτο, γιατί θα κακοπεράσει...

Προτείνω πριν αποκτήσετε ένα πλάσμα με απαιτήσεις για καλή ζωή όπως τη δικαιούται, να κοιτάξετε το πορτοφόλι σας και με ευθύνη να αποφασίσετε ότι θα αποκτήσετε ζώο όταν έχετε την οικονομική δυνατότητα να το κάνετε.


3 σχόλια:

  1. Σαφως και ειμαι φιλοζωη και σαφως φροντιζω το σκυλακι μου που ηταν σε καταφυγιο και ο γατος μου που ηταν αδεσποτος να περνανε οσο καλυτερα γινεται αλλα εχω και καποιες ενστασεις πανω σ'αυτα που αναφερετε στο αρθρο. " ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να πάρετε οποιοδήποτε ζώο, ράτσας ή όχι, ούτε καν αδέσποτο, γιατί θα κακοπεράσει..." Δηλαδη μας λετε οτι ενα αδεσποτο ζωο περναει καλυτερα απο καποιο που εχει ενα σπιτι, φαγητο, νερο, ζεστσια, αγαπη και φροντιδα επειδη το δευτερο ισως και να μην εχει ολα αυτα τα υπερβολικα που αναφερετε? Το λουρακι για το καλαζαρ κραταει 3 με 4 μηνες αρα για ενα οχταμηνο χρειαζετε το πολυ 3 κι οχι 3-4. Οι αιματολογικες εξετασεις πρεπει να γινοναται απαραιτητα μια φορα το χρονο κι οχι δυο. Οι αμπουλες αποπαρασιτωσης ειδικα για ζωα που ζουν μεσα στο σπιτι δεν χρειαζονται καθε μηνα αλλα οταν κριθει απαραιτητο! Δηλαδη στα παιδια σας βαζετε ψειροφαρμακο προληπτικα χωρις να εχουν ψειρες καθε μηνα? Στα ζωα σας αγοραζετε τις ακριβες κροκετες απο τον κτηνιατρο που κοστιζουν περιπου 20 ευρω τα δυο κιλα? Με τις κροκετες των 6 ευρω τα δυο κιλα δηλαδη δεν τρεφονται καλυτερα απο τα αδεσποτα η τα ζωα που φιλοξενουνται σε καταφυγια? Ολα αυτα βεβαια δεν τα βγαζω απο το μυαλο μου αλλα ειναι ολα σε συνεννοηση με τον κτηνιατρο μας. Εκτος αν θεωρειτε οτι δν ξερει τι του γινεται που σ'αυτη την περιπτωση μπορειτε να τον γνωρισετε, να δειτε τη δουλεια του και να ζητησετε και συστασεις αφοβα μιας και θεωρειται ο καλυτερος στην πολη μου (Χανια)! Οπως τα περιγραφετε λοιπον, θα ηταν καλυτερα να αφησω το σκυλο μου και το γατο μου στο δρομο μιας και θα περνανε καλυτερα!! Συμφωνω πως καποια πραγματα θα πρεπει να τηρουνται αυστηρα αλλα μην το παρακανουμε! Οταν αποφασισα να παρω το σκυλο απο το καταφυγιο ειχα και δουλεια και λεφτα. Πλεον ειμαι ανεργη και δεν εχω τη δυνατοτητα να του παρεχω τα παντα οπως τα αναφερετε. Εχω στερηθει εγω η ιδια τα βασικα, οπως το ποιοτικο φαγητο η τις αιματολογικες εξετασεις μου η τις εψισκεψεις μου σε γιατρους. Οποτε τι να κανω? Να τον αφησω στο δρομο η να τον παρατησω παλι στο καταφυγιο? Ας σταματησουμε λιγο τις υπερβολες ειδικα στην εποχη που διανυουμε!!! Αγαπαω τα ζωακια μου πιο πολυ κι απο μενα και προτιμω να στερηθω το φαγητο προκειμενου να φανε αυτα, αλλα αφου εγω αντεχω να κανω εκπτωσεις στην ποιοτητα της ζωης μου μπορουν να κανουν και αυτα! Αλλωστε γι΄αυτα προεχει η αγαπη... Ζωη Αντωνοπουλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το αθρο αυτο δεν απευθυνεται σε ανθρωπους που εχουν δωσει οικογενεια σε αδεσποτα ζωα. Δεν απευθυνεται σε εσας.
    Για αυτους στους οποιους απευθυνεται ξερει πολυ καλα τι τους λεει.
    Οταν καποιος δεν θελει να βαλει το χερι του στην τσεπη αλλα θελει και να παραμενει επιφανειακος με ενα ζωο ρατσας τοτε ναι δεν εχει δικαιωμα να εχει η μαλλον να ταλαιπωρει καποιο ζωο. Γιατι δεν εχει αγαπη για να δωσει οπως εσεις.
    Τζινα Βρεττακου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνώ με Τζίνα. Αν αγαπούν τόσο τα ζώα αλλά λόγω χρημάτων δεν μπορούν να αγοράσουν ράτσας τότε να πάρουν ενα απο καταφύγιο. Έτσι βοηθούν και τα καταφύγια που οικονομικά δυσκολεύονται να τα φροντίζουν μιας κ τα αδέσποτα εκεί είναι πολλά. Γιατί κάποιος που έχει οικονομικά προβλήματα θέλει ράτσας. Τελικά αυτοί οι άνθρωποι εκμετάλλευση κάνουν για ένα δωρεάν ζωάκι που πάλι όντως έχει αρκετά έξοδα. Αυτός που δεν μπορεί να τ αγορασε σίγουρα δεν θα μπορεί να το συντηρεί. Μια καλή τροφή στοιχίζει 30 ευρώ και θα του κρατήσςι ρο πολλή 3 βδομάδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld