Ο γλυκός Μπλάκυ ζητά άμεσα φιλοξενία

Με λένε Μπλάκυ και με παράτησαν το φθινόπωρο σ΄ένα πάρκο. Είμαι πάρα πολύ παιχνιδιάρης κι έτσι τα υπόλοιπα σκυλιά δεν με ήθελαν στην παρέα τους. Έτσι πέρασα δύο μήνες στο πάρκο με την ελπίδα ότι θα γυρίσουν να με πάρουν, όμως μάταια. Ευτυχώς κάθε μέρα ερχόταν μια κυρία και με τάϊζε. Όποιον έβλεπα περαστικό έτρεχα κοντά του για να παίξω όμως μερικοί φοβόντουσαν επειδή είμαι μεγαλόσωμος! 
Και κάποια μέρα άκουσα μερικούς να λένε στη γειτονιά ότι θα μου ρίξουν φόλα. Αυτό πρέπει να είναι κάτι πολύ κακό γιατί η κυρία που με τάϊζε με έβαλε στο αυτοκίνητό της και με πήρε από το πάρκο. Με έχει σε μια οικοδομή και με φροντίζει, με έχει εκπαιδεύσει να κάθομαι και να δίνω και το χέρι μου πριν φάω και γενικά περνάω πολύ καλά μαζί της, αφού 3 φορές την ημέρα έρχεται και με βγάζει βόλτα. Όμως δεν μπορεί να με κρατήσει γιατί έχει άλλα 7 σκυλάκια και δεν έχει χώρο. 
Τώρα είμαι 1 έτους με έχουν στειρώσει και περιμένω την νέα μου οικογένεια για να υιοθετηθώ. Τα πάω καλά με άλλα σκυλάκια (βλέπε άλμπουμ), είμαι καλός χαρακτήρας και πολύ καλός φύλακας. Μπορείτε να με πάρετε έστω και δοκιμαστικά για να δείτε πόσο καλός είμαι, υπόσχομαι πολύ παιχνίδι και πολλή αγάπη σε όποιον με πάρει...Μόνο μην αργήσετε πάρα πολύ να αποφασίσετε γιατί έχω βαρεθεί εκεί που είμαι, θέλω παρέα!
Θα δοθώ με συμβόλαιο υιοθεσίας και microchip
Τηλ. επικοινωνίας 6939000053 ή στο FB
Αγία Βαρβάρα-Αιγάλεω

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld