Είναι απλά, ο σκύλος μου

-Αυτός είναι τα άλλα μου μάτια που μπορούν να δουν πέρα από τα σύννεφα.

-Τα άλλα μου αυτιά που ακούνε πέρα από τον άνεμο.

-Αυτός είναι το κομμάτι μου που μπορεί να δει στα πέρατα της θάλασσας.

-Μου έχει πει χιλιάδες φορές ξανά και ξανά ότι εγώ είμαι ο λόγος που υπάρχει: με τον τρόπο που ακουμπάει πάνω στο πόδι μου, με τον τρόπο που κουνάει με χαρά, την ουρά του στο παραμικρό μου χαμόγελο.

-Με τον τρόπο που δείχνει τον πόνο του όταν φεύγω. Χωρίς να τον πάρω μαζί μου.

-Νομίζω ότι αρρωσταίνει από ανησυχία όταν δεν είναι μαζί μου για να με φροντίζει και να με προσέχει.

-Όταν έχω άδικο, με χαρά με συγχωρεί.

-Όταν είμαι θυμωμένος, κάνει αστεία για να με κάνει να χαμογελάσω.

-Όταν είμαι χαρούμενος, αυτός είναι τρελός από χαρά.

-Όταν γίνομαι ανόητος, αυτός το αγνοεί.

-Όταν έχω επιτυχίες, αυτός καυχιέται.

-Χωρίς αυτόν, είμαι απλά ένας ακόμη άνθρωπος.

-Με αυτόν, είμαι παντοδύναμος.

-Είναι η προσωποποίηση της πίστης.

-Αυτός μου έμαθε την έννοια της αφοσίωσης.

-Με αυτόν, γνωρίζω μια κρυφή παρηγοριά και μια ιδιωτική ειρήνη.

-Μου έμαθε την κατανόηση εκεί όπου πριν δεν γνώριζα.

-Το κεφάλι του στο γόνατό μου μπορεί να επουλώσει τα ανθρώπινα τραύματά μου.

-Η παρουσία του στο πλευρό μου είναι προστασία εναντίον των φόβων μου για το σκοτάδι και τα άγνωστα πράγματα.

-Υποσχέθηκε να με περιμένει… Οπουδήποτε…. Οποτεδήποτε – σε περίπτωση που τον χρειαστώ.

-Και περιμένω ότι θα τον χρειαστώ – όπως τον χρειαζόμουνα πάντα.

ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ Ο ΣΚΥΛΟΣ ΜΟΥ.

Πηγή άρθρου: stardogs.gr

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld