Βοηθήστε την κ. Νίκη να σώσει τα 51 ζώα που φροντίζει στο κτήμα της στην Κόρινθο


Έκκληση βοήθειας απευθύνει η κυρία Νίκη που έχει αφιερώσει όλη της την ζωή στα αδεσποτάκια. Μην την κρίνετε, απλά βοηθήστε την άμα μπορείτε! Πραγματικά το αξίζει.


Ακολουθεί το μήνυμά της:


Γεια σας,

Μένω στην Κόρινθο σε 13-14 στρέμματα και φροντίζω 36 σκυλιά και 15 γάτες. Δεν είμαι αυτό που πολλοί ονομάζουν ''συλλέκτρια''. Θα ήθελα τα ζώα αυτά να υιοθετηθούν από καλούς ανθρώπους. Είμαι υπέρ της στείρωσης και τα περισσότερα ζώα είναι στειρωμένα (4 θηλυκά και 4 αρσενικά μένει να στειρώσω). 



Οι γείτονες μου έκαναν ασφαλιστικά μέτρα λόγω θορύβου με σκοπό να φύγουν όλα τα ζώα από το χώρο μου. Το δικαστήριο είναι 23 Νοεμβρίου 2012 και ως τότε χρειάζεται να βρω όσες περισσότερες σχετικές υποθέσεις γίνεται (ακόμα και αν δεν βγήκε υπέρ των φιλόζωων το αποτέλεσμα) για να τις χρησιμοποιήσω για την υπεράσπισή μου. 


Το τηλέφωνό μου είναι 2742071315 και θα με βρείτε ευκολότερα το βράδυ που επιστρέφω από τα ταΐσματα. Δεν ξέρω να χρησιμοποιώ ίντερνετ αλλά αν προτιμάτε μπορείτε να στείλετε στην Ειρήνη (eirini.piki@gmail.com) και να μου μεταφέρει τις πληροφορίες. 





Φοβάμαι μην προσπαθήσουν πάλι να εξοντώσουν τα ζώα μου με φόλα και θα το εκτιμούσα αν κάποιος θα μπορούσε να προσφέρει υλικά ή χρόνο και κόπο για να βοηθήσει στην ολοκλήρωση της περίφραξης η οποία κοστολογήθηκε στα 400 ευρώ. 


Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας


Κυρία Νίκη


0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld