Σκυλάκια έχει και το Τζάμπο!

 
Γράφει η  Ζωή Louper Ευσταθίου

Τις παρακάτω απαντήσεις σε διάφορες εκδηλώσεις ανθρωπίλας, μπορείς να τις χρησιμοποιείς όταν πηγαίνεις σε περιστατικά με ζώα ή σου ζαλίζουν τον έρωτα διάφορα είδη ανθρωποειδών, που επειδή η εξέλιξη ήταν ευγενική μαζί τους και από σπόντα γεννήθηκαν με δύο πόδια και αντίχειρες και μπορούν να αρθρώνουν λόγο, νομίζουν ότι είναι και ανώτερα όντα.
Αδιχοτόμητη αμοιβάδα είσαι μαρή, με ανθρώπινο περιτύλιγμα, τον Δαρβίνο μου μέσα!


Τηλεφώνημα 1.
-Γεια σας. Θα ήθελα ένα κουταβάκι γιατί η ανιψιά μου έχει γενέθλια και θέλω να της το πάρω δώρο. Έχετε;
-Φυσικά και έχουμε! Λούτρινα από τα jumbo! Πού να σας το στείλω;


Ποτέ δεν δίνουμε ζώα για δώρο, είναι δυνατόν;
Δεν πρόκειται για παιχνίδια! Είναι απόφαση ζωής και για τον ανάδοχο και για το υποψήφιο κατοικίδιο.
Στις πιο πολλές περιπτώσεις σαν του τηλεφωνήματος, τα ζώα γυρνάνε επιστροφή, συνήθως από τη μητέρα της οικογένειας που γνωρίζει από ένστικτο ότι όταν το κουτάβι ή γατάκι θα μεγαλώσει και το βαρεθούν τα παιδιά, θα το φορτωθεί εξολοκλήρου. 

Τηλεφώνημα 2.
-Θέλω μικρόσωμο, καθαρόαιμο κουτάβι, σε χρώμα λευκό.
-Να σας στείλω δειγματολόγιο για να διαλέξετε απόχρωση;
-Αχ, έχετε δείγματα;
-Φιλοζωική είμαστε κυρία μου, όχι ταπετσέρηδες, που θες να μου διαλέξεις και απόχρωση!


Και σένα οι γονείς σου μαντάμ τη Σοφία Λώρεν θέλανε για κόρη, αλλά τους έκατσε η αφεντιά σου που φέρνει σε Κουασιμόδο. Που θες και καθαρόαιμο, να ταιριάζει με τη μπερζέρα στο σαλόνι και το πατάκι της τουαλέτας. Όχι σκυλί, ούτε κατσαρίδα δεν πρόκειται να σου δώσω για υιοθεσία, νούμερο! 

Νουθεσία.
-Αντί να βοηθήσετε κανένα παιδάκι που πεινάει, τρέχετε για τα ζώα…
-Εσείς πόσα  παιδάκια ταΐσατε σήμερα;…Κανένα; Τι μου λέτε!


Ευπρεπής απάντηση με εξαιρετικά αποτελέσματα.
Συνοδεύεται από ανυψωμένο φρύδι, μπλαζέ ύφος και γερή δόση ειρωνείας. 
Κατατροπώνει τον "φιλάνθρωπο" της θεωρίας, που συνήθως δεν έχει δώσει ούτε νερό σε συνάνθρωπο και συνήθως η ανύπαρκτη "αγάπη" για τον πλησίον κορυφώνεται τα Χριστούγεννα, που θα αγοράσει κάρτες τις UNICEF.

Ερώτηση 1.
-Εσείς τώρα τι είστε; Φιλόζωος;
-Όχι, άνθρωπος. Εσείς τι είδος είστε; Δεν σας έχω υπόψη.


Ερώτηση που διατυπώνεται με περισσή ειρωνεία στη λέξη "φιλόζωος".
Μου αρέσει να απαντώ με ύφος δέκα καρδιναλίων και βλέμμα του στυλ "χάσου από μπροστά μου ασήμαντη κουραδίτσα!".
Ευτυχώς η φύση τούς προίκισε με στοιχειώδη ένστικτα επιβίωσης, ώστε να ξεκουμπίζονται σε χρόνο dt!

Ερώτηση 2.
-Είστε φιλόζωη επειδή δεν έχετε παιδιά;
-Όχι, δεν έχω παιδιά για να μην γίνει σαν και σένα χωρίς μυαλό και πρέπει να το πνίξω στο νεροχύτη μετά.


Καταπληκτική ατάκα για γρήγορο ξεφόρτωμα ενοχλητικών κυράτσων συνήθως, που εκπλήρωσαν το ύψιστο καθήκον στο σύμπαν να γίνουν μανάδες, δημιουργώντας  περισσότερους δυσλειτουργικούς ανθρώπους.
Το σύμπαν το ρώτησες μπαλότσα, αν ήθελε να φορτωθεί το mini me σου;

Δήλωση 1.
-Εγώ έχω παιδιά, δεν ασχολούμαι με ζώα!
-Συγχαρητήρια που διαιωνίσατε αυτό το πολύτιμο DNA. Πρέπει να είναι εξαιρετικά δύσκολο να ανοίγεις τα πόδια σου για να γκαστρωθείς.


Όταν κάποιοι νομίζουν ότι η τεκνοποίηση είναι μία σπάνια ικανότητα που λίγοι άνθρωποι την κατέχουν στον πλανήτη και όσοι έχουν τέκνα ανάγονται αυτόματα σε ανώτερο είδος ζωής, λένε τέτοιες μπούρδες.
Και φυσικά πιστεύουν πως όλοι οι φιλόζωοι είναι άτεκνοι και μπακούρια. 
Αν έχεις κέφι προχώρα στην ερώτηση "Αλήθεια, ποιος ήρωας δέχθηκε να σας γαμήσει;".  Εγγυημένα αποτελέσματα άτακτης φυγής του εχθρού!


Δήλωση 2.
-Αχ, εγώ ξέρετε τα λυπάμαι πολύ τα καημένα τα ζωάκια.
-Και τα ζωάκια σας λυπούνται εξίσου, μην το κάνουμε θέμα τώρα...


Συνήθως διατυπώνεται από κατά φαντασίαν φιλόζωους, που κατά βάθος είναι σκατόψυχοι και προσπαθούν να πείσουν τον περίγυρο τους, ότι η υπερβολική αγάπη τους για τα ζώα που υποφέρουν, τους "δένει" τα χέρια και γι' αυτό τα λυπούνται αποκλειστικά, από απόσταση.    

Δήλωση 3.
-Θα φέρομαι στα ζώα όπως θέλω! Δεν θα μου πεις εσύ τι θα κάνω!
-Δεν το λέω εγώ, το ορίζει ο Νόμος.
-Εσύ τώρα τι είσαι; Δικηγόρος;
-Είμαι ο χειρότερος εφιάλτης σου. Θες να παίξουμε;


Υπάνθρωποι που θεωρούν την αφεντιά τους ύψιστη μορφή ζωής και όλα τα άλλα πλάσματα, συμπεριλαμβανομένων και των ανθρώπων, οφείλουν να δέχονται αδιαμαρτύρητα ό,τι τους καυλώσει.
Συνήθως επειδή είναι θρασύδειλοι και τραμπούκοι, κωλώνουν όταν τους αντιμετωπίζει κάποιος στα ίσα.

Απορία.
-Από τη φιλοζωική είστε;
-Όχι, από τη μισανθρωπική!


Η πιο κλασική ατάκα, όταν πας σε περιστατικό και ο άλλος σε βλέπει ότι κουβαλάς κονσέρβες, φίμωτρα, περιλαίμια, κλουβιά και προσπαθείς να πιάσεις ένα τραυματισμένο ή φοβικό  ζώο.
Και συνεχίζεις:
-Δεν είχα κάτι καλύτερο να κάνω και είπα να συρθώ κάτω από αυτοκίνητα και μέσα σε χωράφια κουβαλώντας όλη μου την προίκα.
Βέβαια, έχω φαντασιωθεί άπειρες φορές να υπήρχε όντως  μισάνθρωπικό σωματείο και να με καλούσαν να μαζέψω ενοχλητικά δίποδα για στείρωση και ευνουχισμό, χρησιμοποιώντας τον ίδιο εξοπλισμό…

Υγ.
Τα παραπάνω αφορούν υπανθρώπους που είναι αγενείς, είρωνες και αποδεδειγμένα τομάρια.
Πάντα είμαστε ευγενικοί στην αρχή, γιατί πολλές φορές μιλάει η άγνοια, η έλλειψη παιδείας και η ανεπαρκής κοινή λογική. 
Αν όμως κάποιος μας βγάλει από τα ρούχα μας με τη συμπεριφορά του, δεν είναι κακό να το διασκεδάσουμε και λίγο. 
Και οι εθελοντές έχουν ψυχή! 


0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld