Jerry, ένας πανέμορφος τρελοκούταβος προς υιοθεσία

Αγαπητοί ο Jerry είναι ένα γλυκύτατο κουταβάκι που έχει τα δική του πονεμένη ιστορία. Ο Jerry βρέθηκε σε ένα περιφραγμένο παράπηγμα στα Γρεβενά όπου το τάιζαν οι περαστικοί.. Μετά από έκκληση βοήθειας της φίλης μας Anna Patargia για φιλοξενία ή υιοθεσία, η φίλη μας Σοφία Sofia Sofi αποφάσισε να φιλοξενήσει τον μικρό τρελοκούταβο! 

Να ξέρετε θα γίνω άντρακλας αφού είμαι τσομπανόσκυλο αλλά τώρα είμαι ένα κάτασπρο χνουδωτό αρκουδάκι 2 μηνών περίπου..A να σας πως έχω ήδη κάνει το πρώτο μου εμβόλιο και είμαι αποπαρασιτώμένος. Η Σοφία λέει πως είμαι τρυφερούλης, χαδιάρης και πανέξυπνος..Με αγαπάει πολύ, αλλά εγώ θέλω χώρο για να τρέχω..Είμαι κούκλος και το ξέρω.!! Λοιπόν τι περιμένετε???
 

Πάρτε τηλ/νο στο 6976415503 Σοφία ή στο 6943427450 Ελισσάβετ (Μεσημεριανές ώρες 12:00 – 16:00)
Email: elissavet.matthaili@gmail.com
Facebook


Αδέσποτη Ζωή / Stray-Life.gr - Αριθμός Έγκρισης Πρωτοδικείου 4606 / 2011

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld