Καθαρόαιμο beagle ψάχνει υπεύθυνο σπίτι

Πριν δύο μήνες με εγκατέλειψαν σε κτηνιατρείο γιατί ήμουν αρρωστούλης (με πρόθεση η γιατρός να με κοιμίσει). Η εξαίρετη κα Μάγδα, κτηνίατρος και φιλόζωη όχι μόνο δεν με κοίμησε αλλά με έκανε καλ, γιατί εξετίμησε την ομορφιά μου και τον υπέροχο χαρακτήρα μου.. 

Από τότε ζω σένα πολύ -πολύ μικρό χώρο αδιαμαρτύρητα αλλά πλέον έχω κουραστεί και ψάχνω μια οικογένεια να με αγαπά και να με φροντίζει και εγώ θα τους λατρεύω! Θα κουνάω συνέχεια την ουρίτσα μου, θα παίζω και θα τους δίνω συνέχεια φιλάκια!

Είμαι 3-4 ετών ,μικρομεσαίου μεγέθους είμαι καθαρόαιμο Μπιγκλ, (Beagle) είχα νοσήσει από καλαζάρ αλλά τώρα θεραπεύτηκα και είμαι χαρούμενος και ζωηρός! Θα υιοθετηθεί εντός Αττικής, με συμβόλαιο υιοθεσίας και μικροτσίπ σύμφωνα με το νόμο (ν.4039/2012)
 

Τηλ. κα Μάγδα 6932243454 ή στο Φβ

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld