Ναύπακτος: Πυροβόλησε δυο σκυλιά Παραμονή Χριστουγέννων!



Στις 24 Δεκεμβρίου, παραμονή Χριστουγέννων, κάποιος ανεγκέφαλος πυροβόλησε και σκότωσε ένα σκυλί και τραυμάτισε άλλο ένα στο Νεόκαστρο Ναυπάκτου! 




Σε κατοικημένη περιοχή που κυκλοφορούν παιδιά, το κτήνος πυροβόλησε με καραμπίνα τα δύο σκυλιά. 

Τόσο η αστυνομία όσο και η φιλοζωική Ναυπάκτου προσήλθαν στο σημείο. Ωστόσο, η ενημέρωση από την αστυνομία είναι ότι δεν ξέρουν τίποτα και ότι αυτό που έκαναν ήταν να ενημερώσουν τον Δήμο! 

Όποτε όπως καταλαβαίνετε δεν θα γίνει καμία ενέργεια..Φανταστείτε τι θα γίνει όταν αφήσει ελεύθερα ο δήμος και τα 150 σκυλιά του κυνοκομείου.

Θερμή παράκληση: Eάν γνωρίζει κάποιος οτιδήποτε σχετικά με το περιστατικό να επικοινωνήσει στο nafpaktosstrays@facebook.com με την Εθελοντική ομάδα φιλόζωων Ναυπάκτου για να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες.

Τι περιμένετε? Να πυροβολήσει τα παιδιά σας την επομένη φορά?



1 σχόλιο:

  1. Οι σκύλοι συνυφαίνονται με την άυρα μας!Μας υπηρετούν έως θανάτου!και άλλα τετράποδα !!!όπως τα ευγενή άλογα!Ομως δεν πιστεύω οτι σε κάθε έγκλημα κατά ζωής δεν ευρίσκεται κανείς να γνωρίζει!Δεν ευρίσκεται κανείς να ερευνά!και όταν διαπιστώσει ότι εμπλέκεται γνωστός ή συγγενές πρόσωπό του όλα τα ξεχνά και δεν διαφέρει πλέον απο τα βδελύγματα των δαιμόνων της ύλης!!Κατήγγειλα τη κακοποίηση γαιδαράκου το 2001και κατονόμασα πρώτον -πρώτον τον πα-τέρα μου!..Ο Γαιδαράκος άκουγε τη φωνή μου μέσα απο συστάδα δένδρων ενώ τη μορφή μου ειχε χάσει χρόνια και καλούσε...!ΑΔΟΛΗ ΑΓΑΠΗ!!το ίδιο και το ευγενές Αλογό μου!Ποιός θα μου φτιάξει ένα σκύλο μία γάτα ;γιατί τους συμπεριφερόμαστε σαν ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ;Μια υγρή ΜΥΤΟΥΛΑ ΓΑΤΑΣ και ΣΚΥΛΟΥ στη ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΤΟΙΚΕΙ!!Ως πότε θα μαρτυρούν οι άλλες ζωές για τον Ανθρωπο,αφού τη Κεντρική Ατραπό πρέπει να διαβούμε όλοι μαζί;΄!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld