Η Μέλια ψάχνει μόνιμο σπιτάκι


Είμαι η Μέλια και σώθηκα από τις φόλες που βάλανε κάποιοι που θέλουν να λέγονται άνθρωποι στις 25/02/2013 στη Βαρυμπόμπη. Έχασα όλους τους φίλους μου και ο πόνος ήταν ζωγραφισμένος στα μάτια μου αλλά το ξεπέρασα και τώρα χαμογελάω. 


Είμαι στειρωμένη υγιέστατη παιχνιδιάρα και απ' οτι έχω ακούσει και πολύ έξυπνη. Δεν λερώνω είμαι μια κυρία μέσα στο σπίτι και στις βόλτες θα είμαι δίπλα σου για να σε προστατεύω. Έχω ένα μικρό θεματάκι με τ' άλλα σκυλάκια συνήθως όταν βρίσκομαι στο χώρο μου γιατί τον προστατεύω αλλά πιστεύω οτι γρήγορα θα το ξεπεράσω. 


Θέλω ένα μόνιμο σπιτάκι για να περάσω την υπόλοιπη ζωή μου (είμαι 2,5-3 χρονων) με αγάπη και χάδια και εγώ με τον τρόπο μου θα σας το ανταποδώσω. Αυτή είναι η μικρή μου ιστορία και συγνώμη εάν σας κούρασα. Αρ Microchip: 900062000086700 

Περισσότερες πληροφορίες θα μάθετε εάν καλέσετε στην Αγγελική 6981305548 (18:00-21:00) και στην Ευη 6985623566 ή στο Fb.
Υ.Σ Δέχομαι μόνο σοβαρές προτάσεις

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld