Ο Αλήτης από την Ερμιόνη αναζητά σπίτι


Όλα ξεκίνησαν ένα βράδυ που φλέρταρα την Lady… Εκεί που την είχα στριμώξει και ήμουνα έτοιμος να κάνω την κίνηση μου, εμφανίζονται από το πουθενά 2 τρελές και την περνούνε αγκαλιά, την βάζουνε μέσα σε ένα φουσκωτό και για λίγα δευτερόλεπτα θα την είχα χάσει για πάντα… Αλλά εγώ είμαι Αλήτης και δεν φοβάμαι τίποτα… Με ένα σάλτο βρέθηκα μέσα στο φουσκωτό μαζί με την αγαπημένη μου!


Όλα γίνανε τόσο γρήγορα που δεν κατάλαβα πότε ήρθα στην Αθήνα, στειρώθηκα και άρχισα μαθήματα εκπαίδευσης ούτε που το κατάλαβα… Και όλα αυτά για μια δεσποινίδα! Είμαι ο Αλήτης 9 μηνών, μεσαίου μεγέθους , στειρωμένος, πολύ φιλικός με άλλα σκυλιά και παιδιά και ψάχνω την δική μου οικογένεια . Όσο για τον έρωτα μου με την Lady... μετά από αυτά που τράβηξα μου πέρασε!
 

Info: iris.kalfopoulou@hotmail.com , 6944867690 ή στο Φβ
 

ΠΡΟ.ΣΤ.Α.ΤΕ.Υ.Ω. - ΑΣΤΙΚΗ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ - Αρ. Πρωτοδικειου 2096/2012

0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld