Το όνομά μου είναι Σαμ..




Ο Σαμ, ένα Pitbull που χρησιμοποιούσαν σε κυνομαχίες, μας απευθύνει ένα μήνυμα. Δείτε τον πόνο και την εκμετάλλευση. Δείτε πως κατακρεουργούν οι αιμοδιψείς, βάρβαροι και κατ΄ευφημισμόν άνθρωποι τις άδολες και ανυπεράσπιστες ψυχές. 


"Γεια σας. Το όνομά μου είναι Σαμ.

Βλέποντας το πρόσωπό μου βλέπετε τον πόνο μου.


Δεν είμαι ένα σκυλί δόλωμα. Ήμουν Πρωταθλητής. Με αποκαλούσαν νικητή!


Δεν επέλεξα αυτή τη ζωή, απλά προσπαθούσα να επιβιώσω. Είμαι θύμα εκμετάλλευσης και κυνομαχιών.

Σήμερα προκαλώ τους φίλους μου να ξεχάσουν τον όρο "σκυλί δόλωμα"

Γι'αυτούς, ή νικάμε ή χάνουμε...


Όταν άνθρωποι που δεν ξέρουν ακούν αυτόν τον όρο, βλέπουν μόνο την ζημιά που έχει πάθει αυτό το σκυλί κ ξέρουν πως προέρχεται από κάποιο άλλο σκυλί....ένα σκυλί σαν εμένα...έναν πρωταθλητή...

Με κάνουν να φαίνομαι σαν ένα σκυλί κακό με δολοφονικά ένστικτα, ενώ στην πραγματικότητα δεν είχα παρά μόνο μια επιλογή...ΝΑ ΠΑΛΕΨΩ ΚΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ...

Είμαστε όλα μας, θύματα κ επιζήσαντες, οι απώλειες ενός τρομερού εγκλήματος....ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΚΥΝΟΜΑΧΙΩΝ.."



0 σχόλια:

Παρακαλούμε χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.

Copyright © 2013 DogWorld